Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuhmin fantasiasi!

Ap
28.06.2021 |

Mulla ehdottomasti tämä:

Olisin tuntemattoman miehen luona ja siellä olisi myös tuntematon nainen.
Olisi pimeä huone ja mies sitoisi minun ja toisen naisen kädet sängyn päätyyn kiinni ja oltaisiin selälleen.
Sitten mies ensin suutelisi minun koko kehon läpi ja pillun kohdalla pysähtyis ja nuolisi g-pistettäni mies tekisi saman myös toiselle naiselle.
Sitten mies nuolisi ensin minua ja sitten toista naista minä ja toinen nainen kummatkin saatais orkut.
Sitten mies piiskaisi tissejämme.
Seuraavaksi mies työntäisi väkisillä yhtä aikaa meidän sisäisille 3-sormea ja alkaisi tekemään työntöjä sormilla niin että saataisiin orkut.
Sitten mies kääntäisi meidät mahalleen ja piiskaisi pakaroitamme.
Sitten hän laittaisi minut toisen naisen päälle mahalleen ja alkaisi panemaan minua ilman kortsua saisin taas orkun ja mies saisi kans lopuksi ruiskaisi spermansa sisälleni ja ravoittasi pilluani sen verran,että mällit valuisi toisen naisen ala-selälle.
Sitten hän siirtäisi minut pois toisen naisen päältä ja runkkaisi toista naista. Sitten hän nuolisi toista naista ja minä nuolisin häntä. Lopuksi hän vielä runkkaisi minua ja Päästäisi lastit rintojen väliini ja toinen nainen nuolisi ne siitä sitten vielä nuolisin miehen munaa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisilla ole tuhmia fantasioita, kun lähes kaikki ovat selvästi miesten kirjoittamla. Mielikuvitus laukkaamaan, naiset!

Vierailija
42/55 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan pöydällä kasvot pöytää vasten, minun pääni yli on vedetty kangaskassi ja se on teipattu kaulaani kiinni. En siis näe mitään. Yläruumiini on köytetty pöytään kiinni ja jalkani ovat maata vasten. Ne on puolestaan sidottu leveään haara-asentoon pöydän jalkoihin. Alaruumiini on riisuttu ja olen siinä siis perse pystyssä sidottuna pöytään kiinni.

Kuulen kuinka joku nainen huutaa kaikkia kuuntelemaan, tuossa viereisessä huoneessa olisi kaikille halukkaille isäntäväen toimittama lahja. Porukka tulee huoneeseen ja kuulen kuinka puheensorina vaimenee.

Sitten kuulen jälleen naisen äänen, tässä olisi 32 vuotias sairaanhoitaja, joka haluaa antaa pillunsa teidän kaikkien käyttöön. Ei muuta kuin rohkeasti vain kokeilemaan. Kuulen kuinka joku nainen kysyy, että kai naisetkin voivat koittaa ja äskeinen nainen sanoo, että tottakai.

Kuulen kuinka korkokengät napsuvat, kun joku nainen tulee luokseni ja alkaa hivelemään takapuoltani. Aikamoiset persposket, on tainnut olla salilla kyykkäämässä. Sitten se työntää sormensa pilluuni ja kertoo kaikille, että tämä pillu olisi kyllä ihan mukaavan märkä pantavaksi.

Sitten tunnen, kun ensimmäinen mies tunkee munansa sisääni. Hetken päästä tapahtuu vaihto. Ja tätä jatkuu ja jatkuu, kunnes lopulta kaikki ovat tulleet minuun.

Sitten ne jättävät minut yksin huoneeseen. Pitkän ajan kuluttua joku nainen tulee paikalle, kuulen sen taas korkokengistä ja leikkaa irti köydet, jotka ovat pitäneet minut pöydässä kiinni. Sitten hän antaa käteeni sakset ja häipyy. Leikkaan sitten itse kangaskassin ympärillä olevan teipin irti ja etsin vaatteeni ja pukeudun. Talossa ei ole ketään paikalla ja niin lähden itsekin pois. Minulla ei ole aavistustakaan ketkä ovat minua panneet enkä ketkä olivat tapahtuman isännät. Tapasin täysin ulkopuolisen naisen, joka vei minut etukäteen kyseiseen taloon ja köytti minut pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinityttöjä, pissiä ja kakkaa.

M55

Tässä kyseltiin tuhmia eikä sairaita fantasioita.

No pissi ja kakka on kyllä vielä erittäin kesyä ja tuhmaa.

Sairaita perversioita ne on.

Vierailija
44/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nainen tulisi kylään yllättäen. Tervehtii ja menee makuuhuoneeseen. Menen perästä ja naapuri riisuu itsensä alasti minun edessäni. Sanoo minulle että voitko nussia minua? Riisun itseni samantien ja ohjaan naapurin sänkyyn haarat levälleen. Nuolen hänelle monta orgasmia ja nussin takaapäin kunnes laukean hänen sisään.

Vierailija
45/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisilla ole tuhmia fantasioita, kun lähes kaikki ovat selvästi miesten kirjoittamla. Mielikuvitus laukkaamaan, naiset!

Laukalle lähtee kun hevostallilla annan hevoselle pildeä

Vierailija
46/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pappa tulisi jutulle takapihalle, yhtäkkiä ottaisi kalunsa esiin ja alkaisi runkkaamaan.

Kysyy minulta, runkataanko yhdessä.

Hetken päästä, ottaa liukkarin taskusta ja voitelee kalunsa ja työntyy hitaasti peppuuni.

Koko ajan vauhtia kiihdyttäen laukeaa syvälle minuun karjaisten.

Runkkaa minut hellästi loppuun

-Jaakko 33v

Vierailija
47/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v. mies ja naimisissa minua kolme vuotta nuoremman naisen kanssa. Mutta fantasia on, että saisin noin 60 vuotiasta naista joka antaa joka reikään.

Vierailija
48/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä ny tiiä onko tää niin tuhma, mutta vähän aikaa sitten tapasin ihanan, jonka kanssa en vielä ole päässyt mihinkään toimiin, vaikka kovasti kiinnostaisi, ja sain kautta rantain selville, että ennen nykyistä ammattiaan hän oli hieroja. Nyt en saa tätä faktaa mielestäni pois, varsinkaan kun heti kiinnitin huomiota hänen käsiinsä mitkä näyttää kerrassaan just oikeanlaisilta. Tän hetkinen fantasia sitten olisi, että onnistuisin vaivihkaa vinkkaamaan, että hieronta tekisi terää, niska kipeä tai mitä ikinä, ja tietysti niin etten muka tiedä mikä hänen entinen työnsä oli, ja päätyisin tämän hierottavaksi mistä sitten se jotenkin kummallisesti "vahingossa" etenisi vähän toisenlaiseen hierontaan.....

Vierailija
49/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v. mies ja naimisissa minua kolme vuotta nuoremman naisen kanssa. Mutta fantasia on, että saisin noin 60 vuotiasta naista joka antaa joka reikään.

Mitä se antaa sinne joka reikään? Montako reikää sinulla on?

Vierailija
50/55 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasiassani olen Brasiliassa ja rantaravintolasta mukaani lähtee tummahko tyttö nahkatopissa ja sporttinen blondi.

Hotellissa seksiä harrastettaessa selviää, että nahkatoppitytöllä on haarojen välissä iso kuumana seisova vehje. ( Carolinemonstercock tällainen )

Olemme blondin kanssa 69 asennossa ja tämä tumma tyttö panee minua takaapäin isolla vehkeellään. Saan niin kovan orgasmin, että blondi joutuu yskimään nesteitäni.

Yön aikana teemme kaikkea kivaa ja aamulla peppuni on arka rakastelusta.

Olen itse mies.

Tekstianalysaattorini mukaan tämä oli 79% naisen kirjoittama

Ei ole. Olen mies.

Vierailija
51/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voisin mennä suihkuun ja vaimo ja vieras mies jäisivät löylyyn odottamaan vuoroaan. Sitten huikkaisin ovelta, että suihku on vapaa ja että menen parvekkeelle oluelle. Voitte jäädä vielä nauttimaan löylyistä jos haluttaa. Pankaa kiuas pois päältä kun lähdette.

Vierailija
52/55 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuhmassa fantasiassa olen kolmen kimpassa toisen naisen ja toisen naisen tai miehen kanssa. Siinä nainen on selällään, ja toinen nuolee häntä myös selällään. Katselen ensin muna kovana, ja asetun nuolijan kasvojen päälle, ja alan naimaan sitä nuoltavaa naista. Kohta kun kassini hankaavat sen nuolevan naisen tai miehen kasvoja, hän göb antaa kielensä vaeltaa pantavaltani pillullta ensin kasseilleni ja siitä alaspäin pyllylleni. Pannessani naista, nuolijan suu liukuu pakaroitteni välissä ja kieli pyllyreiälläni. Laukean naisen sisään siinä vaiheessa kun nuolija saa kielensä tunkeutumaan sisääni ja alkaa naimaan kielellänsä minua pyllyyni oman panemiseni tahtiin.

Vierailija
53/55 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiteinin raiskaus itämaiseen tapaan

Vierailija
54/55 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuhmassa fantasiassa olen kolmen kimpassa toisen naisen ja toisen naisen tai miehen kanssa. Siinä nainen on selällään, ja toinen nuolee häntä myös selällään. Katselen ensin muna kovana, ja asetun nuolijan kasvojen päälle, ja alan naimaan sitä nuoltavaa naista. Kohta kun kassini hankaavat sen nuolevan naisen tai miehen kasvoja, hän göb antaa kielensä vaeltaa pantavaltani pillullta ensin kasseilleni ja siitä alaspäin pyllylleni. Pannessani naista, nuolijan suu liukuu pakaroitteni välissä ja kieli pyllyreiälläni. Laukean naisen sisään siinä vaiheessa kun nuolija saa kielensä tunkeutumaan sisääni ja alkaa naimaan kielellänsä minua pyllyyni oman panemiseni tahtiin.

Miten olis, jos kaksi naista olisi kuusysi asennossa, ja siinä panis toista takaapäin istuis toisen naamalle. Silleen panisit, ja olisit kielellä perseeseen pantavana samaan aikaan. 

Vierailija
55/55 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laukalle lähtee kun hevostallilla annan hevoselle pildeä

En jaksa uskoa, että hevosen kanssa voi panna.