Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen umpihetero valkoihoinen lihaa syövä mies

Vierailija
26.06.2014 |

Elän vaimoni ja lapseni kanssa varsin konservatiivisessa heteronormatiivisessa parisuhdeidyllissä. Avioliitto, rivitalo ja farmariauto on. Välillä kutsumme naapurin perheen meille syömään vaimon tekemää kääretorttua ja katsomaan lomakuvia. Tämä on meille sopiva tapa elää. Me nyt vaan satutaan olemaan umpiheteroita ja kovin keskiluokkaisia.

Olen miettinyt, mitä tasa-arvoinen avioliittolaki olisi minulta pois. Jotain konkreettista haittaa siitä täytyy olla, jos samaa sukupuolta olevat saisivat mennä naimisiin. Eihän sitä muuten niin kärkkäästi vastustettaisi. En vaan millään keksi, mitä haittaa siitä olisi minun elämälleni! Miten ihmeessä homojen avio-oikeus estäisi minua elämästä omaa heteronormatiivista elämäntyyliäni?

Ihmettelenkin suuresti sitä vastustusta. Miten jotkut viitsivät käyttää niin paljon tarmoaan toisten ihmisten oikeuksien vastustamiseen. Miksi kaikki eivät vain saisi elää omaa elämäänsä niin kuin haluavat ja kenen kanssa haluavat, sikäli kun siitä ei muille ole haittaa?

Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Yksi haluaa töihin Lontooseen investointipankkiin ja tienata miljoonia. Hyvä, tee siis niin, jos se on sinun mielestäsi parasta omalle elämällesi.

Toinen haluaa muuttaa Tiibettiin joogaamaan ja syömään ituja sopusoinnussa luonnon kanssa. Tee siis niin, jos se on sinun unelmasi.

Kolmas poimii Australiassa appelsiineja ja harrastaa surffausta kaiken vapaa-aikansa. Se voi olla hänen unelmansa.

Neljäs haluaa mennä homoavioliittoon miehen kanssa ja maalata kukkaistauluja. Hyvä, tee niin jos se on sinun mielestäsi parasta elämällesi. Ei se ole minulta mitään pois.

Joku taas haluaa heteronormatiivisen parisuhdeidyllin, kiharapäisiä lapsia ja sunnuntaikirkon. Hyvä, tee juuri niin, jos se on sinun käsityksesi täydellisestä elämästä!

Olen päässäni tullut jonkinlaiseen käsitykseen asioista ja oma ohjeeni onkin seuraavanlainen: ELÄ ELÄMÄÄSI JUURI NIIN KUIN ITSELLESI PARHAITEN SOPII, JA SALLI SAMA MYÖS MUILLE.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä av-palstalla viettänyt aika paljon aikaa (huomattavasti vaimoani enemmän) huvittamassa itseäni lukemalla mitä päättömämpiä avauksia. Ehkä palstan heikkoutena onkin osittain se, että ihan täysiä provoja ei enää erota ihan asiallisista avauksista. Pääosin tämä palsta onkin ihan viihdettä, jolloin tällaisia avuksia ei uskota lainkaan, taikka kirjoittajan motiiveja tai tässä tapauksessa sukupuolta epäillään. Mutta kyllä vain, ihan suomalaisen miehen käsialaa tämä avaus on. Ja aikaa on, lomalla olen :D

-ap

Vierailija
22/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kukaan ikimaailmassa enää ota millään tavalla tosissaan yksilöidysti että mitä netissä kirjoitetaan. Vain massoilla on merkitystä ja niistä vedetään sitten lehdistössä johtopäätökset että nousi netissä kohu kun sitä ja sitä asiaa vastustettiin tai kannatettiin. Typerä keskinäinen jäärääminen jaa taasen hämärän unholaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli hieno kirjoitus joka olisi voinut myös tulla oman näppäimistöni kautta.

T: toinen mies (itseään av-palstalla viihdyttämässä)

Vierailija
24/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on homottaja

Vierailija
25/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on homottaja

Vierailija
26/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kirjoitus on parhain ja järkevin, johon olen kuunaan tällä palstalla törmännyt. Nillittäköön muut mitä haluaa. Hyvä ap ! :)

Vierailija
27/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä tasa-arvoista avioliittokysymystä ei yksikään aloitteen vastustaja voi järkevällä väittelyä voittaa.

huomaa kyllä millaisessa maassa eletään. ottakaa mun puolesta lapsilisät saatana kaikilta veke.

Vierailija
28/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...sikäli kun siitä ei ole muille haittaa"

Moni lain vastustaja ajattelee, että adoptiossa lapselle on haittaa "joutua" kahden samaa sukupuolta olevan vanhemman perheeseen. 

Mun puolesta lakia voisi muuttaa, mutta ymmärrän myös vastustajia.

Vierailija
29/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:27"]

ap on homottaja

[/quote]

Ihmettelen tätä kommenttia. En ole homottaja, luitko avausta ollenkaan?

En tosin ole mikään ihmisoikeustaistelijakaan. En ole ikinä osallistunut yhteenkään mielenosoitukseen enkä edes allekirjoittanut yhtään kansalaisaloitetta. Mutta miksi vastustaisin kenenkään oikeuksia, kun niistä ei minulle aiheudu mitään haittaa?

-ap

Vierailija
30/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoliittojen vastustamisen syynä on pääasiassa adoptiolain muuttaminen siten, että homopareilla olisi samat oikeudet adoptoida kuin heteroilla. Tämä johtaa käytännössä siihen, että ulkomailta ei enää suomeen anneta adoptiolapsia ja heteroparitkin jäävät ilman heitä.

Kukaan ei ole vastustamassa homojen eroottisia leikkejään omissa makuuhuoneissaan.

Ymmärtäkää jo!

Vierailija
31/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:27"]

Kylläpä oli hieno kirjoitus joka olisi voinut myös tulla oman näppäimistöni kautta.

T: toinen mies (itseään av-palstalla viihdyttämässä)

[/quote]

Samoin minäkin ajattelen. Tällaisia kirjoituksia tämä palsta tarvitsisi lisää. 

t. nainen

Vierailija
32/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selkeästi homo.

Vierailija
33/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:53"]

Homoliittojen vastustamisen syynä on pääasiassa adoptiolain muuttaminen siten, että homopareilla olisi samat oikeudet adoptoida kuin heteroilla. Tämä johtaa käytännössä siihen, että ulkomailta ei enää suomeen anneta adoptiolapsia ja heteroparitkin jäävät ilman heitä.

Kukaan ei ole vastustamassa homojen eroottisia leikkejään omissa makuuhuoneissaan.

Ymmärtäkää jo!

[/quote]

Ymmärrä jo, että kansainvälisellä adoptiolla heteroperheisiin ja homoliitoilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Avioliittolaki oli nykymuodossaan jo vuosia Ruotsissa ja Norjassa, eikä asialla ollut mitään vaikutusta ulkomailta adoptoituihin lapsiin. Se, että Vanäjä uhitteli lopettaa adoptiot Ruotsiin oli puhtaasti poliittista peliä, eikä liittynyt homoliittoihin millään tavalla. Venäjä voi lopettaa adoptiot mihin maahan tahansa, ihan mistä syystä tahansa.

Vierailija
34/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:59"]

[/quote]

Taidat olla muuten sinäkin, mutta aika tiiviisti kaapissa.

Vierailija
35/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on homo :D

Vierailija
36/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:59"]

[/quote]

Hmm... onkohan sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Taisin nimenomaisesti kirjoittaa, että olen hetero ja naimisissa naisen kanssa. Kommenttien taso jaksaa kyllä hämmästyttää.

-ap

Vierailija
37/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa jotenkin häiriintyneeltä.

Vierailija
38/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:10"]

Ymmärrä jo, että kansainvälisellä adoptiolla heteroperheisiin ja homoliitoilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Avioliittolaki oli nykymuodossaan jo vuosia Ruotsissa ja Norjassa, eikä asialla ollut mitään vaikutusta ulkomailta adoptoituihin lapsiin. Se, että Vanäjä uhitteli lopettaa adoptiot Ruotsiin oli puhtaasti poliittista peliä, eikä liittynyt homoliittoihin millään tavalla. Venäjä voi lopettaa adoptiot mihin maahan tahansa, ihan mistä syystä tahansa.

[/quote]

Ja sitten homot alkavat maksaa kehitysmaiden köyhille naisille kohdunvuokrauksesta. Se varmaan on mielestäsi oikea tapa avustaa köyhiä; toimivat siis rahasta synnytyskoneina rikkaille homoille.

http://ranneliike.net/teema/ruotsi-ei-lapsia-homopareille?cid=14&aid=5915

Vierailija
39/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 12:13"]

Jutustasi jäi pois viides, joka haluaa eduskuntaan kiristämään verotusta ja jakamaan rahaa niihin kohteisiin, joista juuri sinä et niin välittäisi. Mitenkäpä sekään sinulta pois olisi, valtio maksaa. Eikö yhtään häiritse?

[/quote]

Tämän kysymyksen teit itsellesi ja ihan itse keksimäsi  kohdasta. Mutta ei ole ensimmäinen kerta kun AV:llä keksitään rivien väliin täytettä. Minkälainen ihminen kuvittelee toisen sanomaksi tämänkaltaisia luuloja? Eikös se ole ikäänkuin valehtelemista?

Vierailija
40/54 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli patoutunein aloitus pitkään aikaan. Aloittajan pitäisi itse alkaa elää elämäänsä, kuten haluaa ja ottaa perussuomalainen homorakastaja farmariautolla ja isolla hangolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän