Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppini pesi vessaharjan astianpesukoneessa

Vierailija
26.06.2014 |

Olin aivan epäuskoisen järkyttynyt, kun kuulin sen. Hän myöskin pesee haisevat tiskirätit astioiden joukossa normaaliohjelmalla (ei edes 70 asteessa) ja t-paidat liian kuumassa lattiarättien kanssa kaikki värit sekaisin. Ilmankos saan parin päivän vatsataudin aina anoppilaan saapumisen jälkeen. Ei helv...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:16"]En kyllä usko tätä. Kuka ainakaa enää suostuisi kyläilemään tuollaisessa anoppilassa? Ja miksi vessaharjaa pitää ylipäätään pestä? Jos se näyttää paskaiselta, on aika ostaa uusi harja.

[/quote]

Olen samaa mieltä, että harja pitäisi vain vaihtaa, kun se on tarpeeksi likainen. Ko. harja näyttää vieläpä aika kuluneelta ja jtn pinttymää on sen harjasten juurissa. Tuli jo aiemmin mieleen ehdottaa koko harjan pois heittämistä, kun se oli niin kuluneen näköinen, mutta asia unohtui, kunnes nyt illalla kuulin, että sepä olikin nyt sitten pesty astioiden joukossa koneessa. :O Ja aloitus ei ole provo. T. Ap

Vierailija
22/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siis syödä enää niistä astioista mitään, jotka olivat samassa koneellisessa sen harjan kanssa. Täytyy keksiä joku tekosyy lähteä muutenkin kotiin huomenna. Huoh. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 22:54"]

Ehkä tässä puolustuskyky vahvistuukin, kun yleensä olen kuulemma ylihygieeninen. Mutta silti... Kaikkea sitä ihminen näkeekin, kun vanhaksi elää. T. Edelleenkin ällistynyt Ap

[/quote]

Anoppi holhouksen alle! Tai syyte ehkä kannattas nostaa, jospa yrittääkin myrkyttää sinut : (

[/quote] Voiko anopista tehdä ls-ilmoituksen, siis anopinsuojeluilmoituksen jonnekin?

[/quote]Ei vaan anoppi voi tehdä miniästä lastensuojeluilmoituksia

Vierailija
25/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITHÄ???!!!!

Vierailija
26/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 22:50"]

No just luin kauhulla näitä

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tiesitko-voit-pesta-nama-yllattavat-esineet-astianpesukoneessa/3480770

[/quote]

Kuka juntti tunkee työllä ja tuskalla sopivaksi tehdyn hammaskiskonsa tiskikoneeseen? Sehän vääntyy siellä. Hammaskisko desinfioidaan kossulla tai Corega tabsilla.

Vierailija
27/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 22:50"]

No just luin kauhulla näitä

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tiesitko-voit-pesta-nama-yllattavat-esineet-astianpesukoneessa/3480770

[/quote]

Kuka juntti tunkee työllä ja tuskalla sopivaksi tehdyn hammaskiskonsa tiskikoneeseen? Sehän vääntyy siellä. Hammaskisko desinfioidaan kossulla tai Corega tabsilla.

Vierailija
28/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tiskirättiä pestä tiskikoneessa astioiden kanssa vai jääkö astioihin astianpesuainetta? Itse olen pessyt rättiä, mutta siis vai pöytäpinnoilla käytettyä hajutonta esihuuhdeltua yksilöä astioiden kanssa. Toimii hyvin sikäli, että tiskikoneen kuumuus tappaa aina mikrobit rätistä ja kun usein pesee, ei tiskiräti haise koskaan yhtään. Kätevää, siistiä. Ja olen huuhdellut rätin runsaalla vedellä konepesun jälkeen. Kyllä tiskikonepesu on käytännössä ainoa tapa, jolla rätti pysyy hajuttomana, kun eihän sitä kukaan muuten päivittäin pese kunnolla tosi kuumalla, jolloin se alkaa haista.

Vierailija
29/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin nyt lukaista hieman hätäisesti, mutta täytyy ihan kysyä, että onko miehesi vielä elossa?

Vierailija
30/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 22:54"]

Ehkä tässä puolustuskyky vahvistuukin, kun yleensä olen kuulemma ylihygieeninen. Mutta silti... Kaikkea sitä ihminen näkeekin, kun vanhaksi elää. T. Edelleenkin ällistynyt Ap

[/quote]

Anoppi holhouksen alle! Tai syyte ehkä kannattas nostaa, jospa yrittääkin myrkyttää sinut : (

[/quote] Voiko anopista tehdä ls-ilmoituksen, siis anopinsuojeluilmoituksen jonnekin?

[/quote]

Tarkoitat varmaan miniänsuojeluilmoituksen?

Vierailija
31/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 22:54"]Toiset pesee auton moottorin osiakin astianpesukoneessa.

[/quote] On muuten ihan oikeasti kätevä tuohon käyttöön, rasva ja pinttynyt lika irtoavat tehokkaasti. Itse asiassa korjaamoilla käytettävät osienpesukoneet ovat paljolti samanlaisia kuin astianpesukoneet. En ole vaan uskaltanut kokeilla meillä kotona, joudun vielä huonoon valoon tyttöystävän silmissä!

[/quote]

Minä pesin kerran fillarin ketjusuojan. Ei se siitä huonoksi mennyt.

Vierailija
32/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:16"]En kyllä usko tätä. Kuka ainakaa enää suostuisi kyläilemään tuollaisessa anoppilassa? Ja miksi vessaharjaa pitää ylipäätään pestä? Jos se näyttää paskaiselta, on aika ostaa uusi harja.

[/quote]

Olen samaa mieltä, että harja pitäisi vain vaihtaa, kun se on tarpeeksi likainen. Ko. harja näyttää vieläpä aika kuluneelta ja jtn pinttymää on sen harjasten juurissa. Tuli jo aiemmin mieleen ehdottaa koko harjan pois heittämistä, kun se oli niin kuluneen näköinen, mutta asia unohtui, kunnes nyt illalla kuulin, että sepä olikin nyt sitten pesty astioiden joukossa koneessa. :O Ja aloitus ei ole provo. T. Ap

[/quote]

Minä luulen kyllä, että on provo! Siis olet ollut viikon paikassa, missä on noin vaikeaa olla? Oletko masokisti vai tosikko; heittikö anoppi kenties läppää, että pesi vessaharjan tiskikoneessa ja sinä uskoit : ) Jos et kuitenkaan nähnyt harjaa koneessa? Ja kuinka yleensä uskallat syödä mitään ko paikassa, jos on noin paskasta?

Vierailija
33/34 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:37"]

Voiko tiskirättiä pestä tiskikoneessa astioiden kanssa vai jääkö astioihin astianpesuainetta? Itse olen pessyt rättiä, mutta siis vai pöytäpinnoilla käytettyä hajutonta esihuuhdeltua yksilöä astioiden kanssa. Toimii hyvin sikäli, että tiskikoneen kuumuus tappaa aina mikrobit rätistä ja kun usein pesee, ei tiskiräti haise koskaan yhtään. Kätevää, siistiä. Ja olen huuhdellut rätin runsaalla vedellä konepesun jälkeen. Kyllä tiskikonepesu on käytännössä ainoa tapa, jolla rätti pysyy hajuttomana, kun eihän sitä kukaan muuten päivittäin pese kunnolla tosi kuumalla, jolloin se alkaa haista.

[/quote]

Kyllä minä ne rätit ihan pyykinpesukoneessa pesen. Pyöritän kerta viikkoon 95koneellisen johon heitän rätit.

Vierailija
34/34 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 23:21"]

[/quote]

[/quote]

Minä luulen kyllä, että on provo! Siis olet ollut viikon paikassa, missä on noin vaikeaa olla? Oletko masokisti vai tosikko; heittikö anoppi kenties läppää, että pesi vessaharjan tiskikoneessa ja sinä uskoit : ) Jos et kuitenkaan nähnyt harjaa koneessa? Ja kuinka yleensä uskallat syödä mitään ko paikassa, jos on noin paskasta?

[/quote]

En nähnyt harjaa itse koneessa, vaan kuulin asiasta jälkikäteen. "Anoppilassa" on sinänsä silmämääräisesti siistiä (tavarat siististi, lattiat imuroidut ja pestyt, pinnat pyyhityt) ja yleensä syön vain kuumennettuja ruokia tai ruokia, jotka on otettu juuri avatusta pakkauksesta. Nuo anopin jotkut siivousmetodit vain ovat todella outoja ja onneksi mieheni on maininnut hänelle niistä mun puolestani aina, kun niitä on ilmennyt. Hän on aiempaa hygieenisempi, mutta silti noita uskomattomia juttuja näköjään vielä tulee vastaan. Hän ei esim. aiemmin pessyt silminnähden likaisiakaan käsiä ennen ruoanlaiton aloittamista, mutta nykyisin hän pesee aina kädet jne. Mutta joo, tänään kotia kohti. T. Kauhistunut Ap