Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuhmin fantasiasi!

Ap
28.06.2021 |

Mulla ehdottomasti tämä:

Olisin tuntemattoman miehen luona ja siellä olisi myös tuntematon nainen.
Olisi pimeä huone ja mies sitoisi minun ja toisen naisen kädet sängyn päätyyn kiinni ja oltaisiin selälleen.
Sitten mies ensin suutelisi minun koko kehon läpi ja pillun kohdalla pysähtyis ja nuolisi g-pistettäni mies tekisi saman myös toiselle naiselle.
Sitten mies nuolisi ensin minua ja sitten toista naista minä ja toinen nainen kummatkin saatais orkut.
Sitten mies piiskaisi tissejämme.
Seuraavaksi mies työntäisi väkisillä yhtä aikaa meidän sisäisille 3-sormea ja alkaisi tekemään työntöjä sormilla niin että saataisiin orkut.
Sitten mies kääntäisi meidät mahalleen ja piiskaisi pakaroitamme.
Sitten hän laittaisi minut toisen naisen päälle mahalleen ja alkaisi panemaan minua ilman kortsua saisin taas orkun ja mies saisi kans lopuksi ruiskaisi spermansa sisälleni ja ravoittasi pilluani sen verran,että mällit valuisi toisen naisen ala-selälle.
Sitten hän siirtäisi minut pois toisen naisen päältä ja runkkaisi toista naista. Sitten hän nuolisi toista naista ja minä nuolisin häntä. Lopuksi hän vielä runkkaisi minua ja Päästäisi lastit rintojen väliini ja toinen nainen nuolisi ne siitä sitten vielä nuolisin miehen munaa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinityttöjä, pissiä ja kakkaa.

M55

Tässä kyseltiin tuhmia eikä sairaita fantasioita.

No pissi ja kakka on kyllä vielä erittäin kesyä ja tuhmaa.

Vierailija
22/55 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiaa vai todellisuutta?

Joitakin vuosia sitten lomaillessani ulkomailla, koin jotain sellaista, jota olen myöhemmin mietiskellyt monta kertaa. Onko se fantasiaa, jota olen matkan jälkeen mielessäni kehitellyt? Ei, kyllä se silloin koettu tapahtuma oli ihan todellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiassani olen Brasiliassa ja rantaravintolasta mukaani lähtee tummahko tyttö nahkatopissa ja sporttinen blondi.

Hotellissa seksiä harrastettaessa selviää, että nahkatoppitytöllä on haarojen välissä iso kuumana seisova vehje. ( Carolinemonstercock tällainen )

Olemme blondin kanssa 69 asennossa ja tämä tumma tyttö panee minua takaapäin isolla vehkeellään. Saan niin kovan orgasmin, että blondi joutuu yskimään nesteitäni.

Yön aikana teemme kaikkea kivaa ja aamulla peppuni on arka rakastelusta.

Olen itse mies.

Vierailija
24/55 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unen missä kurkkaan saunaan ja vaimo istuu parvella kahden miehen keskellä, miehillä on erektiot, ensimmäinen puristelee vaimon tissejä ja toinen runkkaa munaansa, sanon etten ehdi nyt saunaa, minun pitää mennä ja pistän oven kiinni ja heräsin. Myöhemmin olen fantasoinut mitä saunassa seuraavaksi tapahtuu, alkavatko miehet nuolla vaimon pillua yhdessä vai antautuuko vaimo naitavaksi tai mitä?

Vierailija
25/55 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että joku hottis nainen ottaisi suihin multa ja samalla sormettaisi mun eturauhasta. Kahdelta olen kehdannut kysyä, harmi etteivät suostuneet. Olisi varmasti aivan uskomatonta. 

Vierailija
26/55 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiassani olen Brasiliassa ja rantaravintolasta mukaani lähtee tummahko tyttö nahkatopissa ja sporttinen blondi.

Hotellissa seksiä harrastettaessa selviää, että nahkatoppitytöllä on haarojen välissä iso kuumana seisova vehje. ( Carolinemonstercock tällainen )

Olemme blondin kanssa 69 asennossa ja tämä tumma tyttö panee minua takaapäin isolla vehkeellään. Saan niin kovan orgasmin, että blondi joutuu yskimään nesteitäni.

Yön aikana teemme kaikkea kivaa ja aamulla peppuni on arka rakastelusta.

Olen itse mies.

Tekstianalysaattorini mukaan tämä oli 79% naisen kirjoittama

27/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien vuosien (25?) ja useamman parisuhteen aikana mukanani on kulkenut fantasia, jossa toisen miehen pyrkisimme naisen mahdollisimman suureen nautintoon. Suhteissani naiset ovat mielellään hoitaneet miehen suuseksillä, joten tämä alkaisi sillä, että kumppanini ottaisi toiselta mieheltä loppuun asti suihin. Minä tietysti seuraisin vierestä hänen taidonnäytettään.

Fantasia ja fantasiaksi jää, monestakin syystä.

Vierailija
28/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde minua vanhemman vaikutusvaltasen miehen kanssa, kiihottaa ajatus että hän käyttää minua ja hän maksaa siitä. Kiihkeää ja roisimpaa seksiä missä mies vie varmoin ottein.

Vierailija
29/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hotellin aamupalahuoneessa aamiaisella. Viereisessä pöydässä istuu mies, jonka kanssa katseemme kohtaavat. Hänen kanssaan samassa pöydässä on nainen, mitä ilmeisimmin vaimo, ja pari teiniä. En voi olla katsomatta miestä uudelleen. Tummat hiukset, siististi rajattu sänki, pitkät sormet ja sininen kauluspaita. Häkellyn kun mies katsoo minua intensiivisesti takaisin. Yhä uudelleen ja yhä pidempään.

Lähden pöydästäni kävelemään kohti hissejä. Annan lantioni keinahdella, sillä tiedän miehen katselevan edelleen. Käännähdän ja huomaan olleeni oikeassa. Hymyilen viettelevää hymyäni ja annan pienen merkin. Mies sanoo jotakin perheelleen, nousee pöydästä ja lähtee perääni. Astun ensin hissiin, hän tulee perässäni ja asettuu seisomaan taakseni liiankin lähelle, vaikka hississä ei ole muita. Haistan hänen partavetensä tuoksun ja tunnen hänen hengityksensä niskassani. Kostun.

Astun omassa kerroksessani hissistä pois, mies tekee samoin. Kävelen kohti huonettani ja mies seuraa muutaman metrin jäljessä.  Pysähdyn huoneeni ovelle ja kaivan avainkortin esiin. Kuulen kuinka askeleet takanani pysähtyvät. Avaan oven, menen sisään ja jätän oven raolleen. Sydämeni pamppailee, uskallan tuskin hengittää. Askeleet lähestyvät ovea ja pysähtyvät. Kuluu sekunti, toinen, kolmas. Mies jatkaa matkaansa, kunnes askelia ei kuulu lainkaan.

Suljen oven pettyneenä. Janoan kosketusta, pitkiä sormia tutkimassa vartaloani. Avaan hameeni ja liu'utan sen pois päältäni. Laskeudun sängylle pitkälleni, suljen silmäni ja vien sormeni kostealle hävylleni. Painelen itseäni pikkareiden päältä. Kostun yhä lisää. Ujutan sormen pikkareiden sisään klitalleni ja alan pyörittää hitain liikkein. Kuvittelen, että se on tuon mystisen miehen pitkä sormi, joka tekee minulle hyvää. Kiihotukseni kasvaa ja huuliltani purkautuu voihkaisu. Kihelmöinti leviää koko vartalooni. Annan nautinnon viedä...

Vierailija
30/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaanottovirkailijana hotellin respassa, kun huoneeseen tulee kirjautumaan pitkä ja komea vanhempi mies. Itsehän olen 23, joten kaikki yli kolmekymppiset ovat vanhempia.

Mies katselee täysin häpäilemättä rintojani ja jalkoväliäni, sitten toteaa että tässä hotellissa on näköjään erittäin korkea taso. Sitten hän kysyy milloin työvuoroni päättyy ja sanon sen loppuvan tunnin sisällä. Jos haluaisin, niin voisin tulla esittelemään hänelle hotellin parhaat nähtävyydet työvuoroni päätteeksi. Huoneen tiedätkin.

Miehen täydellinen itsevarmuus ja röyhkeys saivat minut aluksi aivan raivon valtaan, mutta kun hän oli poistunut siitä ja vähän rauhoituin, niin huomasin kuinka olin myös kiihoittunut asiasta. Työvuoroni päätteeksi en voinut olla antamatta uteliaisuudelleni periksi ja lähdin kohti miehen huonetta.

Heti huoneeseen päästyäni, niin mies jatkoi mihin jäi. Minun katselemiseeni, hän antoi katseensa viipyä vartalollani ja alkoi sitten riisumaan minua. Hitaasti ja rauhallisesti, antaen myös käsiensä tunnustella minua. Kun hän oli saanut minut alasti, niin hän käänsi minut ympäri, otti kalunsa housistaan ja alkoi siinä työntymään seisaaltaan minuun. Samalla hän käsillään hyväili rintojani ja klitorista. Olin niin kuumana, että sain orgasmin todella nopeasti, mutta mies vain jatkoi panemistaan.

Kuulin kuinka hotellin huoneen ovi avautui ja kuulin kuinka nainen huikkasi ovelta, että kultaseni, aloititko ilman minua.

Häkellyin tilanteesta totaalisesti ja heleä puna nousi kasvoilleni. Nainen käveli eteeni, miehen jatkaessa minun panemistani. Ojensi kätensä ja sanoi olevansa Nelli, Ilmarin avovaimo. Mumisin jotenkin nimeni ja nainen totesi että onpa kaunis nimi, kuten on kantajansa. Sitten hän silitti kasvojani, tuli hitaasti lähemmäs huulineen ja lopulta suuteli. Vastasin hänen suudelmaansa epäröiden, mutta sitten ahnaasti. Nainen antoi kätensä vaeltaa klitorikselleni, alkaen hyväilemään sitä samalla jatkaen suutelemistani. Tunsin että olen tulossa jälleen ja niin myös tulin.

Sen jälkeen mies irtautui minusta, mennen suutelemaan Nelliä, samalla alkaen riisumaan häntä. Itse aloin laittamaan vaatteita päälleni ja kun olin saanut puettuani, niin näin kuinka Ilmari pani nyt puolestaan Nelliä takaapäin seisaaltaan kuten minua. Ajattelin, että olisi kohteliasta antaa palvelus takaisin ja niin menin suutelemaan Nelliä, samalla hieroen hänen klitoristaan. Myös Nelli tuli nopeasti, jonka jälkeen sanoin hänelle hyvästit ja lähdin. Juuri kulkiessani ovesta ulos kuulin kuinka Ilmari tuli.

Vierailija
31/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei G-pistettä voi nuolla.

Vierailija
32/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tavata noin 160cm pitkän suomalaisen blondin, jolla on myös samanväriset kulmakarvat ja tuhero... Ja hänellä olisi siniset silmät, valkoinen paita, siniset farkut ja suloiset naiselliset ja muodokkaat paikat. Sellaisen naisen jos saisi yöksi sänkyyn, niin olisi seuraavana aamuna ihan sama lähteä pois tästä maailmasta maailman onnellisempana miehenä.

M50

Vierailija
33/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tuhmin, mutta fantasia jossa pitkä ja voimakaskielinen nainen hieroisi eturauhastani kielellään, ja toinen nainen ottaisi suihin samaan aikaan. Kieli syvällä pyllyssäni työntyisin toisen naisen nielun ja laukeaisin voimakkaasti suoraan kurkkuun. 

Vierailija
34/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen fantasia jonka muistan on kasilta tai ysiltä kun olin toivottoman ihastunut juuri siihen luokan tyttöön joka suhtautui saman ikäisiin poikiin ja varsinkin minuun avoimen alentuvasti "kehittymättöminä pikkupoikina jotka kuuluvat hiekkalaatikolle".

Se seurusteli jonkun pari kolme vuotta vanhemman pojan kanssa joka meidän näkökulmastamme tuntui jo ihan mieheltä.

Kuvittelin fantasiassa miten olisin sängyllä selälleni sidottuna tai pakotettuna ja tämä tyttö olisi päälläni 69:ssä jossa sen poikaystävä panee sitä takaa suoraan kasvojeni päällä. Minä en saisi edes runkata vaan joutuisin katsomaan hirveässä puutteessa pieni muna pystyssä miten nämä laukeavat ja joutuisin lähtemään kotiin seisokki lahkeeseen valuen.

Vierailija
35/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei G-pistettä voi nuolla.

Edes kissin Gene?

Vierailija
36/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on uni, joskus näen tällaisia, naimisissa oleva vähän päälle kolmekymppinen mies.

Olen uimahallissa, pesutilassa ja siirryn saunaan. Siellä istuu lauteilla neljä viisi miestä, joista yksi alkaa tuijattaa minua. "Oletkos sinä Ainon mies", hän kysyy. Mietin hetken ja vastaan olevani. Ennen kuin ennätän kysyä, miten niin, mies sanoo tuntevansa Ainon. "Upea nainen", hän kehaisee, vilkaisee kavereitaan, jotka kiinnostuvat. "Me kerran tansseissa tapasimme, oli oikein herttainen tyttö." Jaa, minä sanoin, kaikkien tuijotettavana. Monnin ilmeestä näin, mitä pillit ja pullat odottivat. "Oli pulska pillu", Monni kehaisi leveästi hymyillen. "Jaksoi naida aamuun asti."

Istun siinä lauteilla muita vastapäätä, punastuneena, paljastettuna, kiihottuneena, niin kuin unessa käy, enkä voi peittää erektiotani. Hämärästi, nolosti ilahtuen tajuan, että meillä kaikilla seisoo - ja siihen herään.

Tiedän että vaimollani on ollut suhteita ennen minua, eikä se minua häiritse, päinvastoin. On jotenkin epätodellisen kiihottavaa ajatella, että vaimoni on pillussaan tuntenut niiden muidenkin miesten kullit, että siellä missä minäkin on lauennut ja sukusiementä suihkuttanut kiimainen minulle tuntematon mies.

Pitkään valvoin uneni jälkeen kalu kovana, herkkänä, yrittäen kuvitelmissa jatkaa tämän niin todellisen unen tarinaa uskottavana jatkofantasiana.

Vierailija
37/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen armeijassa rokotusjonossa. Nuorilla varusmiehillä on päällään vain alushousut. Jokainen menee yksitellen huoneen keskellä olevalle sängylle mahalleen ja rokottajina toimivat kaksi jotain 25 ikäistä naista iskevät yhtäaikaa rokotteen varusmiehen kumpaankin kannikkaan. Rokottajien lisäksi paikalla on neljä muutakin samanikäistä naista, jotka näyttävät tulleen lähinnä katselemaan varusmiesten paljaita perseitä ja vilahtelevia munia.

Eiku hetkinen, tämähän tapahtui ihan oikeasti. Harmi kun en silloin aikanaan osannut nauttia siitä tilanteesta, että parikymppiset naiset olivat tulleet ihan vain kuolaamaan nuorta tiukkaa lihaa. Jännitti hiukan liikaa se rokotus.

Vierailija
38/55 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on oikea seksin jumalatar: isolla salipyllyllä siunattu kauniskasvoinen pikkublondi. 

Fantasiassani rakastelisimme kiimaisesti hotellihuoneen  suurella sängyllä, mutta juuri ennen laukeamista hän irtautuisi minusta ja tulisi naamani päälle. Nuolisin häntä antaumuksella ja huomaisin, että hän lukitsee kaluni siveysvyöhön. Saatuaan työnsä tehtyä hän poistuisi alasti huoneesta. 

Tyttöni palaisi pian takaisin kolmen alastoman mustan miehen kanssa joista kaikilla olisi reilusti suurempi varustus kuin minulla. Miehet hyväilisivät tyttöni vartaloa ja haaroja tyttöni olisi aivan villinä. Hän polvistuisi lattialle antamaan miehille suuhoitoa ja hetken päästä hän tulisi sänkyyn suutelemaan minua. 

Hän käskisi minun siirtyä pois ja antaa miehille tilaa hänen naimiseen. Ei menisi aikaakaan kun miehet olisivat täysin tyttöni kimpussa minun katsellessa turhautuneena vierestä. Saisin hänen luvalla välillä korkeintaan tulla sängylle suutelemaan häntä sekä imemään ja hyväilemään rintoja. 

Miesten lauettua he poistuisivat ja tyttöni avaisi siveysvyöni. Hän päästäisi minut liukkaille, mutta en kiihotuksestani ja tyttöni suudelmien ansiosta kestäisi kauaa ja laukeaisin hänen sisälle. Tyttöni kävisi peseytymässä ja käskisi minut mukaansa mustien miesten huoneeseen. Siellä meitä odottaisivat samat miehet ja kaksi muuta vaaleaa kaunotarta. Saisin loppuyön katsella kiimaista orgiaa ja tyydyttää itseäni.

Vierailija
39/55 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Annastiina. Ollaan duunikavereita 20 vuoden ajalta. Ollaan käyty duuniporukalla keilaamassa ja baarissa.

Tulevaksi perjantaiksi kaavailtu keilailuilta peruuntuu niukahkon osallistumisprosentin takia. Minä ja Annastiina mietimme hetken kaljalle menoa. Rahatilanteeni on niukahko viikkoa ennen liksaa. Eikä Annastiinakaan vaikuta innostuneelta. Hän katsoo minua tovin epäröiden, mutta sitten heläyttää kursailematta: Mennäänkö panemaan? 

Hätkähdyn kysymystään, mutta tunnen viisarin värähdyksen vasemmassa lahkeessani. En ole nähnyt Annastiinaa sellaisessa valossa aiemmin, mutta hän on kyllä hyvärunkoinen muija. Annastiina on senkun ruvennut kukoistamaan eronsa jälkeen. Omassa makuuhuoneessani on ollut hyvin hiljaista kuopuksen syntymän jälkeen, joten en aprikoi pitkään kysymystään.

Herään aamulla Annastiinan sängyssä. Ilman housuja. Ihan päivänselvää. Olen dipannut kulliani naispuolisessa työkaverissani. Annastiinakin on hereillä.

Sovitaanko sitten, että me ei ruveta leikkimään kotia ja kinastelemaan jostakin typeristä verhojen väristä Ikeassa? hän kysyy. 

Juu ei, vastaan, tuostahan meillä on tarpeeksi kokemusta ennestään.

No niin, oikea vastaus, poika, hymyilee Annastiina ja levittää haaransa kuin palkintona vastaukselleni

Vierailija
40/55 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja bändini laulaja Helena äänityssessiossa.

Kuuntelemme tyytyväisinä musiikkitaustaa. Helenan kirjoittama, rnn-tyylinen biisi on silkkaa hunajaa ja bändin pojat ovat pistäneet parastaan soitossaan. Jään miksaamaan biisiä. Aiemmin jo lähtöä tekemässä ollut Helena haluaa vielä kuunnella biisiä.

En oikeen tiiä, voitaisko kokeilla äänittää laulu uudelleen? Helena kysyy. Yritämme varmaankin neljä ottoa. Helena on rutinoitunut laulaja, mutta joku fiilis puuttuu laulusuorituksesta. Helena muistelee naispuolisen lauluopensa sanoja vuosien takaa: laulamisen pitää olla niinkuin olisit miehen kanssa sillä tavalla.

Hymähdän. No soita äijäs paikalle, ehdotan. Eeii, emmä ala odottamaan sitä, Helena puistelee ja jatkaa: herra tuottaja, pidetään panotauko nyt! 

Epäröin hetken, mutta se loppuu, kun Helena laskee housuni ja rupeaa ottamaan suihin. Hän riisuu seuraavaksi omat housunsa ja nojaa perse pystyssä studion sohvaa vasten.

Panotuokion jälkeen jatkamme Helenan lauluäänitystä. Seksin jälkeinen ääni, silkkaa korvakarkkia. Mun äijää ei hirveesti kiinnosta mun bändihommat, joten mitäpä me näistä paljoa hölisemään. Juuri näin, komppaan. Minäkin vain myhäilen kotona soittaessani uutta biisiä vaimolle ja hänen kehuessaan että onpa sillä Helenalla sensuelli laulusoundi.