Onko täällä kaikkien lapset käyneet rippikoulun?
Olenko ainoa joka ei laittanut lastaan rippikouluun?
Kommentit (27)
Eivät ole käyneet enkä itsekään ole käynyt rippikoulua.
Ei meillä lapsia olle tarvinnut sinne laittaa. Kyllä he ovat ihan itse huolehtineet kyydeistä ja tarvittaessa kysyneet jommalta kummalta vanhemmalta kyytiä.
Eivät käyneet koska eivät halunneet. Emme kuulu uskonnollisiin yhdyskuntiin.
Taitaa olla niin. että useammat lapset ei käy rippikoulua. Ja ne jotka, käy käy vain saadakseen rahalahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin. että useammat lapset ei käy rippikoulua. Ja ne jotka, käy käy vain saadakseen rahalahjoja.
Höppö höpö. Tuon ikäiset menee siinne minne kaveritkin menee, täällä se on rippikoulu jossakin muualla prometheus-leiri.
Minun lapseni ei ole käynyt, itse kävin. Hän oli kyllä koulussa ihan uskonnontunneillakin, vaikkei kirkkoon kuulunut kuin ihan pienenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höppö höpö. Tuon ikäiset menee siinne minne kaveritkin menee, täällä se on rippikoulu jossakin muualla prometheus-leiri.
Me kuulutaan kirkkoon, mutta yksikään lapseni ei ole mennyt rippikouluun (ja heitä on neljä). Eli eipä ole ainakaan kaverien pompoteltavia olleet.
Esikoinen ja kuopus kävi, keskimmäinen ei. Meillä lapset päättää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kuulutaan kirkkoon, mutta yksikään lapseni ei ole mennyt rippikouluun (ja heitä on neljä). Eli eipä ole ainakaan kaverien pompoteltavia olleet.
Mun lapset on niin erilaisia nuoria joo joo.
Tietenkin.
Koti, uskonto ja isänmaa.
Eivät. Harmittelivat kyllä jälkeenpäin että jäi hyvät rahat saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset on niin erilaisia nuoria joo joo.
Mähän yritin just kirjoittaa että samanlaisia riparin käymättömiä olisivat kuten muutkin. Lue koko viestiketju, daiju.
Hyvä, teet oikein. Koulussa opetetaan uskontoa, jos niin sovitaan, ei tarvita ylimääräistä aivopesuleiriä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten raha on vaikuttanut meillä siihen että ketä nuori haluaa kutsua juhliin. Siihenki varmasti on vaikutusta kavereilla, koska sitä tunnutaan vertailevan ketä ja kuinka paljon muut kutsuvat.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain tyttöystävän, kavereita ja sitten ne juhlat ja rahat vielä. Sanoisin, että kannatti. Omat lapseni menee myös.
Et ole.