Todella hölmö ongelma liittyen mieheen ja lastenhoitajaan...
Me tarvitsisimme lapselle hoitajaa aina välillä pariksi tunniksi, ja sellainen löytyykin lähipiiristä, nimittäin erään sukulaiseni vaimon tytär. Kyseinen tyttö on 20-vuotias, todella mukava ja lapseille ennetään tuttu ja he pitävät tytöstä kovin. Lastenhoitajana siis paras mahdollinen vaihtoehto, mutta minua mietityttää ihan tyhmä asia. Kyseessä on todella kauniskasvoinen tyttö, jolla on kroppakin viimeisen päälle kunnossa, nuori kun on. Vaikka heteronainen olenkin, kuvailisin tyttöä sanalla seksikäs. :/ Jotenkin pelottaa että mies ihastuu ja minulle tulee alemmuuskompleksi vaikka tiedostan että ihan älytöntä!
Huomaavatko miehet aina kauniit nuoret naiset ja ihastuvatko? Etenkin miehiltä kaipaisin vastauksia.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:13"]
Voisitko harkita harrastavasi seksiä kolmistaan tytön ja miehesi kanssa? Tämä voisi normalisoida tilannetta, mikäli tyttö olisi halukas moista kokeilemaan.
[/quote] Ette kai te nyt ihan tosissanne tällaisia ehdotuksia heittele? Ei paljoa naurata tässä tilanteessa. :( -ap-
Onhan niitä kauniita tyttöjä/naisia maailma täynnä, ja miehiä erilaisia - jotkut pettää ja toiset ei. Ei siinä muuta voi kuin luottaa omaan mieheen, joka on sinut vaimokseen ja lastensa äidiksi valinnut ja oletettavasti sinua rakastaa!! Tee jotain mikä saa sinut tuntemaan itsesi kauniiksi :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:57"]
Onhan niitä kauniita tyttöjä/naisia maailma täynnä, ja miehiä erilaisia - jotkut pettää ja toiset ei. Ei siinä muuta voi kuin luottaa omaan mieheen, joka on sinut vaimokseen ja lastensa äidiksi valinnut ja oletettavasti sinua rakastaa!! Tee jotain mikä saa sinut tuntemaan itsesi kauniiksi :)
[/quote]
Joo joo, maailma on täynnä kauniita naisia. Käytännön kannalta tilanne helpottuu kovasti silloin, kun se kaunis nuori nainen on saatavilla ihan joka päivä. Nuoria naisia ei vanhat miehet sinänsä kiinnosta, mutta voi niille aina pelimielessä antaa vähän pesää. Etenkin kun huomaa, että vanha mies kuolaa salaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:17"]
Ei minua ensisijaisesti pettäminen pelota, onhan heillä tuota ikäeroa joten en usko että tyttö miehestäni ensisijaisesti kiinnostuisi kun varmasti on nuoriakin miehiä tarjolla. Lähinnä pelkään sitä että mies ihastuu ja kiinnostus minua kohtaan laskee kun olen ihan mitätön tuohon nuoreen tyttöön verrattuna. Tai en ikinä usko että tuo tyttö kehtaisi niin tehdä, lähes sukulaisia kun ollaan. -ap-
[/quote]
Kuule kyllä nuoret tytöt osaa pelata. Vaikkei sun miehes niin kiinnostaiskaan. Vallankäyttöä....
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:07"]Mies sitä ja mies tätä ihan kuin tytöllä ei olisi omaa tahtoa. Ap voi olla ihan huoletta. Ei kaunista kaksikymppistä vanhat äijät kiinnosta.
[/quote]
Jaa ei vai? ;) Miksi täällä palstalla kuvitellaan että kaikki parikymppiset pistävät omanikäisensä etusijalle? Kyllä jonkinasteinen normi on se että mies on vanhempi. Ap:lle suosittelen pelinavauksena ihan pokkana kysymään mieheltänsä "onko toi tyttö pantavan näköinen?" Munaa tulee heti ja seksielämä muutenkin piristyy. :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:33"]
Me tarvitsisimme lapselle hoitajaa aina välillä pariksi tunniksi, ja sellainen löytyykin lähipiiristä, nimittäin erään sukulaiseni vaimon tytär. Kyseinen tyttö on 20-vuotias, todella mukava ja lapseille ennetään tuttu ja he pitävät tytöstä kovin. Lastenhoitajana siis paras mahdollinen vaihtoehto, mutta minua mietityttää ihan tyhmä asia. Kyseessä on todella kauniskasvoinen tyttö, jolla on kroppakin viimeisen päälle kunnossa, nuori kun on. Vaikka heteronainen olenkin, kuvailisin tyttöä sanalla seksikäs. :/ Jotenkin pelottaa että mies ihastuu ja minulle tulee alemmuuskompleksi vaikka tiedostan että ihan älytöntä!
Huomaavatko miehet aina kauniit nuoret naiset ja ihastuvatko? Etenkin miehiltä kaipaisin vastauksia.
[/quote]
Kyllä kaikki miehet huomaavat kauniit ja kimmoisat misut. Lähes kaikki miehet leikittelevät ajatuksella että seksi olisi ihanaa fantasiassa (hormonitasojen laskiessa tai muuten varttuessa viisari ei välttämättä värähdä kauniinkaan naisen kohdalla jos siinä on jotain muuta puutetta, esim. sahajauhoja korvien välissä). Realistisesti useimmat älykkäät miehet tietävät ettei asiassa ole mitään sellaista miksi niin tapahtuisi.
Naisena varmaan ymmärrät että kaikki on kiinni vain miehestäsi... nainenhan ei halua seksiä, joten se olisi syytön ja mies syyllinen jos tuollaista edes tulisi jollekin mieleen... :)
Koska olet ollut miehesi kanssa pitkään naimisissa niin varmasti tunnet hänet että onko sen tyylinen että juoksee toisten perässä vai ei.
Suosittelisin ap:lle että panee miestänsä kunnolla, joka yö vähintään kolme orgasmia. Molemmille.
Sujuu päivät hymyssä suin eikä käy mielessä kokemattomat tammat.
T. Sami
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:20"]Suosittelisin ap:lle että panee miestänsä kunnolla, joka yö vähintään kolme orgasmia. Molemmille.
T. Sami
[/quote]
Samin neuvo ei päde. Kyllä se kuitenkin miettii millaista olisi lykkiä toista naista. Ja muutenkin tota neuvoa noudattamalla lapsenvahtikin huomaa mikä panomies ukko on... Himothan siinä herää. ;)
Kävikö pienessä mielessäsi, että se parikymppinen kaunotar ei todellakaan halua sun rumaa ja läskiä ukkoas? :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:58"]Kävikö pienessä mielessäsi, että se parikymppinen kaunotar ei todellakaan halua sun rumaa ja läskiä ukkoas? :D
[/quote]
Onko jossain sanottu että sen ukko on ruma ja läski? Taas on kasa katkeruutta ilmassa. :P
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:20"]Suosittelisin ap:lle että panee miestänsä kunnolla, joka yö vähintään kolme orgasmia. Molemmille.
T. Sami
[/quote]
Samin neuvo ei päde. Kyllä se kuitenkin miettii millaista olisi lykkiä toista naista. Ja muutenkin tota neuvoa noudattamalla lapsenvahtikin huomaa mikä panomies ukko on... Himothan siinä herää. ;)
[/quote]
heh, ei kai se lastenvahti ole katsomassa kun peitto heiluu makkarissa yöllä? :)
Sami
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:58"]Kävikö pienessä mielessäsi, että se parikymppinen kaunotar ei todellakaan halua sun rumaa ja läskiä ukkoas? :D
[/quote]
Onko jossain sanottu että sen ukko on ruma ja läski? Taas on kasa katkeruutta ilmassa. :P
[/quote]
No ei, kunhan vetelen todennäköisyyksillä. ;) Ihan naurettavaa epäluottamusta miestä sekä etenkin tyttöä kohtaan, missään ei ole sanottu että se tyttö olisi kiinnostunut perheellisestä äijästä. Ja miksi olisikaan. Olisitteko itse olleet samassa tilanteessa?
Siis jos olisitte samassa tilanteessa..
t. 35
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:18"]
Itse en ottaisi riskiä..
[/quote]
Apua, ootteko nyt ihan tosissanne. Toivottavasti ette.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:52"]
T. Sami
[/quote]
[/quote]
heh, ei kai se lastenvahti ole katsomassa kun peitto heiluu makkarissa yöllä? :)
Sami
[/quote]
Ei, mutta kyllähän se näkyy jos joka yö äijä painaa niin että laukeaa kolme kertaa. Eihän siinä ehdi edes nukkua. :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:18"]Itse en ottaisi riskiä..
[/quote]
Nyt menee jo sairauden puolelle jos noin pitää kytätä.
Linkitä kuva siitä pimusta.
Sitten raati arvioi, onko uhkaa petollisuudelle.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:18"]Itse en ottaisi riskiä..
[/quote]
Nyt menee jo sairauden puolelle jos noin pitää kytätä.
[/quote]
Minä en halua edesauttaa mieheni pettämistä. Tiedän toki, että mies pettää jos haluaa, eikä siinä mun kyttäämiset auta. Mutta saa itse etsiä petikumppaninsa, minä en niitä ukon nenän eteen taluta kuin pässejä narussa.
Ei minua ensisijaisesti pettäminen pelota, onhan heillä tuota ikäeroa joten en usko että tyttö miehestäni ensisijaisesti kiinnostuisi kun varmasti on nuoriakin miehiä tarjolla. Lähinnä pelkään sitä että mies ihastuu ja kiinnostus minua kohtaan laskee kun olen ihan mitätön tuohon nuoreen tyttöön verrattuna. Tai en ikinä usko että tuo tyttö kehtaisi niin tehdä, lähes sukulaisia kun ollaan. -ap-