Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt tasoteorioihin. Joten naiset kertokaa meille miehille.

Vierailija
28.06.2021 |

Alan oikeasti kyllästämään jokapäiväiseen tasoteoria keskusteluihin. Osa meistä miehistä on niin katkeria kun deittipalveluissa ei ole onnea.

Joten naiset voisitteko kertoa rehellisesti millaisen miehen kanssa olet suhteessa tai deittailette juuri nyt. Kun kerrotte miehestä, yrittäkää miettiä tätä kysymystä sekä häntä subjektiivisesti, miten muut näkisi hänet. Tietenkin jos olet parisuhteessa jo hänen kanssa, tiedämme että hän on lähes kympin mies juuri sinulle, mutta tuskin hän olisi sitä muille. Myös jos voisitte jakaa vielä missä tapasitte ja miten tutustuminen alkoi ja kumpi teki ensimmäiset liikkeet.

Kommentit (566)

Vierailija
1/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni opiskelijariennoissa. Oltiin molemmat ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoita. Mieheni oli neitsyt kun tapasimme, minulla taas muutama seurustelusuhde takana. Mieheni on aika nörttimäinen ja aivan ihana persoona (luotettava, älykäs, hauska) ja olen vielä nyt 15 v yhdessäolon jälkeen rakastunut häneen.

Vierailija
2/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tieto sinua hyödyttää?

Olen naimisissa vägemmän koulutetun ja huomattavasti köyhemmän miehen kanssa, mutta hän oli silmääni hyvännäköinen ja pidin varsinkin hänen silmäkulman naururypyistään. Menin tekemään aloitteen baarissa eli juttelemaan ja ehdottamaan treffejä. Mies on vastuullinen, mukava ja huomioi muita ihmisiä ja hoitaa lapsia ihailtavan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin tulevan mieheni alle parikymppisenä yhteisten tuttavien luona. Miehen seurassa oli kiva olla ja ilmeisesti hän tunsi samoin. Noin nähtiin pari kertaa ja sitten lähetin miehelle viestin, että haluaisiko hän nähdä muutenkin.

Vierailija
4/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ehkä ole kaikkein komein, mutta ihan kivannäköinen kuitenkin. Erona muihin koskaan tapaamiini miehiin on, että ensimmäisistä sanoista asti hänen kanssaan on ollut ilo jutella, niin mutkaton, hauska ja viisas ihminen että ❤️.

Yhdessä eletty nyt jo 25v. Kunnioitan ja rakastan häntä paljon

Vierailija
5/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tieto sinua hyödyttää?

Olen naimisissa vägemmän koulutetun ja huomattavasti köyhemmän miehen kanssa, mutta hän oli silmääni hyvännäköinen ja pidin varsinkin hänen silmäkulman naururypyistään. Menin tekemään aloitteen baarissa eli juttelemaan ja ehdottamaan treffejä. Mies on vastuullinen, mukava ja huomioi muita ihmisiä ja hoitaa lapsia ihailtavan hyvin.

Jos olet lukenut tai tietoinen "tasoteorioista". Monet miehet ovat katkeria kun eivät ole laatikkoleukoja sekä lentäjiä/kirurgeja ja kaikki naiset ovat niiden perään. Joten ideana on vähän avartaa näiden miesten/poikien näkemystä. Toivon mukaan minulle tästä on se hyöty että ei tarvitsisi lukea joka päivä itkemistä tasoteorioista.

-ap

Vierailija
6/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ketju jossa suurin osa naisista ei olisi kelpuuttanut mies puolista vaatemallia treffikumppanikseen laittoi kyllä hieman hämmentämään.

Jos sattuu olemaan komea ja hyvässä kunnossa, ei näytä olevan toivoa kuin superkauniiden naisten kanssa joilla onkin sitten niin pitkä lista betoja että hohhoijjaa. Pitäisikö siis rölliytyä hieman ja kasvattaa vatsaa?

Oma ongelmani lienee sama deittimarkkinoilla. Vaikka kuinka suhaa oikealle niin nada, crickets. Tietty kaikki avoimen suhteen etsijät, selkeästi sekopäät lähtee vasemmalle mutta ne normaalit naiset. Ei, ei ja ei. Otan pian siltä palstan aasialaishullulta vinkistä vaarit. Masentavaa.

Vierailija
7/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ketju jossa suurin osa naisista ei olisi kelpuuttanut mies puolista vaatemallia treffikumppanikseen laittoi kyllä hieman hämmentämään.

Jos sattuu olemaan komea ja hyvässä kunnossa, ei näytä olevan toivoa kuin superkauniiden naisten kanssa joilla onkin sitten niin pitkä lista betoja että hohhoijjaa. Pitäisikö siis rölliytyä hieman ja kasvattaa vatsaa?

Oma ongelmani lienee sama deittimarkkinoilla. Vaikka kuinka suhaa oikealle niin nada, crickets. Tietty kaikki avoimen suhteen etsijät, selkeästi sekopäät lähtee vasemmalle mutta ne normaalit naiset. Ei, ei ja ei. Otan pian siltä palstan aasialaishullulta vinkistä vaarit. Masentavaa.

Mun mies on sellainen nallekarhu jolla iso vatsa. aina viehättänyt tälläiset ja sitte sain oman.. pitää pelipaitoja ja on parta :) itse olen hoikka nainen

Vierailija
8/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni ei ehkä ole kaikkein komein, mutta ihan kivannäköinen kuitenkin. Erona muihin koskaan tapaamiini miehiin on, että ensimmäisistä sanoista asti hänen kanssaan on ollut ilo jutella, niin mutkaton, hauska ja viisas ihminen että ❤️.

Mukavan realistinen ote tässä viestissä. Mies ei ole komea, mutta ihan ok. Näinhän se todellisuudessa melkein kaikilla menee. Harva miestä unelmien prinssiä/prinsessaa saa, mutta ihan hyvän kyllä. Ja ihan hyvän kanssa voi olla oikein onnellinen.

Vierailija
9/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen politiikassa, kun liityin samaan puolueosastoon. Tutustuimme ensin järjestötovereina. Vähitellen se muuttui myös vapaa-ajan ystävyydeksi kun autoimme toisiamme arkisissa jutuissa, kutsuimme syämään ja saunomaan ja vastaavaa.

Ikäeroa meillä on vajaat 2 vuotta. Politiikan lisäksi yhteisiä kiinnostuksen kohteita on luonnossa liikkuminen, sienestys ja marjastus ja sama kirjallinen- ja osittain sama musiikkimaku.

Minulle oli tärkeää, että hän pitää lapsista ja eläimistä ja suhtautuu kunnioittavasti kaikenlaisiin ihmisiin.

Tasot ei varmaan mene ihan kohdilleen, koska minä olen korkeasti koulutettu ja mies on mittakirvesmies. Rahasta ei ole koskaan ollut erimielisyyksiä. Kumpikin käyttää alkoholia harvoin ja maltillisesti, itse en nykyisin kytä juuri ollenkaan.

Vierailija
10/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavalliselle naiselle sopii parhaiten tavallinen mies :) En minä ainakaan pidä mitään Brad Pittiä houkuttelevana vaihtoehtona, lika barn leka bäst.

Mitä ketjun aiheeseen tulee, niin oma miesystäväni ei näytä miesmallilta, mutta on omaan silmääni kivannäköinen ja seksikäs. Tasapainoinen, fiksu, luotettava, kaikin puolin hyvä mies. On hänellä huonojakin puolia (kuten minullakin), mutta sovimme hyvin yhteen.

Vierailija
11/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavalliselle naiselle sopii parhaiten tavallinen mies :) En minä ainakaan pidä mitään Brad Pittiä houkuttelevana vaihtoehtona, lika barn leka bäst.

Mitä ketjun aiheeseen tulee, niin oma miesystäväni ei näytä miesmallilta, mutta on omaan silmääni kivannäköinen ja seksikäs. Tasapainoinen, fiksu, luotettava, kaikin puolin hyvä mies. On hänellä huonojakin puolia (kuten minullakin), mutta sovimme hyvin yhteen.

brad pitten juna meni jo. Ei hän ole enää ainakaan nuorten naisten silmissä viehättävä. Nykyään on jotkut damionot sitten nuorille naisille

Vierailija
12/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

brad pitten juna meni jo. Ei hän ole enää ainakaan nuorten naisten silmissä viehättävä. Nykyään on jotkut damionot sitten nuorille naisille

No minä olenkin nelikymppinen nainen, terv. edellinen kommentoija ;)

Vierailija
13/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ketjua jossa kysyttiin "nainen, jos tämä mies tulisi pyytämään kahville, lähtisitkö?" Koska mä en lähtisi jos tuollainen tilanne tulisi yhtäkkiä eteen vaikka ruokakaupassa. En ole kaunis ja mulla on huono itsetunto eli pitäisin kutsua vitsinä.

Mutta jos tapaisin tuollaisen miehen vaikka töissä ja tutustuisimme toisiimme usean kuukauden ajan, tulisimme mahtavasti juttuun, ja sitten joskus esim drinkeillä töiden jälkeen tunnustaisimme että olemme ihastuneita toisiimme - totta kai "kelpuuttaisin" (wtf) tuollaisen miehen.

Mutta se "kelpuutus" perustuisi siihen yhteyteen ja tunteeseen joka olisi saanut kehittyä jo. Tinderissä, baarissa, kaupassa jne. tuo mies lähtisi niin sanotusti vasemmalle.

Vierailija
14/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia ap:lle erittäin oivaltavasta aloituksesta. Juuri tätä olen yrittänyt monessa tasoteoriakeskustelussa kertoa: suurin osa meistä naisista on yhden miehen naisia ja riittää että on kerran löytänyt yhden mieleisen, joten sikäli jatkuva tason mittailu on paitsi ihmisarvoa alentavaa, myös useimmille meistä täysin turhaa.

Ja omasta miehestäni: lyhyt, rillipää, nykyään kaljuuntuvakin. Tapasin kolmekymppisenä, ja tiesin heti että tuossa se on. Tein aloitteen. Ja ne keskeiset syyt, miksi halusin hänet: erittäin älykäs ja ahkera, ja samanaikaisesti avulias, antelias ja empaattinen. Jos nämä kaksi kolikon puolta kohtaavat, on oikeastaan samantekevää, mitkä ovat miehen muut ominaisuudet.

Vierailija
15/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju oli osoitus siitä, että naisetkin tietävät tasonsa, näin sen, ja moni nainen sanoi, ettei noin komea voisi kiinnostua minusta. 

Muista että deittipalveluissa on vain pieni osa naisista ja ehkä miehistäkin. Esimerkiksi mun tuttavapiiriin kuuluvat nuoret ihmiset ovat kokonaan lopettaneet Tinderin käytön pettymysten takia. Moni jakaa tuntemuksesi deittipalveluista, myös naiset.

En usko, että kokemuksistani pariutumisesta auttaisi sinua, koska siitä on niin kauan aikaa. Silloin kukaan ei käyttäynyt deittipalveluja, ei minun kavereistani ainakaan. Mieheni on näiden tasoluokitusten mukaan superkomea, siis pitkä, metsästäjän silmät ja ruumiinrakenne, mutta myös hyvä ihminen ja superälykäs. Mutta itse en osannut ajatella asiaa niin, "kaikki vain tapahtui", rakastuin, hän oli vielä tavatessamme varattu.

Vierailija
16/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin, että parinvalinnassa on paljon myös tuurista kiinni. Sinkkuna tuntuu aina, että "ei kelpaa kenellekään", mutta totuus on et moni todella ällö ja epämielyttäväkin "kelpaa" jollekin, joten ei kannata ajatella asiaa siitä näkökulmasta. Ja toisaalta moni varattu kaipaa pois suhteesta. Kannattaa keskittyä mukaviin asioihin elämässään, eikä anna itsetunnon olla siitä kiinni kelpaako jollekin vai ei. Ei kannata olla se kelvattu vaihtoehto muutenkaan.

Vierailija
17/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavan realistinen ote tässä viestissä. Mies ei ole komea, mutta ihan ok. Näinhän se todellisuudessa melkein kaikilla menee. Harva miestä unelmien prinssiä/prinsessaa saa, mutta ihan hyvän kyllä. Ja ihan hyvän kanssa voi olla oikein onnellinen.

Ehkäpä se viisaus onkin siinä, että komeus ei ole oikeasti niin kovin tärkeä asia mitä hyvään suhteeseen tulee. Eli siinä ei oikeasti menetä yhtään mitään, että ei "saa" damianodavidia tai bradpittiä.

Vierailija
18/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei ole se ulkonäkö eikä todellakaan varallisuus.

Sanotaan että rakkaus on sokea, ja se pitää aika pitkälle paikkansa. Kun ihminen rakastuu siinä on sitä kemiaa, ihan oikeasti. Monet ihmiset päätyvät parisuhteeseen ihmisen kanssa joka ei vastaa sitä omaa etukäteismielikuvaa tulevasta kumppanista. Mutta kun kauneus on katsojan silmässä. Jossain telkkariohjelmassakin mies kehui tulevaa vaimoaan niin kauniiksi, vaikka se nainen oli kuin seinästä revitty. Ja mies vaikutti oikeasti vilpittömästi olevan sitä mieltä. Mutta nimenomaan se menee niin, että kun kemiat kohtaa, huumori kohtaa jne. niin sen ihmisen näkee eri tavalla kuin näkisi jos ei olisi ihastunut/rakastunut. Rakastunut ihminen ei ole kovin objektiivinen.

Nämä tasoukot eivät haekaan parisuhdetta, elämän pituista rakkautta, vaan kertahoitoa, ja siinä varmasti ulkonäöllä ja rahalla pääsee niin pitkälle kuin se kertajuttu vaatii, 

Naiselle on miehessä kuitenkin kokonaisuutena niin monia tärkeitä asioita, sekä fyysisesti että psyykkisesti, esim. tuoksu, ääni, kosketus... ne toimii vaikka olisi sokea, ei tarvi kenenkään tulla sanomaan onko se mies komea vai tavis. Ja jos luonne on persiistä, niin mikään maailman raha tai komeus ei sitä  korjaa. Ihmisten pitää pystyä elämään parisuhteessa sitä arkea, ja myös vastoinkäymisiä, jos ukko perseilee tosipaikan tullen, esim kun noro iskee koko perheeseen, niin sitäkään ei hyvitetä laatikkoleualla tai lentäjän tittelillä.

Vierailija
19/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehestä ei ole muuta tietoa kuin kuva, niin eihän siitä näy ilmi mitään, mikä voisi kiinnostaa.

Vierailija
20/566 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme työpaikalla. Seurustelin toisen kaverin kanssa, mutta tämä uusi tyyppi kiinnosti minua aina vain enemmän.

Lopetin suhteen ja yhteinen pikkujoulu oli se mikä loksautti palat kohdalleen.

Aloimme seurustella.

Mies on pitkä, hoikka mielestäni kivannäköinen, huumorintajuinen ja todella kiva mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi