Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaa, jos joillakin on säpinää keskenään?

Vierailija
25.06.2014 |

Tuntuu siltä, että eräs ystäväni, joka vierailee meillä silloin tällöin, on kiinnostunut miehestäni. Ja ehkä mieskin tuntee jotain vetoa häntä kohtaan. Olen kokenut näin jo parin vuoden ajan. En voi kuitenkaan luottaa omaan havainnointikykyyni tai vaistooni, sillä en ole paras havainnoitsija tunteitteni ollessa mukana tilanteessa. Mitään suoranaista flirttiä heidän välillään ei ole, mutta hienovaraista jotain olen huomannut. Onko kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta? Ja mistä asioista olette huomanneet, jos joillakin, joilla ei ehkä "saisi" olla tunteita toisiaan kohtaan, kuitenkin on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvä arvaamaan näitä vähän tuntemattomimmista. Esim. Ihmisten välinen välimatka on yksi mittari. Ihastuneet haluavat olla vierekkäin

Vierailija
2/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ystäväni lyöttäytyi aina samaan seuraan kuin mieheni. Samoin huomasin, että hän aina nauroi miehelleni ja katsoi häntä. Ei ehkä mennyt viereen, mutta oli kokoajan näköyhteydessä häneen. Toisaalta mieheni välttelee menemästä ystäväni viereen, eikä katso häntä suoraan useinkaan. Voisiko tästä vetää johtopäätöksiä?  

Ap

Vierailija
4/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:09"]Jossain vaiheessa ystäväni lyöttäytyi aina samaan seuraan kuin mieheni. Samoin huomasin, että hän aina nauroi miehelleni ja katsoi häntä. Ei ehkä mennyt viereen, mutta oli kokoajan näköyhteydessä häneen. Toisaalta mieheni välttelee menemästä ystäväni viereen, eikä katso häntä suoraan useinkaan. Voisiko tästä vetää johtopäätöksiä?  

Ap

[/quote]

Kyllä voisi. Jätä se sika!

Vierailija
5/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:09"]Jossain vaiheessa ystäväni lyöttäytyi aina samaan seuraan kuin mieheni. Samoin huomasin, että hän aina nauroi miehelleni ja katsoi häntä. Ei ehkä mennyt viereen, mutta oli kokoajan näköyhteydessä häneen. Toisaalta mieheni välttelee menemästä ystäväni viereen, eikä katso häntä suoraan useinkaan. Voisiko tästä vetää johtopäätöksiä?  

Ap

[/quote]

Kyllä voisi. Jätä se sika!

[/quote]

:D ai ystäväni?

Vierailija
6/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ärsyyntynyt ystäväsi huomiosta.

Vierailija
7/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa... mä kun oisin vaan ystävällinen kaverin miehelle, koska on kaverin mies. Haluan tavallaan olla kaverille mieliksi, en sille miehelle.

Aika vainoharhaista kuvitella, että kaveri olisi miehestä kiinnostunut. Tai sit sulla on jotain wt kavereita.

Vierailija
8/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä tiedät. Lähelle meno, katsominen, jutuille nauraminen. Jos muuten luotat mieheesi, voisit varovasti kysyäkin. Ei kaikki flirtti ole vakavaa, mutta ikäväksi sen tekee jos tapahtuu puolison nähden. - Kun kerran kyseessä on sinun kaverisi ja asia sinua vaivaa, mikä pakko on tuoda nainen kotiisi ja miehesi näköpiiriin? Voithan tavata häntä muuallakin, ja ehkä miehesikin olisi tähän tyytyväisempi.

Vierailija
9/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harhaa siis?

Olemme olleet mieheni kanssa 10 vuotta, ja ystäväni kiinnostus miestäni kohtaan herännyt vasta pari vuotta sitten. No olisi vain mielenkiintoista tietää, ovatko ketkään muut huomanneet mitään merkkejä siitä, että joillakin olisi välit lämmenneet vähän enemmänkin? Pieniä eleitä? Itsellä vain se tunne/vaisto.

Muutan tämä aihe olisi vieläkin kiinnostavampi, ellei tapahtuisi aivan näin lähipiirissä. Ei pysty neutraaliin havannointiin.

ap

Vierailija
10/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harhaa siis?

Olemme olleet mieheni kanssa 10 vuotta, ja ystäväni kiinnostus miestäni kohtaan herännyt vasta pari vuotta sitten. No olisi vain mielenkiintoista tietää, ovatko ketkään muut huomanneet mitään merkkejä siitä, että joillakin olisi välit lämmenneet vähän enemmänkin? Pieniä eleitä? Itsellä vain se tunne/vaisto.

Muutan tämä aihe olisi vieläkin kiinnostavampi, ellei tapahtuisi aivan näin lähipiirissä. Ei pysty neutraaliin havannointiin.

ap

Vierailija
11/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luottaa vaistoon. Itselläni on hyvä vaisto, huomaan kun joku juttu on meneillään.

Vierailija
12/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysyä koska eihän kukaan totuutta kerro jos jotain meneillään. Salapoliisi toimet mukaan. Mieti myös onko ihmiset sellaisia, että ovat aiemmin huijanneet jossain asiassa.

Vierailija
13/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne. Meidän kaveriporukassa pyöri satunnaisesti eräs tyttö. Mieheni ei häneen sen kummemmin kiinnittänyt huomiota, mutta tyttö jotenkin aina ahtautui mieheni viereen istumaan, jutteli hänelle paljon ja katseli kokoajan. Huomasin selkeästi tytön olevan mieheeni ihasunut.

Loukkaannuin hieman, sillä pidin tyttöä kaverinani. Niimpä hänen mennessään poikaystäväni viereen, minä istahdinkin poikaystäväni syliin yms. No ei saatana toiminut! Eromme jälkeen sain kuulla miehen pettäneen minua aina tilaisuuden tullen. Miehen kämppis kertoi eromme jälkeen, että kyseinen tyttö oli muutaman kerran baarista tullut heidän kämpilleen, mieheni luo yöksi. Ja äänistä päätellen tuskin pasianssia pelasivat..

Enkä ikinä aavistanut mitään koko 3,5 vuoden seurustelumme aikana. Tämän takia minusta on oikeutettua esim. tutkia miehen sähköposti tai puhelin jos epäilee pettämistä. Minä en ainakaan aio enää ikinä luottaa yhtä sokeasti, tuo mies veti minua kuin pässiä narussa enkä tajunnut mitään.

Anteeksi avautuminen, en todellakaan halua säikytellä! Tuskin tuossa mitään epäiltävää on, mutta siitä huolimatta pitäkää naiset silmänne ja korvanne auki. Luottakaa, mutta älkää olo naiiveja!

Vierailija
14/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas huomasin ihan selkeitä juttuja kaverin miehestä ja yhdestä yhteisestä kaveristamme. Se oli sellaista arkailua, ujoutta, vilkuilua, sellaista outoa, joka pisti kyllä mun silmään, mutta ei sitten kaverini. Kävi vähän jälkeen ilmi, että näillä kahdella oli seksisuhde. Mies oli tietysti naisensa seurassa mahd. etäinen ja viileä tähän salarakkaaseen, että se paistoi läpi.

En sano, että teillä olisi näin, mutta siis kyllä yleensä oudon käytöksen aistii.

Vierailija
15/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä teen? Vaistoni kertoo, että heidän välillään on jotain, mutta en silti luota siihen täysin. Olen mieheltä kysynyt asiaa, ja hän kiisti asian, mutta en voi luottaa hänen sanaansa. Luulen, että jokin häntä viehättää ystävässäni, ehkä erilaisuus ja hänenlaisensa naiseus.

Ap

Vierailija
16/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:42"]

Minulla oli sama tilanne. Meidän kaveriporukassa pyöri satunnaisesti eräs tyttö. Mieheni ei häneen sen kummemmin kiinnittänyt huomiota, mutta tyttö jotenkin aina ahtautui mieheni viereen istumaan, jutteli hänelle paljon ja katseli kokoajan. Huomasin selkeästi tytön olevan mieheeni ihasunut.

Loukkaannuin hieman, sillä pidin tyttöä kaverinani. Niimpä hänen mennessään poikaystäväni viereen, minä istahdinkin poikaystäväni syliin yms. No ei saatana toiminut! Eromme jälkeen sain kuulla miehen pettäneen minua aina tilaisuuden tullen. Miehen kämppis kertoi eromme jälkeen, että kyseinen tyttö oli muutaman kerran baarista tullut heidän kämpilleen, mieheni luo yöksi. Ja äänistä päätellen tuskin pasianssia pelasivat..

Enkä ikinä aavistanut mitään koko 3,5 vuoden seurustelumme aikana. Tämän takia minusta on oikeutettua esim. tutkia miehen sähköposti tai puhelin jos epäilee pettämistä. Minä en ainakaan aio enää ikinä luottaa yhtä sokeasti, tuo mies veti minua kuin pässiä narussa enkä tajunnut mitään.

Anteeksi avautuminen, en todellakaan halua säikytellä! Tuskin tuossa mitään epäiltävää on, mutta siitä huolimatta pitäkää naiset silmänne ja korvanne auki. Luottakaa, mutta älkää olo naiiveja!

[/quote]

Miten miehesi suhtautui tyttöön?

Vierailija
17/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vaihtoehtoa. 1) Olet sairaalloisen epävarma ja mustasukkainen ja kuvittelet kaiken, siis että kaverillasi ja miehellä olisi minkäänlaista ns asiatonta kiinnostusta toisiaan kohtaan. Tässä tapauksessa varmasti miestä ahdistaa jos kyselet, koska asetat hänelle velvollisuuden todistaa omat kuvitelmasi vääriksi. 

2) Kaverisi ja miehen välillä on tosiaan jotain pientä ihastusta, joko yksi- tai molemminpuolista, mutta siinä kaikki. Joko kumpikaan tai ainakaan miehesi ei ole tehnyt eikä aio tehdä näiden tunteiden pohjalta mitään teidän suhteenne vuoksi. Tässäkin tapauksessa miestä voi ahdistaa kyselyt, ja saattaa tuntea syyllisyyttäkin, vaikka kyse on vain ajatuksista ja hän pysyy toiminnassaan uskollisena.

3) Tunteita on ja jotain on jo tapahtunut tai saattaa hyvin tapahtua. Edelleenkään ne kyselyt eivät vaikuta mitenkään asianosaisten tunteisiin eikä alttiuteen tehdä jotain tällaisessa tilanteessa. 

Parasta olisi joko yrittää olla antautumatta liikaa tuollaisille ajatuksille ja yrittää pitää kiinni omasta itsetunnosta ja arvosta. Jos mies ja kaveri jäävät kiinni jostain, on eron aika. Mutta kukaan tuossa tilanteessa pettävä ei varmaan kerro sitä auliisti vain kysymällä. Todisteita tai tilanteesta eteenpäin.