Nainen, kuvaile komea mies
Mitkä ominaisuudet tekevät mielestäsi miehestä komean?
Kommentit (21)
Ei voi, koska mies on kokonaisuus. Komea mies voi olla lyhythiuksinen, kalju tai pitkähiuksinen tai pitkä tai lyhyt, riippuu niin paljon esim. millaiset kasvot.
Persoonallisen näköinen, meinasin sanoa hoikka koska itsekin olen, mutta olen viehättynyt kaiken mallisista miehistä.
Lempeät, kauniit silmät.
Suht vaalea, siniset silmät. Sellainen iloinen olemus. Hoikka.
Paksu kaula, tuuheat hiukset, hyvä luusto, nuori ikä, vihreät silmät, tummat hiukset, leveät hartiat, pitkä, isot kädet
Omat kriteerit miehen suhteen lähinnä persoonan ja luonteen puolella. Eri piirteet sopii eri ihmisille.
Ja trolli laittaa tännekin omiaan.
Jotta oikeuttaisi mielipiteensä naisten kauheudesta, vaikka oikeasti hän on itse se kamala ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja trolli laittaa tännekin omiaan.
Jotta oikeuttaisi mielipiteensä naisten kauheudesta, vaikka oikeasti hän on itse se kamala ihminen.
Mittee?
Komea mies on ennen kaikkea henkisesti komea, hänellä on selkärankaa. Henkinen selkäranka näkyy väistämättä myös ulkoisessa olemuksessa.
Karvainen selkä ja isot pulisongit.
Hoikka, ryhdikäs, siistit hiukset, puhtaat ja istuvat vaatteet, elekieli avoin ja rento.
Oma mieheni, koska olen rakastunut häneen.
Ei partaa, ei tatuointeja...molemmat liittyvät huonoon itsetuntoon ja mahdolliseen mielenvikaisuuteen.
Iso suora nenä eli...niin tiedättehän...
Karisma tekee kenestä vaan hyvännäköisen jos sellaista on.
Pitkät hiukset tottakai! Harvalla on. Näkee vain k a l j u j a ja ne joilla hiukset päässä kynivät lyhyiksi. Siistin näköinen.
Pitkä ja jäntevä keho, tasainen iho, symmetriset ja ennemmin kulmikkaat kuin pyöreät kasvonpiirteet, paksut, hyväkuntoiset hiukset, kirkkaat silmät, puhtaat hampaat.
Pää: Vaaleat ja tuuheat hiukset, suuret siniset silmät, suora sopusuhtainen nenä, korkeat poskipäät ja hienostunut leukalinja (ei siis missään nimessä ns laatikkoleuka!). Söpö hymy, suorat hoidetut hampaat, hymykuopat. Ei partaa, eikä edes sänkeä.
Vartalo: keskimittainen (175–180 cm), hoikka, solakka. Hyvä ryhti. Hoidettu iho, puhtaat pehmeät kädet ja siistit kynnet.
Yökkäys kaikelle metsurimeiningille ja etenkin iskämasuisuudelle, mun makuun kädet ja hartiatkin on sellaista keskitasoa eikä mitään ladonovea tai lapiota.
Iso karvanen suonikas kjyrpä tekee miehestä kuin miehestä komean.