Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan normaalia? Ehkäisyrenkaan aloitus ja jatkuva vuoto!!

Vierailija
29.06.2008 |

Aloitin siis ehkäisyrenkaan käytön kaksi viikkoa sitten ja edelleen on jatkuvasti veristä vuotoa. Onkohan tuo siis normaali aloitukseen liittyvä juttu ja kuinkahan kauan sen voisi olettaa jatkuvan? Rasittavaa jatkuvasti käyttää suojaa... Onko muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kolme kuukautta olin vuotanut putkeen heitin renkaat mäkeen ja vaihdoin kierukkaan!

Ei sovi kaikille ja lisäksi sen ehkäisyteho ei ole riittävä mulle. Sillehän ei luvata läheskään samaa ehkäisyvarmuutta kuin esim kierukalle ja pillereille.

Vierailija
2/5 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu vuotoa renkaan laiton jälkeen mutta tuli vähän ajan päästä ihan kamala akge naamassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun laitoin ensimmäisen renkaan, vuoto kesti muistaakseni pari viikkoa, sen jälkeen ei mitään ongelmia sen kanssa.

Ja kyllä sen ehkäisyteho on yhtä luotettava kuin pillereiden ja kierukan. Mistä ammennat moista tietoa ja sen faktana tänne kirjoitat?

Vierailija
4/5 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sen ehkäisyteho on yhtä luotettava kuin pillereiden ja kierukan. Mistä ammennat moista tietoa ja sen faktana tänne kirjoitat?

Se ei todellakaan ole lähellekään niin varma kuin esim pillerit.

Eihän sitä suositellakaan ellei tilanne salli mahdollista lasta. Kaikilta mun tutuilta, kutwn myös minulta kysyttiin, että "eihän mahdollinen raskaus ole katastrofi". Renkaan ehkäisytehohan ei ole kuin 90% verrattuna kierukkaan.

Vierailija
5/5 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, gynekologini sanoi, että renkaan ehkäisyteho on lähes yhtä varma kuin pillereiden, olettaen, että rengasta käytetään oikein.

Kuparikierukan Pearlin luku on 0,6 ja ehkäisyrenkaan oikein käytettynä, 0,3-1,3.

Yhdistelmäehkäisytablettien arvioitu Pearlin luku on ohjeen mukaisessa käytössä 0,1 ja tyypillisessä käytössä 3 (unohtelu on hyvin yleistä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan