Todella hölmö ongelma liittyen mieheen ja lastenhoitajaan...
Me tarvitsisimme lapselle hoitajaa aina välillä pariksi tunniksi, ja sellainen löytyykin lähipiiristä, nimittäin erään sukulaiseni vaimon tytär. Kyseinen tyttö on 20-vuotias, todella mukava ja lapseille ennetään tuttu ja he pitävät tytöstä kovin. Lastenhoitajana siis paras mahdollinen vaihtoehto, mutta minua mietityttää ihan tyhmä asia. Kyseessä on todella kauniskasvoinen tyttö, jolla on kroppakin viimeisen päälle kunnossa, nuori kun on. Vaikka heteronainen olenkin, kuvailisin tyttöä sanalla seksikäs. :/ Jotenkin pelottaa että mies ihastuu ja minulle tulee alemmuuskompleksi vaikka tiedostan että ihan älytöntä!
Huomaavatko miehet aina kauniit nuoret naiset ja ihastuvatko? Etenkin miehiltä kaipaisin vastauksia.
Kommentit (64)
Tarvitsette siis lastenhoitajaa, mutta miten miehesi on paikalla kyttäilemässä tätä? Eikös lastenhoitaja ole paikalla, kun vanhemmilla on menoa. Missä välissä mahdollinen pettäminen/flirttailu tapahtuu? Lapsethan siellä on paikalla. Tuskin noin lyhyessä kontaktissa miehesi saa iskettyä nuoren neidon tai on kyllä aika pelimies
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 08:15"]Tämä nyt ei ole sama asia, mutta työskentelen kesäassarina eräässä toimistossa, jossa 80% työntekijöistä on vanhempia miehiä. Olen ihan nätti, hyväkroppainen 23-vuotias, ja kyllä olen saanut huomiota osakseni: silmillä vinkkailua, huulenheittoa, kehuja... "onpa mukavaa saada silmäniloa tänne meidänkin toimistolle" -tyyppisiä juttuja. Kyllä minua ainakin tuo huomio vain ja ainoastaan oksettaa! En IKINÄ, siis IKIMAAILMASSAKAAN koskisi keheenkään näistä pitkällä tikullakaan.. yhhhhh! Ei meitä parikymppisiä kiinnosta vanhemmat ukkomiehet, kun on nuorempia sinkkujakin tarjolla :) Uskon, että 99% varmuudella tämä babysitterkin ajattelee näin. Joten ap, ei huolta!!:)
[/quote]
Taas näitä... Se että sinä et ole kiinnostunut vanhemmista miehistä ei tarkoita että muut olisivat samanlaisia.