Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi paras kestovaippa?

Vierailija
09.08.2008 |

Vauva on tulossa parin kuukauden päästä, mutta aion jo ostella varastoon erilaisia kestovaippoja sitten kokeiltavaksi. Mitä vaippaa suosittelet pienelle vauvalle? Vaippoja pitäisi löytyä kaupasta tai huuto.netistä, sillä itse en osaa tehdä yhtään mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni s-kokoinen melkein vastasyntyneelle. Seuraavalle kokeilen Eemukan Neelukka Newbornia, vastasyntyneen kestovaippaa. Iguleen cuddlebunsit ovat hyviä (bambuiset), ja hyväksi koettuja ovat myös Thorsteisin sisävaipat. Kaikki em ovat siis sisävaippoja, joihin tarvitsee myös kuorivaipan ettei kosteus tule ulos. Esimerkiksi Thirstiesin kuori on todella hyvä, joskin tylsä.

Kaikki nuo löytyvät nettikaupoista.

Vierailija
2/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitushäröjä liiankin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat parhaita, tosin myös kalleimpia. AIO:t ovat huippuhelppoja ja taskuvaipoissa on hyvää se, että imutehoa voi säädellä itse.

Niitä löytyy huuto.netin kautta ja verkkokaupoista (esim. www.vauvauva.fi, www. pikku-pampose.fi).

Vierailija
4/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin niitä äp vaippoja pari lisä ja kuivaliinoja, kantsii pestä joku kerta etukäteen et ois valmiiksi paremmassa imussa.

Vierailija
5/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaiset taskuvaipat hyvillä imuilla, esim. Myllymuksut, Fuzzi, Happy Heiny's

En lähtenyt harsoilemaan edes pienen kanssa

Vierailija
6/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harsojen taittelu vaatii tietysti vähän harjoittelua.. nauhavaipat on hieman yksinkertaisempia ja myös tosi hyviä pienelle. meillä käytetään vieläkin välillä nauhavaippoja ja lapsi on jo melkein 2 vuotias. siinä vaiheessa kun lapsi alkaa liikkumaan enemmän niin kannattaa ostaa PUL taskuvaippoja. niihin voi sitten tyrkätä ne pikkuvauvavaiheen harsot imuiksi. taskuvaipoista mun mielestä parhaita on fuzzit ja myllymuksut.

Vierailija
7/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hermo ei ois kestäny pestä jatkuvasti villiksiä, joihin maitokakka väistämättä karkaa koht usein vaikka muuten ois ihan hyvä systeemi.

Vierailija
8/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kokeilla vähän joka lajia... jos ostan nyt jo yhden kaikkia mainittuja, niin sitten ehkä pian huomaan, mikä on omasta mielestä hyvä ja voin ostaa lisää.

Vierailija
9/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Imse Vimsen luomupuuvillakuoret + flanellineliöt. Molemmat olleet 6kk vauvalla käytössä 1kk:n ikäisestä lähtien (tietysti Imseen on välillä pitänyt tilata isompia kuoria).

Ensimmäisen kuukauden aikana käytössä oli kertisten ohella Imse Vimse soft newborn (tuli äitiyspakkauksesta) harsojen kanssa. 1kk:n iässä siirryttiin S-kokoon ja flanellineliöihin.

Meillä riittää mainiosti neljä Bumgenius-taskuvaippaa, kolme Imsen luomupuuvillakuorta ja tusina flanellineliötä. Öisin käytetään kertiksiä. Vaippapyykki pyörii joka toinen päivä.

Vierailija
10/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iguleen kestot, useampia niiden eri malleja kokeillut. itse olen myös tehnyt ja saanut itsetehtyjä, imsevimsejä ja myllymuksuja muutamat. vastasyntyneelle iguleen vaipat olivat ehdottomasti parhaat. ja kankaat ovat aivan ihania.

Vierailija
12/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisävaippoja vielä sisäänsä? Joo, olisin laittanut ne sellaisenaan päälle... Haluttaisi kestoilla, mutta vaikuttaa niin vaikealta! Houkuttaa nuo kertikset...

Vierailija
13/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pikkuiselle: Ruskovillan villikset ja harsotaitokset + lisäimut

isommalle: Iguleen sisävaipat (igulee.fi) + ruskovillan villikset / hahtuvavillikset, Eemukan AIOt ja taskuvaipat (olisko eemukka.net?)

öisin isommalle: villakuori + fleecepintainen itsetehty sisätaskuvaippa, jonka sisällä harso ja lisäimu (tästä tulee aika paksu paketti, mutta pitää pomminvarmasti!)

Vierailija
14/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Nöttönen ja äp-kuori. Ei ole falskannut kertaakaan kolmen kuukauden käytön aikana. Yövaippana käytetty Bumgenius yhdenkoon taskua omilla imuilla.

En voi käsittää mikä kestoilussa on muka vaikeaa, itse olen peruslaiska ja mukavuudenhaluinen tyyppi ;)

Vierailija
15/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan käytetty koko vaippaikä. Lapsi on juuri täyttämässä kaksi ja opettelee kuivaksi. Tähän asti ollaan käytetty kolmiotaitosta ja hyvin on toiminut.

Vierailija
16/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Nöttönen ja äp-kuori. Ei ole falskannut kertaakaan kolmen kuukauden käytön aikana. Yövaippana käytetty Bumgenius yhdenkoon taskua omilla imuilla.

En voi käsittää mikä kestoilussa on muka vaikeaa, itse olen peruslaiska ja mukavuudenhaluinen tyyppi ;)

Selvä. Täytyy kai käyttää kertiksiä sitten, kun asenne on tällainen. Mitä hiton Nalle Nöttösiä??

Vierailija
17/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun pääsi vähän sisään, kestoilu alkoi olla jopa melkein kivaa

-pienen vauvan äiti

Vierailija
18/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niitä ä-pakkauksen kestoja käytetään. Alan olla niin hermostunut kohta, että lentävät kohta roskiin.

Vierailija
19/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut käytössä harsoja (Popolini ja Ruskovilla) ja Imse Vimsen kuoria (tai silloin oli nimellä Bumby ja niitä kaapissa 3kpl.) Lisäksi sitten Fuzzeja ja inserttejä, tosin pääasiassa käytän Fuzzeissakin imuina harsoa.

Nyt toisen lapsen kohdalla tykästyin Napaketun taskuvaippaan kun istuu tytöllä paremmin päälle. Fuzzin M-koko on vähän jo tiukka mutta L-koko sitten aivan liian suuri. Esikoisella tosin käytin vaan Fuzzeja taskuvaipoista. Ostaisin näitä NapaKetun vaippoja lisää jos tarvetta olis.

Vierailija
20/24 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai jokainen ne nyt toisistaan erottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi