Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne OK, jos laittaa asuntonsa vuokralle, mutta jättää asunnon täyteen omia tavaroitaan?

Vierailija
27.06.2021 |

Joiden keskellä vuokralainen joutuu sitten elämään?
Kaverini toimii noin... Omassa nykyisessä asunnossaan olisi tilaa tavaroille, mutta säilyttää niitä mieluummin vuokralaisensa kämpässä.
Oi aikoja oi tapoja. :D

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vuokralaiselle on ok niin ihan sama. Itse en vuokraisi.

Vierailija
2/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kuka haluaa asua vuokranantajan romujen keskellä? Mulla on ainakin omasta takaa tavaraa niin paljon, että ahdasta tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lukee jo ilmoituksessa ja joku sellaisen asunnon huolii. Se pitää tietenkin näkyä vuokrassa, ei voi pyytää samaa mitä "tyhjästä asunnosta" tai pelkillä kalusteilla varustetusta.

Vierailija
4/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasiko kalustettuna vai halvalla?

Vierailija
5/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se kerran sopii vuokralaiselle niin eihän siinä mitään.

Itse vuokrasin asuntoni kalustettuna, ilman mitään ylimääräistä roinaa tosin. Ihan kaikki hajalla. Sohva haisi nivushielle. Jopa suihkuseinä revitty irti. 

Vierailija
6/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksenä ei saa jättää. Tai sitten ei saa itse yllättyä, kun ne onkin heitetty pois vuokralaisten omien tavaroiden tieltä. 

Vierailija
7/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 2 sellaista asuntoa. Kun en parempia saanut...

Vierailija
8/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok. 

Ostin asunnon ja edellinen asukas oli vuokrannut törkeässä kunnossa olleen asuntonsa nuorelle miesparalle ja jättänyt omia romujaan kämpän täyteen. 

Vierailija
9/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vuokrasin asuntoni kalustettuna, ilman mitään ylimääräistä roinaa tosin. Ihan kaikki hajalla. Sohva haisi nivushielle. Jopa suihkuseinä revitty irti. 

Miksi tuollainen sopisi vuokralaiselle?

Vierailija
10/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Monet laittavatkin, ilmoittavat vain että vuokrataan kalustettuna.

Ja asujia löytyy. 

Vierailija
11/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen varmaankin luuli että toisen omaisuudelle voi noin tehdä.

Vierailija
12/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on sohva, ruokapöytä ja sänky? No joillain ei ole itsellä huonekaluja ollenkaan, esim. opiskelijoilla. Tai pitkään ulkomailla olleilla.

Vierailija
13/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole todellakaan ok ja jos sinä ap osaisit ajatella omilla aivoillasi ei sinun olisi tarvinnut kirjoittaa tänne tuota kysymystä.

Vierailija
14/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ilmeisesti luulivat näin. En oikein ymmärrä miksi luulivat näin. En tiedä ketään joka olisi omaa asuntoaan repinyt niin että kaapiston ovetkin menevät uusiksi.

Vierailija
15/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vuokralaisena tuollaisessa asunnossa, kun sain alennusta, myös varasto oli täynnä tavaraa.

Vierailija
16/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on sohva, ruokapöytä ja sänky? No joillain ei ole itsellä huonekaluja ollenkaan, esim. opiskelijoilla. Tai pitkään ulkomailla olleilla.

Ei nyt ollut puhe huonekaluista. Tuossa oli vastattu ap:n kysymykseen: "No jos se kerran sopii vuokralaiselle niin eihän siinä mitään." Sitten kommentoitiin sitä kysymällä, miksi tuollainen sopisi vuokralaiselle.

Vierailija
17/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvin outoa. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi asua pidempään niin että kotona on jonkun muun tavarat. Niitä joutuu sitten varomaan ja huoltamaan ettei vain tule sanomista. Kai niihinkin asuntoihin jotkut muuttaa kun niitä tarjolla on mutta itse en ainakaan ikinä muuttaisi.

Vierailija
18/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ilmeisesti luulivat näin. En oikein ymmärrä miksi luulivat näin. En tiedä ketään joka olisi omaa asuntoaan repinyt niin että kaapiston ovetkin menevät uusiksi.

Tulkitsin tuon jutun niin, että vuokralainen ei ollut hajottanut paikkoja, vaan asunnon omistaja oli vuokrannut sen sellaisena.

Vierailija
19/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hyvin outoa. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi asua pidempään niin että kotona on jonkun muun tavarat. Niitä joutuu sitten varomaan ja huoltamaan ettei vain tule sanomista. Kai niihinkin asuntoihin jotkut muuttaa kun niitä tarjolla on mutta itse en ainakaan ikinä muuttaisi.

Olisitko sitten mieluummin kadulla, jos tuollainen asunto olisi ainoa jonka onnistuisit saamaan?

Vierailija
20/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole todellakaan ok ja jos sinä ap osaisit ajatella omilla aivoillasi ei sinun olisi tarvinnut kirjoittaa tänne tuota kysymystä.

Ei hän kysynyt meiltä omaa mielipidettään, vaan meidän mielipidettämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi