Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin kohtalo elämässä on täysin luokaton?

Vierailija
28.06.2021 |

Kuten vaikkapa joutua sodassa lapsiseksiorjaksi ja kuolla siihen? Tässä ei ole enää millään tasolla kyse valinnasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpa kohtalon on aina arvaamaton

Vierailija
2/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissasiko ajattelet, että jollakulla olisi tarjota vastaus kysymykseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko kohtaloon.

Vierailija
4/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Uskovaisilla on ”jumalansa”, joka silittää niin kovaa että veresliha paistaa. Henkilökohtaisesti en pidä niin sairaasta rakkaudesta. Uskon, että kollektiivisesti koko ihmiskunta kärsii kun yksikin sen osanen kärsii.

Vierailija
5/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissasiko ajattelet, että jollakulla olisi tarjota vastaus kysymykseesi?

Ajattelin, että joku muukin miettii tätä lohdutonta epätasapainoa.

Vierailija
6/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös väitetään että jos tapahtuu jollekulle paljon pahaa, hän on ”ansainnut” sen. Mutta ei se mene niin. Olen itse kiltti, myötätuntoinen, auttavainen, teen vapaaehtoistyötä, annan palkastani joka kuukausi siivun hyväntekeväisyyteen, tuen ja kannustan kaikkia. Silti elämäni on ollut aivan hirveä väkivaltahelvetti narsistivanhemman kiusaamana ja jatkuvien vastoinkäymisten sarjaa.

Sitten taas voi olla ilkeä ja loukkaava ihminen jolla on satumainen tuuri ja onni ja kaikki onnistuu ja elämä on helppo.

Kukaan ei ole luvannut tasa-arvoista elämää, joten ei tälle voi mitään, mutta siitä ajatuksesta voisi luopua että vastoinkäymiset on ansaittua. Miten joku pieni lapsi voi edes tehdä ”pahaa” jolla ansaitsisi karmean kohtalon orjana?

Vierailija
7/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valitettavasti maailma ei ole kenellekään velkaa hyvää elämää. Ihan puhdasta huonoa tuuria. Taustalla tietty monta ihmistä ja järjestelmää, joita yksittäisen ihmisen kohtalo ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan