Olen 14-vuotias, kysyttävää?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:19"]Mitä mieltä olet tästä "pedarien" ajojahdista? Voisitko seurustella yli 18 vuotiaan kanssa? Mitä tekisit jos yli 18 vuotias alkaisi tehdä aloitetta sinulle? [/quote] En vosi seurustella 4 vuotta vanhemman kanssa, ainakaan vielä. Jos olisin 23 ja mies 27, ei ikäerolla olisi merkitystä, koska olisimme molemmat täysi-ikäisiä.
Sitä, että 18-vuotias tulisi tekemään aloitetta, ei tule tapahtumaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:19"]Mitä 14 w tyttö tekee vauva palstalla?
Mikset ole demi/ missmix lehden sivuilla?
:o
[/quote] Demi.fissä on naurettavaa ja juuri tällaista teiniäxdeesekoilua, mistä en tykkää. Vauva.fi on mulle oikea palsta, täällä on mielenkiintoisia ja huvittavia keskusteluja.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:25"]Miltä tuntuu että kuopukseni on sinun ikäises :D ja mitä ihmettä teet tällä palstalla?
[/quote] Mitä pitäisi tuntea? Onnea hänelle, että on syntynyt juuri sinä vuonna. Se on hueno vuosi.
Mitä aiot tehdä tänään ja kesälomalla muutenkin? Luetko kirjoja? Millaisia? Miten sinulla menee vanhempiesi kanssa? Miten koulu sujuu?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:28"]APUA, mihin tämä maailma on menossa.
Mitä 14 tai 16 vuotiaat tytöt tekevät VAUVA lehden keskustelupalstoilla??!
Nauttikaa nuoruudestanne, ei teidän aika ole vielä lapsia tehdä! Hus hus sinne demi lehden sivuille! Jopa cosmopolitan lehden sivuille olette liian nuoria vielä!
[/quote] Olet ymmärtänyt vauva.fin tarkoituksen väärin. Jos olet huomannut, täällä on eri osioita. On raskaus, on seksi, on taaperot, parisuhde ja niin edelleen. Sitten on aihe vapaa. Aihe VAPAA. Täällä kirjoitetaan kaikesta muustakin, kun vain pelkistä vauvoista. Kyllä täällä on paljon 25-vuotiaita joilla ei ole lapsia, eli kyllä täällä saavat olla muutkin kuin lapsen omistavat.
Demi.fi taas on naurettava palsta jossa käy naurettavia ihmisiä seqoilemassa. Siitä en pidä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:58"]Ikävää ettei 14-vuotiaalla ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä. Lue vaikka kirjaa. Ylipäänsä nämä kysy jotakin -ketjut tuppaavat olemaan kuivaa kamaa, kun kysyjä ei kuitenkaan vastaa mitään mielenkiintoista. Tämä ketju erityisesti.
[/quote] En sanonut etteikö muuta tekemistä olisi. En mä täällä päivisin hengaile, mutta aamulla aikaisin ja illalla myöhään lomalla ei hirveästi muuta tekemistä löydy.
Kuivat ja epäkiinnostavat vastaukset johtuivat kysyjistä. Alussa tuli niin typeriä ja melkeinpä itsestäänselviä kysymyksiä, ettei vastaustakaan voinut hienoksi kehitellä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:50"]Mitä aiot tehdä tänään ja kesälomalla muutenkin? Luetko kirjoja? Millaisia? Miten sinulla menee vanhempiesi kanssa? Miten koulu sujuu?
[/quote] Tänään olen viimeistä päivää perheeni kanssa ulkomailla. Olin aiemmin jo musiikkileirillä. Ennen luin paljon kirjoja, mutta nykyään en enää jaksa aloittaa ainakaan paksuja kirjoja. Lehtiä luen paljon, enkä pelkästään Seiskaa. Helsingin Sanomistakin löytyy välillä kiinnostavia artikkeleita. Vanhempien kanssa menee hyvin, lukuunottamatta muutamia pikkuriitoja pikkuasioista. Viime vuosi koulussa ei mennyt ihan putkeen ja vasta nyt tajusin, että koulu on otettava tosissaan ja harjoiteltava myös ylimääräistä. Lukuaineet ovat ongelma, koska luettavaa on paljon enkä jaksaisi, mutta kielissä olen luokkani paras.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:16"]Minusta ei ole mitään hienoa kuulua suomen pohjasakkaan eli nollanolliin
[/quote] Sanoo vuonna 1999 syntynyt, eikö vain? Voisitko perustella, miksi me vuonna 2000 syntyneet olemme mielestänne noloja pentuja? Vuoden/kahden ikäeronko takia? Onko syynä kateus, kun ette itse syntyneet tasan uudella vuosituhannella?
[/quote]
Paska yritys jonne.. tiedät totuuden, olet -00.
et voi puolustella sitä mitenkään. Se on kuin tatuoitu stigma otsassasi
Tuletko 16-vuotispäivänäsi antamaan pillua?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:16"]Minusta ei ole mitään hienoa kuulua suomen pohjasakkaan eli nollanolliin
[/quote] Sanoo vuonna 1999 syntynyt, eikö vain? Voisitko perustella, miksi me vuonna 2000 syntyneet olemme mielestänne noloja pentuja? Vuoden/kahden ikäeronko takia? Onko syynä kateus, kun ette itse syntyneet tasan uudella vuosituhannella?
[/quote]
Paska yritys jonne.. tiedät totuuden, olet -00.
et voi puolustella sitä mitenkään. Se on kuin tatuoitu stigma otsassasi
[/quote] Tietenkin olen, ja se on hieno asia. Kirjoitustyylisi perusteella olet itse aikamoinen jonne tai jonna, joten sinuna olisin hiljaa. 2000 lapset ovat upeaa kansaa, et voi kieltää sitä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:00"]Tuletko 16-vuotispäivänäsi antamaan pillua?
[/quote] Ehkä jo aikaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:13"]onks karvanut alkanu kasvaan? :)
[/quote] Enpäs kerro, lällällää
[/quote]
käskit kysellä ja nyt et kerro :D
[/quote] Kysymyksesi on TYHMÄ.