Nyt se on päätetty. Haluan erota.
Ahdistaa jo etukäteen, että asia pitää hyväksyttää miehellä. Se on ainoa syy, miksi en tee sitä heti. Kauankohan tässä kestää?
Kommentit (9)
Hyväksyttää miehellä? Mitä jos mies ei hyväksy päätöstäsi?
(Aika hyvä trolli).
No koska en eroa yksin, vaan meitä on tässä kaksi. Lisäksi meillä on lapsia, ja haluan, että jatkossa välit pysyvät hyvinä.
ap
En tarkoita hyväksynnällä sitä, että antaa luvan erota, vaan että pystyy käsittelemään asian.
ap
Mikä johti eroon? Oliko kauankin jo mietittyä?
Siis mitä päätit? että haluat erota? haluamisesta on vielä pitkä matka siihen eroon. Miksi et päättänyt että eroat?
Luottamuspula. Olen miettinyt asiaa kolme vuotta, mutta vasta nyt hyväksyn sen, ettei asiat tästä muuksi muutu.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:12"]
Siis mitä päätit? että haluat erota? haluamisesta on vielä pitkä matka siihen eroon. Miksi et päättänyt että eroat?
[/quote]
Tätä varmaan terapeuttini kysyisi, jos mulla olisi sellainen. Toi on todella pelottava asia mulle. Ihan oman itseni vuoksi, mutta myös siksi, että en koskaan haluaisi satuttaa ketään, vähiten ihmisiä, joita rakastan. Siksi varmaan on turvallisempaa sanoa, että haluan erota kuin että eroan.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:12"]
Luottamuspula. Olen miettinyt asiaa kolme vuotta, mutta vasta nyt hyväksyn sen, ettei asiat tästä muuksi muutu.
ap
[/quote]
Mistä luottamuspula on tullut?
miksi miehen se pitäisi hyväksyä?