Onko 13km työmatka liian pitkä?
Kommentit (38)
Mulla on 15 km ja ihan sopiva kun omalla autolla kuljen. Pyörällä päivittäin vähän turhan pitkä, julkiset eivät kulje meillä hyvin joten sitä en kommentoi.
Jos sun kävellä pitäisi, niin sitten on.
Oikeesti???? Millä kuljet? Mun työmatka on 79km/suunta.
Matkaan menevä aika on oleellisempi kuin matkan pituus.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:07"]
Oikeesti???? Millä kuljet? Mun työmatka on 79km/suunta.
[/quote]jaa, mun on 4km/suunta. autolla kuljen ja ihan sopiva matka on
Tuo on vielä normaalia. Minulla nyt 8 km ja olen tyytyväinen. joskus ollut päälle 20km. Aika harvalla käy sellainen tuuri että työpaikka samassa korttelissa.
No jos ei tarvii kävellä niin ihan hyvä matka. Itellä 87km/suunta.
Ei ole. 130 km alkaa olla mietittävä matka.
Onko tämä vitsi? Mulla on ollut 500 km (viisiSATAA kilometriä).
Minulla on 150km, tosin en kulje sitä päivittäin todellakaan ja ajan firman autolla/bensoilla, mutta 13km....HEI.
Itselläni pk-seudulla poikittaisliikenteessä ja julkisella vie vastaava matka melkein tunnin (kävely pysäkille, bussin odotus, bussimatka ja kävely pysäkiltä työpaikalle). Pisin työmatka, mikä minulla on ikinä ollut. Ja on mielestäni ajallisesti liian pitkä.
Mulla 40 km, vähän vajaa puoli tuntia ja tykkään työmatkastani. Oikeastaan ainut aika päivästä kun saa istua ihan itsekseen eikä tarvitse olla sosiaalinen kenenkään kanssa.
Riippuu kulkuyhteyksistä ja kulkuvälineestä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:27"]
Itselläni pk-seudulla poikittaisliikenteessä ja julkisella vie vastaava matka melkein tunnin (kävely pysäkille, bussin odotus, bussimatka ja kävely pysäkiltä työpaikalle). Pisin työmatka, mikä minulla on ikinä ollut. Ja on mielestäni ajallisesti liian pitkä.
[/quote]
Cry me a river... Ihan täällä pääkaupunkiseudun ulkopuolellakin lähiöstä keskustaan bussiliikenteessä menee saman verran enkä tosiaankaan inise asiasta. Jos mun pitäisi täältä lähiöstä löytää työpaikka, niin vaihtoehdot olisi kaupan kassa tai pubin tarjoilija ja kummissakaan ei ole avoimia paikkoja (eikä mulla halua sellaiseen työhön hakea).
Ei minusta, mutta riippuu ajasta jonka siihen käytät. Tuohon matkaan voi mennä 1,5 tuntiakin jos kuljet julkisilla esim. Helsingistä Vantaalle
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:04"]
Mielestäsi.
[/quote]
Meiltä on bussipysäkille 12km
Ajelin 70km/suunta työmatkaa 12 vuotta. nyt on enää 24 kilometriä ja aikaa kuluu enää 25 minuuttia. Eli ei todellakaan ole
Ei ole.