Mies erosi kun en lähettänyt "nudeja"
Kuulemma jos ollaan kaukosuhteessa pitää lähetellä nudeja. Onko tämä totta?
Kommentit (21)
Sinä saat ihan itse määritellä omat rajasi.
No ei tartte. Ois nyt eron jälkeen levittänyt niitä kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ja sinä olet tyhmä.
Ainuttakaan nudekuvaa en ole koskaan lähettänyt kellekään ja jos sellaista joku on pyytänyt olen sanonut adios.
Niitä ei lähetellä. ei kenellekään mistään syystä.
Eikö äitisi muka tätä sulle opettanut???
Miksi ei saisi lähetellä, jos itsekin saa siitä iloa?
Siis nuudeleita mies haluaa? Miksi ei mene kauppaan ja osta.
Vierailija kirjoitti:
Siis nuudeleita mies haluaa? Miksi ei mene kauppaan ja osta.
Jos mies toin takia ottaa eron niin se on moro.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ruma pimppi?
Kyllä, sellaisia rumia riekaleita.
Tottakai lähettäisin nudeja jos minulla olisi viivapimppi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ja sinä olet tyhmä.
Ainuttakaan nudekuvaa en ole koskaan lähettänyt kellekään ja jos sellaista joku on pyytänyt olen sanonut adios.
Eikö äitisi muka tätä sulle opettanut???Miksi ei saisi lähetellä, jos itsekin saa siitä iloa?
No jos sua ei haittaa että ne saattaa päättyä yleiseen levitykseen, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ja sinä olet tyhmä.
Eikö äitisi muka tätä sulle opettanut???Miksi ei saisi lähetellä, jos itsekin saa siitä iloa?
Mikäs siinä, jos kestää myös sen että ne kuvat voivat tulla itsellä, sukulaisella, kaverilla tai työkaverilla netissä vastaan vuosienkin kuluttua. Jos ei jätkä suoraan lähettäisikään niitä kavereilleen (lähettää) niin monilla kännykän kuvat tallentuvat suoraan pilveen ja pilvestä ne leviää jo muutenkin.
Tämä siis kaikille kolmansille pyörille tiedoksi että miehennsaa eroamaan kun ei lähettele nudeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ja sinä olet tyhmä.
Mikäs siinä, jos kestää myös sen että ne kuvat voivat tulla itsellä, sukulaisella, kaverilla tai työkaverilla netissä vastaan vuosienkin kuluttua. Jos ei jätkä suoraan lähettäisikään niitä kavereilleen (lähettää) niin monilla kännykän kuvat tallentuvat suoraan pilveen ja pilvestä ne leviää jo muutenkin.
Meinaat, että sukulaiset ja työkaverit tunnistaa mut niistä rintojen tai takapuolen perusteella? Maailma on täynnä kiinnostavampaakin materiaalia, en pidä itseäni niin kiinnostavana, että kuvat edes lähtisivät sen suurempaan levitykseen.
Ero tapahtuisi välittömästi alta aikayksikön jos mies pyytelisi moista. Vartaloni on vain minun eikä tehty miehiä viihdyttämään.
Minusta on ihan sairasta jo pelkästään ajatkusen että lähtetellään itsestä ylipäätään mitään kuvia ympäri internettiä joka voidaan jakaa ihan minne vaan kenelle vaan. En ymmärrä, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan.
Jos kestät että ne kiertää niiden whatsappiryhmässä ja on jollain herutussivustolla.
Mies huijaa. Ei pidä lähetellä mitään kuvia, ties mihin ne päätyisivät. Ei se automaattisesti kuulu seurusteluun. Oliko hän pelkästään seksin perässä, jos tuo on seurustelun ehto. Joku muu arvostaa sinua enemmän ja luonnettasi.
Kuvottaa tollasen vonkaavat ja mankuvat ukot. Lähetä iso musta lerssikuva ja pistä estoon
Ja mä kun luulin, että nykyään erotaan helposti.
Ei ja sinä olet tyhmä.
Eikö äitisi muka tätä sulle opettanut???