Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tuppautui lomareissulle mukaan!

Vierailija
28.06.2021 |

Ihan aluksi sanon että ei, tämä ei ikävä kyllä ole provo vaikka saattaa siltä kuulostaakin...
Meillä on miehen kanssa ollut rankka vuosi, ja varsinkin kevät/alkukesä takana. Olen mm. saanut tässä lyhyen ajan sisällä kaksi keskenmenoa yms. Kummallakin alkoi nyt loma, ja olemme lähdössä pitkään suunnittelemallemme lomamatkalle. Kun kerroimme anopille matkasta ja kuinka ihanaa on päästä rentoutumaan ja pois arkikuvioista ja viettämään aikaa kunnolla yhdessä, anoppi muitta mutkitta sanoi vaan että kuulostaa kivalta, hänpä voisi lähteä mukaan, ja kysyy siskonsakin mukaan, voisimme tehdä sitä ja tätä ja käydä siellä ja täällä, ja sukulaisiakin on vierailemallamme paikkakunnalla, tottakai käydään kylässä!
Olen niin pettynyt ja vihainen, varsinkin kun mieheni vaan myötäilee anopin suunnitelmia! Olisin halunnut että hän olisi sanonut että tarvitsisimme ja haluisimme viettää nyt tämän ajan kahdestaan, vaikka mielestäni se olisi mieheni,ei minun tehtäväni laittaa rajat äidillensä. Mitä te muut tekisitte tässä tilanteessa ?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että haluat lähteä kaksin. Jos mies ei suostu sanomaan anopille ei, niin lähdet sitten yksin rentoutumaan jonnekin ja mies menköön äitinsä kanssa.

Vierailija
2/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina miehelle joko sinä tai anoppi, mies valitkoon. Ja valinnasta riippuen voit tehdä omia ratkaisuja...

Vierailija
4/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot anopille tuon:

tarvitsemme lomaa kahdestaan.

Vierailija
5/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helvata

Voi jummijammi!

Vierailija
6/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi takertujan ja mamiksen väliin et saa edes paperinpalaa.

Vierailija
7/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista on tapahtunut meidänkin suvussa, että anoppi lähtee mukaan - siis miehen anoppi. Silloin ei kylläkään auta valittaa eikä kirjoitella vauvapalstalle. Sehän on vaan ihanaa!

Vierailija
8/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että se mies hoitaa ton asian. 

Tai sitten niin, että sanotte että suunnitelmat muuttui, menkää tädit lomalle keskenänne sinne minne halusitte, ja meette itse noin 180 astetta eri suuntiin. 

Tai niin, että olette ihan omillanne koko ajan, vaikka teettekin saman reissun. Ihan omat majoitukset eri paikasta, näette jos satutte muuten törmäämään mutta ihan omat kuviot. Voisi toimia paremmin kuin puhe. 

Vierailija
9/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä täysin puolellasi ap, ja toivon että saatte viettää lomanne kahdestaan, mutta ootko itse sanonut anopille asiasta? Vaikka kyseessä on miehesi äiti, ei se tarkoita sitä, että ainoastaan miehesi tulee kommunikoida hänelle. Ymmärrän kyllä, että mies on tuossa tapauksessa ensisijaisesti se, jonka pitäisi äidilleen asiasta puhua, mutta jos näin ei käy, niin voit keskustella miehesi kanssa hänen mammanpoikuudestaan, ja sitten anoppisi kanssa siitä, että lähdette nyt ihan parisuhdelomailemaan.

Vierailija
10/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte kahdestaan, niin varovasti kysyn, eikö olisi kivaa lomailla muiden kanssa? Mä ainakin nautin siitä, että näkee ihmisiä ja voi viettää myös vanhusten kanssa aikaa. Ikinä ei tiedä, milloin se vika reissu heidän kanssaan on. 

Mutta jos haluatte kahdestaan, niin reilua on sanoa se suoraan. Sanot että teillä erilaiset suunnitelmat, ettekä halua sitoa itseänne (anopin mainitsemiin) asioihin ja aikatauluihin. Että menkööt he omia reittejään ja te omianne.

Vierailija
11/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin yksin omalle lomalle

Vierailija
12/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista lomaa itä-suomessa 😆

Vierailija
13/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret vaimot eivät ymmärrä aikuisen lapsen ja äidin vahvaa sidettä.

14/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein asiat hoituvat helpomman kautta kun sanoo suoraan kaunistelematta asiaa. Epäkohtelias ei silti tarvitse olla. Jos toinen ei itse tajua niin voi voi,

Vierailija
15/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten matkoille ei koskaan saa tuppautua mukaan. Eli mies kertokoon äidilleen.

Anoppihan voi mennä ja vaihtakaa te kohdetta.

Vierailija
16/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä mamero vaan imemään isäs tissiä!

Vierailija
17/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo anopille että haluatte viettää lomaa kahdestaan. Jos haluatte koustaa, niin voittehan sopia vaikk että ensi sunnuntaina mennään kaikki yhdessä paikassa x dinnerille. Jos siis olette menossa samaan suuntaan. Mutta vain yksi tällainen. Anoppi voi tehdä omaa kiertuetta häja te määrittelette missä kohtaa voitte tavata.

Vierailija
18/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään, hehän eivät itse ole kenenkään aikuisia lapsia.

Vierailija
19/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot anopillle: hieno idea, mutta toteutetaan se joku toinen kerta. Tämän loman aiomme viettää kahdestaan.

Vierailija
20/59 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi helvata

Voi jummijammi!

Voi kuppa!