Millaisilla arjen pienillä teoilla piristätte parisuhdetta?
Miten te sen teette? Haluaisin uutta kipinää meidän suhteeseen, alkuhuuma taitaa olla viimein hiipumassa.
Kommentit (10)
Luen uutisia ja keskustelen niistä mieheni kanssa.
Esitän että jaksan kuunnella hänen juttujaan.
Mahtava isä lapsille, luotettava kotona viihtyvä savuton ja lähes raitis mies,mutta usein aivan käsittämättömän tylsä. Ja usein en jaksa kuunnella häntä, jos haluan olla kiva, esitän kuuntelevani. Surullista eikö?
Laitetaan puolin ja toisin hyvää ruokaa toisillemme. Ostan miehelle hyviä saunakaljoja ja se tuo mulle kukkia. Suudellaan aina kun jompikumpi lähtee kotoa. Mennään sänkyyn melkein aina yhtä aikaa ja annetaan hyvänyönsuukko. Pesen sen paitoja ja kalsareita aina kun huomaan, että ne on loppumassa eikä se itse huomaa asiaa.
Mulla on sydänmuotti, jolla teen välillä leipiin kurkkusydämiä tai salaattiin juustosydämiä. Laitan myös söpöilytekstareita ja post-it-lappuja. :) Tosin ei noilla ehkä sellasta eroottisempaa kipinää saa aikaseks :D Seksikkäät alusvaatteet? hotelliviikonloppu? Joku parisuhdepeli?
Tehdään välillä jotain juttuja ihan kahdestaan (yleensä aina kavereita mukana), esim lähdetään kesällä ajelulle uusiin paikkoihin tai piknikille,toinem saattaa kokata toiselle tai tuoda toiselle herkkuja tai jotain :)
oon joskus täällä aikaisemminkin neuvonut, eli välillä kannattaa harrastaa sekoseksiä. Siis sillai että kierii himoissaan ja suunnilleen masturboi miehen vartalolla, ottaa suihin kesken hommien ja taas homma jatkuu.Ratsastaa miehen päällä eri asennoissa.. puhuu tuhmia, jne jne... Mun mies muistaa ton vielä puolen vuoden jälkeenkin..
Jaksaiskohan taas joku kerta ottaa pari drinksua ja villiintyä :D
Halailen ja pussailen paljon. Piilotan post-it-lappuja kirjojen väliin, lipaston laatikoihin jne... Saatan tuoda toiselle kaupasta jotain mistä hän pitää. Ehdotan jotain yhteistä tekemistä.
Mun mies ainakin muistaa mua niin, että lähtee vaikka kaatosateeseen 21.45 eli juuri ennen kaupan sulkeutumista hakemaan mulle herkkuja.
Paras kipinä on kuitenkin se kun on jossain poissa ja mies on hoitanut, ulkoiluttanut, laittanut ruokaa ja siivonnut sillä aikaa talon. Arvostan myös suuresti sitä jos itse menen pahantuulisena möläyttelemään typeryyksiä ja mies kuittaa ne pelkällä suukolla.
Järjestän all inclusive päivän. Hyvää ruokaa , viintä, hierontaa, seksiä , ei valitusta !
Tyytyväisenä pidän
Laitan miehelle ruokaa. Siis sellaista hyvää arkiruokaa; lihapullia, kalakeittoa, kaalilaatikkoa, sämpylöitä yms. Mies pysyy hyvällä tuulella kun saa kunnolla syödäkseen.