Tuhmin fantasiasi!
Mulla ehdottomasti tämä:
Olisin tuntemattoman miehen luona ja siellä olisi myös tuntematon nainen.
Olisi pimeä huone ja mies sitoisi minun ja toisen naisen kädet sängyn päätyyn kiinni ja oltaisiin selälleen.
Sitten mies ensin suutelisi minun koko kehon läpi ja pillun kohdalla pysähtyis ja nuolisi g-pistettäni mies tekisi saman myös toiselle naiselle.
Sitten mies nuolisi ensin minua ja sitten toista naista minä ja toinen nainen kummatkin saatais orkut.
Sitten mies piiskaisi tissejämme.
Seuraavaksi mies työntäisi väkisillä yhtä aikaa meidän sisäisille 3-sormea ja alkaisi tekemään työntöjä sormilla niin että saataisiin orkut.
Sitten mies kääntäisi meidät mahalleen ja piiskaisi pakaroitamme.
Sitten hän laittaisi minut toisen naisen päälle mahalleen ja alkaisi panemaan minua ilman kortsua saisin taas orkun ja mies saisi kans lopuksi ruiskaisi spermansa sisälleni ja ravoittasi pilluani sen verran,että mällit valuisi toisen naisen ala-selälle.
Sitten hän siirtäisi minut pois toisen naisen päältä ja runkkaisi toista naista. Sitten hän nuolisi toista naista ja minä nuolisin häntä. Lopuksi hän vielä runkkaisi minua ja Päästäisi lastit rintojen väliini ja toinen nainen nuolisi ne siitä sitten vielä nuolisin miehen munaa.
Kommentit (55)
Minulla on paljon fantasioita, niitä tulee ja menee, mutta yksi on ja pysyy, ja se on varmaan tuhminkin.
Seurustelen tai oikeastaan olen parisuhteessa ollut jo lähes 20 vuotta. Suhteen alkuaikoina kumppani puoli vahingossa kehui ex miestään sängyssä hyväksi, ja kovaotteiseksi. Kiihotuin tuosta silloin ja kiihotun yhä. Haluaisin nähdä kun avovaimoni saa ex-miestään kovaa syvälle sisäänsä ja nauttii siitä. Kiihotun ajatuksesta tätä kirjoittaessakin.
Kiihotun kyllä ajatuksena mistä tahansa vieraasta miehestä avovaimon kanssa, mutta kai se on joku maksimaalinen nöyryytys joka kiihottaa tuossa ex-miehessä vielä enemmän.
Minulla on kaksi tuhmaa fantasiaa, toisessa panen takaapäin puolet itseäni nuorempaa kaunista vaaleaa naista toimistoni pöydällä, olisi ihanaa kuulla hänen voihkintaa orgasmissa. Toisessa panen toista päällikköä, kaunis nainen hänkin, virkistys päivillä saunassa, ensin nuolen hänen pillua ja sitten panen.
Haluaisin saunoa niin että vaimo istuisi keskellä ja minä sekä vieras mies vaimon eri puolilla.
Siitä sitten siirrytään suihkun puolelle saippuoimaan vaimoni vartaloa.
M48
Tässä mun en tiiä onko kovin tuhma:
Eli olisin sopinu jonkun tuntemattoman miehen kaa treffit ja illalla mä olisin menny aikasemmin sänkyyn lukuemaan kirjaa ja sitten kun se mies tulee makkariin niin se tulee mun jalkopäästä peiton sisälle ja alkais suutelemaan mua ensin jalat sitten pillun kohdalla suudellut pikkareiden päältä ja jatkanu ylemmäs sitten rintojen kohdalla nuolis,imis ja suutelis sekä puristelis mun tissejä sitten se olis noussu naamalle ja suudellu huulille ja suunnannu alas päin sitten pillun kohdalla olis työntäny sormen mun pikkarainen ja kokeillu oonko tarpeeks märkä sitten olisin ollu ihan märkä mutta se vaan jatkais ja sama uudelleen paitsi pillun kohdalla olis ottanu multa pikkarit pois ja sitten kokeillu kuinka märkä mä oon sitten olisin ihan valunu nestettä.
Mutta se vaan nousee ylemmäs sitten se tekee kolmannen kerran saman mutta pysähtyy ja nuolee mun pillua sekä sormelttanu mulle orkun.
Sitten se heittäis peiton pois ja istuis mun naamalla ja mä nuolisin sitä lopettaisin just vähän ennen ku se saa orkun.
Sitten se Nousis mun päälle ja pantais lähärissä ja mä saisin orkun.
Sitten alkaisin ratsastamaan ja mä ja se saatais yhtä aikaa orkut ja se raiskais mun tissi vakoon sen spermat ja sit se nuolis ne siitä pois lopuks se vielä sormettais mulle orkun sitten käperryttäis nukkumaan.
Aamulla heräisin siihen et se hinkkas sen aamu seisokkia mua vasten ja kysyis voiko se ottaa mun pikkarit pois sitten vastaisin unisena joo ja sitten se ottais ne pois ja nuolis mua et saisin orkun sitten pantais lusikassa että sekin saa orkun.
Sitten sanoisin et meen suihkuun ja se sano että tulee kans sitten se seinää vasten panis mua takaa päin ja mä nuolisin sitä sitten se nostais mut sen syliin ja veis makkariin haukkuisi mua ja alistaisi sekä piiskaisi Rinnoille ja perseelle se laittais mut kontilleen sängyn reunaan ja panis mua oikein rajusti takaa päin nopeasti ja syvälle ja saisin 2 orkkua ja se yhen sekä puristelis mun rintoja sitten se panis mua kakkoseen ja piiskais samalla perseelle.
Sitten päivällä olisin tyhjentämässä tietokonetta ja se tulis mun takaa ja tarras mun rinnoista kiinni. Nostaisin mut keittiön pöydälle ja sanoisin sille että ei pysty mutta se vaan levittäis mun haarat (mulla olis kylpytakki päällä) ja sanois että kyllä sä näytät haluavan kun kertaa oot noin kostee ja työntyis mun sisälle se tekis mulle nopeita työntöjä jotka sattuis ja kihelmöis koska pillu olis ihan kipeenä kun oltais paintu niin monta kertaa se sais orkun ja se vielä nuolis mulle orkun.
Illalla istuisin hänen syliinsä haja reisin iman pikkareita pelkkä hame päällä tekisin hänelle sylitanssin ja tuntisin kun hän on ihan kovana sitten riehuisin hänen vaatteet ja pantaisiin kovaa ja kiihkeästi.
Sitten hän lähtisi pois ja kysyisi milloin on uusinta
Mun on tää
olisin yhden toisen naisen kanssa harmaassa metallisessa huoneessa. Molemmilla olisi rajut nahkaiset vaatteet. Ottaisin ketjun housuni lahkeesta ja sitoisin toisen naisen kädet yhteen. Veisin hänet puoli pakosti seinää vasten ja riisuisi hänet kokonaan. Teen saman itselleni paitsi että jätän pikkarit ja rintaliivit. Nuolen ja suutelen naisen pillua pitkään ja avaan sen jälkeen ketjun. Menen makaamaan lattialle ja otan alusvaatteeni pois. Nainen tulee viereeni nuolemaan pilluani. Käteni eksyy hänen pilluun ja sormiaan häntä rajusti. Hän hieroo klitoristani ja saamme yhtä aikaa orkut.
Ap on mies, vaikka kirjoitus on tehty naisen näkökulmasta, mutta ihan kiva fantasia. Olisit voinut kuitenkin kertoa sukupuolesi. Asia on ihan 100% varma. Käytin tekstin rikostutkijoiden käyttämässä softassa, joka selvittää millä tod näk jokin teksti on miehen tai naisen kirjoittama. Tähähän tekstiin ei jäänyt epäselvyyttä.
En edes viitsi erotella kohtia mitkä paljastavat, sillä lähes koko teksti oli sinistä (=mies), "Sitten mies nuolisi ensin minua ja sitten toista naista minä ja toinen nainen kummatkin saatais orkut." lause paljastaa jo amatöörimäiselle teksti analysaattorille sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies, vaikka kirjoitus on tehty naisen näkökulmasta, mutta ihan kiva fantasia. Olisit voinut kuitenkin kertoa sukupuolesi. Asia on ihan 100% varma. Käytin tekstin rikostutkijoiden käyttämässä softassa, joka selvittää millä tod näk jokin teksti on miehen tai naisen kirjoittama. Tähähän tekstiin ei jäänyt epäselvyyttä.
En edes viitsi erotella kohtia mitkä paljastavat, sillä lähes koko teksti oli sinistä (=mies), "Sitten mies nuolisi ensin minua ja sitten toista naista minä ja toinen nainen kummatkin saatais orkut." lause paljastaa jo amatöörimäiselle teksti analysaattorille sukupuolen
Kuka jaksaa edes nähdä vaivaa ton tekstin takia, kun se paljastuu ihan lukemalla mieheksi. Ei tarvii olla rikostutkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes viitsi erotella kohtia mitkä paljastavat, sillä lähes koko teksti oli sinistä (=mies), "Sitten mies nuolisi ensin minua ja sitten toista naista minä ja toinen nainen kummatkin saatais orkut." lause paljastaa jo amatöörimäiselle teksti analysaattorille sukupuolen
Kuka jaksaa edes nähdä vaivaa ton tekstin takia, kun se paljastuu ihan lukemalla mieheksi. Ei tarvii olla rikostutkija.
No ihan omaksi opikseni ja harrastuksena....ei se vie kuin muutaman sekunin kopsata ja tuupata analysoitavaksi. Olen itse testannut tuota lukuisia kertoja ja yli 100:n sanan tekstiä en ole koskaan onnistunut feikkaamaan naisen kirjoittamaksi. Olisko paras tulos 65% mies, kun olen yrittänyt esittää naista vähänkään pidemmässä tekstissä.
Ihan semmonen perus anaali.
T. Jammu69
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun en tiiä onko kovin tuhma:
Eli olisin sopinu jonkun tuntemattoman miehen kaa treffit ja illalla mä olisin menny aikasemmin sänkyyn lukuemaan kirjaa ja sitten kun se mies tulee makkariin niin se tulee mun jalkopäästä peiton sisälle ja alkais suutelemaan mua ensin jalat sitten pillun kohdalla suudellut pikkareiden päältä ja jatkanu ylemmäs sitten rintojen kohdalla nuolis,imis ja suutelis sekä puristelis mun tissejä sitten se olis noussu naamalle ja suudellu huulille ja suunnannu alas päin sitten pillun kohdalla olis työntäny sormen mun pikkarainen ja kokeillu oonko tarpeeks märkä sitten olisin ollu ihan märkä mutta se vaan jatkais ja sama uudelleen paitsi pillun kohdalla olis ottanu multa pikkarit pois ja sitten kokeillu kuinka märkä mä oon sitten olisin ihan valunu nestettä.
Mutta se vaan nousee ylemmäs sitten se tekee kolmannen kerran saman mutta pysähtyy ja nuolee mun pillua sekä sormelttanu mulle orkun.
Sitten se heittäis
Tuhmasta en tiedä mutta tulipa järkyttävä seisokki. Kiitokset
Teinityttöjä, pissiä ja kakkaa.
M55
Vierailija kirjoitti:
En edes viitsi erotella kohtia mitkä paljastavat, sillä lähes koko teksti oli sinistä (=mies), "Sitten mies nuolisi ensin minua ja sitten toista naista minä ja toinen nainen kummatkin saatais orkut." lause paljastaa jo amatöörimäiselle teksti analysaattorille sukupuolen.
Mikä tuo softa on? Jos kerran vain huviksesi käytät niin et ole rikostutkija itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo softa on? Jos kerran vain huviksesi käytät niin et ole rikostutkija itse.
SCIL (Sosio-Cultural and Identity Linquistics) ja sitten on toinen tehokkaampi ja parempi, jonka nineä en edes tiedä enkä voisi kertoa vaikka tietäisin, ihan laillisesti tämä on kuitenkin käytössäni.....ja en ole rikostutkija.
Vierailija kirjoitti:
M55
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Mun on tää
olisin yhden toisen naisen kanssa harmaassa metallisessa huoneessa. Molemmilla olisi rajut nahkaiset vaatteet. Ottaisin ketjun housuni lahkeesta ja sitoisin toisen naisen kädet yhteen. Veisin hänet puoli pakosti seinää vasten ja riisuisi hänet kokonaan. Teen saman itselleni paitsi että jätän pikkarit ja rintaliivit. Nuolen ja suutelen naisen pillua pitkään ja avaan sen jälkeen ketjun. Menen makaamaan lattialle ja otan alusvaatteeni pois. Nainen tulee viereeni nuolemaan pilluani. Käteni eksyy hänen pilluun ja sormiaan häntä rajusti. Hän hieroo klitoristani ja saamme yhtä aikaa orkut.
Ja tämäkin miehen kirjoittama
Vierailija kirjoitti:
M55
Muuten sama, mutta jättäisin kaksi jälkimmäistä pois. Ikäeromme tekisi siitä jo riittävän tuhmaa.
M57
En tiedä ap:sta mitään, niinkuin te pilkkaajatkaan ette. On ihmisiä, jotka ovat huonompia kirjoittamaan, kuin toiset. On erityisihmisiä, joilla oikeastaan kaikki on vaikeampaa, kuin meillä muilla. Silti heillä on fantasioita, ja he haluavat seksiä, ja tulla hyväksytyiksi. Te pilkkaajat ette ole päässeet koulun pihamaalta kovinkaan pitkälle. Mutta hei, eihän se haittaa, kun tää on vaan netissä, ka täällä voi sanoa mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SCIL (Sosio-Cultural and Identity Linquistics) ja sitten on toinen tehokkaampi ja parempi, jonka nineä en edes tiedä
Millä perusteella tuo noita analyyseja tekee, yksittäisten sanojenko mukaan. Esim. naisilla ihania voivat olla lähes kaikki asiat, mutta miehillä korkeintaa ihan nainen tai ihana pillu ja tosimiehillä ei nämäkään.
Minkä tuloksen tämä teksti muuten antaisi, vai onko liian lyhyt analysoitavaksi?
Vierailija kirjoitti:
M55
Tässä kyseltiin tuhmia eikä sairaita fantasioita.
Mitenhän g pisteen nuoleminen onnistuu? Onko se mies lisko?