Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella hölmö ongelma liittyen mieheen ja lastenhoitajaan...

Vierailija
25.06.2014 |

Me tarvitsisimme lapselle hoitajaa aina välillä pariksi tunniksi, ja sellainen löytyykin lähipiiristä, nimittäin erään sukulaiseni vaimon tytär. Kyseinen tyttö on 20-vuotias, todella mukava ja lapseille ennetään tuttu ja he pitävät tytöstä kovin. Lastenhoitajana siis paras mahdollinen vaihtoehto, mutta minua mietityttää ihan tyhmä asia. Kyseessä on todella kauniskasvoinen tyttö, jolla on kroppakin viimeisen päälle kunnossa, nuori kun on. Vaikka heteronainen olenkin, kuvailisin tyttöä sanalla seksikäs. :/ Jotenkin pelottaa että mies ihastuu ja minulle tulee alemmuuskompleksi vaikka tiedostan että ihan älytöntä! 

Huomaavatko miehet aina kauniit nuoret naiset ja ihastuvatko? Etenkin miehiltä kaipaisin vastauksia.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:27"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:18"]Itse en ottaisi riskiä..

[/quote]

Nyt menee jo sairauden puolelle jos noin pitää kytätä.

[/quote]

Minä en halua edesauttaa mieheni pettämistä. Tiedän toki, että mies pettää jos haluaa, eikä siinä mun kyttäämiset auta. Mutta saa itse etsiä petikumppaninsa, minä en niitä ukon nenän eteen taluta kuin pässejä narussa.

[/quote]

oletteko te sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset muuten itsekin niitä potentiaalisia pettäjiä? Hyppäisitte kenen tahansa sänkyyn joka vain näyttääkin vihreää valoa? 

Vierailija
42/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:33"]

Me tarvitsisimme lapselle hoitajaa aina välillä pariksi tunniksi, ja sellainen löytyykin lähipiiristä, nimittäin erään sukulaiseni vaimon tytär. Kyseinen tyttö on 20-vuotias, todella mukava ja lapseille ennetään tuttu ja he pitävät tytöstä kovin. Lastenhoitajana siis paras mahdollinen vaihtoehto, mutta minua mietityttää ihan tyhmä asia. Kyseessä on todella kauniskasvoinen tyttö, jolla on kroppakin viimeisen päälle kunnossa, nuori kun on. Vaikka heteronainen olenkin, kuvailisin tyttöä sanalla seksikäs. :/ Jotenkin pelottaa että mies ihastuu ja minulle tulee alemmuuskompleksi vaikka tiedostan että ihan älytöntä! 

Huomaavatko miehet aina kauniit nuoret naiset ja ihastuvatko? Etenkin miehiltä kaipaisin vastauksia.

[/quote]

Miehenä kyllä huomaan nuoret (ja vähän vanhemmatkin) kauniit naiset. Mielessäni heitä saatan ihastellakin ja jopa vähän ihastua. Kuitenkin naimisissa olevana ja järkevänä miehenä ymmärrän, missä raja kulkee. Uskon, että miehesi on myös järkimies. Koskaan ei meidän perheessä ole ollut asian suhteen ongelmia. Kohtelias pitää tietysti olla kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Se mitä olet miehesi kohteliaisuudessa huomannut, on mitä varmimmin tuiki tavallista vieraskoreutta. Se pikku pikku mustasukkaisuusaivosolusi nostaa asian framille ilman todellista syytä huoleen. Jos meillä olisi vastaava tilanne, niin ei minun vaimoni ainakaan tarvitsisi pelätä tippaakaan. Vaimo ei edes ole kovin mustasukkaista tyyppiä ja osaa kyllä luottaa minuun näissä asioissa.

Parasta, mitä voit tehdä tilanteessasi, on vakuuttaa itsesi siitä, että mitään syytä huoleen ei ole. Jos olet terveellä tavalla itsevarma, niin olet myös miehen silmissä viehättävämpi. Jos ei mitään todella vakavaa tapahdu, nii huolistasi ei kannata hiiskua miehelle sanaakaan. Ei edes rivien välistä eikä sanattomalla viestinnällä. Epäluuloisuuden tai huonon itsetunnon esilletuominen karistaa vain omaa viehätysvoimaasi. Tapahtui mitä vain, niin ei kannata jäädä itsesääliin rypemään. Mies näkee sen kilometrin päähän, vaikka olisi sokea. Siitä on seksikkyys kaukana ja se tekee vain hallaa itsellesi sekä parisuhteellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen myös lastenhoitajana ja ei kyllä kiinnostaisi alkaa mitään säätämään sen miehen kanssa. Johtuu tietysti siitä minkälainen ihminen on, mutta minä haluan vain tehdä työni enkä saada paskaa mieltä kaikille. Voihan olla, että miehesi on jollain tavalla ihastunut häneen, mutta se ei vielä tarkoita, että hän aikoisi pettää. Toki ikävää jos sitä pitää vierestä katsoa. 

Vierailija
44/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse lapsesi, niin ei tarvitse vahdata vahteja.

Vierailija
45/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että miehesi pitää 20v naista ihan tyttösenä (todennäköisesti pitääkin), eikä loppujen lopuksi yhtään niin viehättävänä kuin luulet, koska vanhemman miehen ihastukseen tarvii yleensä muutakin kun ulkonäön.

Vierailija
46/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa sinulla huono itsetunto. Käyhän kampaajalla ja ala harrastaa liikuntaa niin itsetunto paranee. Ja palkkaa se tyttö.

Vierailija
47/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:33"]

[/quote]

Miehenä kyllä huomaan nuoret (ja vähän vanhemmatkin) kauniit naiset. Mielessäni heitä saatan ihastellakin ja jopa vähän ihastua. Kuitenkin naimisissa olevana ja järkevänä miehenä ymmärrän, missä raja kulkee. Uskon, että miehesi on myös järkimies. Koskaan ei meidän perheessä ole ollut asian suhteen ongelmia. Kohtelias pitää tietysti olla kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Se mitä olet miehesi kohteliaisuudessa huomannut, on mitä varmimmin tuiki tavallista vieraskoreutta. Se pikku pikku mustasukkaisuusaivosolusi nostaa asian framille ilman todellista syytä huoleen. Jos meillä olisi vastaava tilanne, niin ei minun vaimoni ainakaan tarvitsisi pelätä tippaakaan. Vaimo ei edes ole kovin mustasukkaista tyyppiä ja osaa kyllä luottaa minuun näissä asioissa.

Parasta, mitä voit tehdä tilanteessasi, on vakuuttaa itsesi siitä, että mitään syytä huoleen ei ole. Jos olet terveellä tavalla itsevarma, niin olet myös miehen silmissä viehättävämpi. Jos ei mitään todella vakavaa tapahdu, nii huolistasi ei kannata hiiskua miehelle sanaakaan. Ei edes rivien välistä eikä sanattomalla viestinnällä. Epäluuloisuuden tai huonon itsetunnon esilletuominen karistaa vain omaa viehätysvoimaasi. Tapahtui mitä vain, niin ei kannata jäädä itsesääliin rypemään. Mies näkee sen kilometrin päähän, vaikka olisi sokea. Siitä on seksikkyys kaukana ja se tekee vain hallaa itsellesi sekä parisuhteellesi.

[/quote]

Mä olen eri mieltä. Kyllä myös epävarmuuksista saa ilman muuta puhua, kunhan tekee sen toista syyllistämättä.

Vierailija
48/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:17"]

Ei minua ensisijaisesti pettäminen pelota, onhan heillä tuota ikäeroa joten en usko että tyttö miehestäni ensisijaisesti kiinnostuisi kun varmasti on nuoriakin miehiä tarjolla. Lähinnä pelkään sitä että mies ihastuu ja kiinnostus minua kohtaan laskee kun olen ihan mitätön tuohon nuoreen tyttöön verrattuna. Tai en ikinä usko että tuo tyttö kehtaisi niin tehdä, lähes sukulaisia kun ollaan. -ap-

[/quote]

No kyllä miehesi varmasti haaveilee tytön pöksyihin pääsystä, ja meneekin jos hyvä tilaisuus tulee. Niin minäkin tekisin jos vain mahdollista olisi. T. se rehellinen mies.

Vierailija
49/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies aina kauniin naisen huomaa. Mutta ei automaattisesti ihastu. Terve 40-kymppinen mies myös ymmärtää, ettei 20-kymppinen nuori ole hänestä kiinnostunut, ja jättää siksikin nolot lähestymisyritykset tekemättä.

Vierailija
50/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:10"]

meillä kävi naapurissa just noin :( eli 2 pienen lapsen perhe hajosi kun isä ja lastenhoitaja löysivät toisensa...ja kyseinen nainen äiti siis, oli timmissä kunnossa ja nätti. 

[/quote]

Minäkin tiedän yhden tälläisen tapauksen jossa isä ja lastenhoitaja olivat salasuhteessa ja loppujen lopuksi lastenhoitaja tuli raskaaksi miehelle.Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
51/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teininä ollut monessakin perheessä satunnaisena lapsenvahtina. Jouduin toisissa paikoissa lopettamaan sillä joko perheen isä tuijotteli ja vihjaili ällösti tai sitten mustasukkainen perheen äiti piti minua uhkana. Eli anna ap hoitajalle työrauha! Hän vielä kuulosti hyvältä ja lapsen kanssa pärjäävältä!

Vierailija
52/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 07:29"]

Voihan se olla että miehesi pitää 20v naista ihan tyttösenä (todennäköisesti pitääkin), eikä loppujen lopuksi yhtään niin viehättävänä kuin luulet, koska vanhemman miehen ihastukseen tarvii yleensä muutakin kun ulkonäön.

[/quote]

Ihanko omaa tietoa mieheltä vaiko naisen toiveajattelua ? Tosin näinhän on tapana vaimolle vakuutella kun se kuuma misu pyörii lähistöllä, tyhmä mies jos vaimon näkösällä alkaa kuolaamaan.

Vierailija
53/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 07:31"]

No onpa sinulla huono itsetunto. Käyhän kampaajalla ja ala harrastaa liikuntaa niin itsetunto paranee. Ja palkkaa se tyttö.

[/quote]

Ei se kampaajakaan pysty kahta vuosikymmentä pois taikomaan, valitan.

Vierailija
54/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 07:45"]

Kyllä mies aina kauniin naisen huomaa. Mutta ei automaattisesti ihastu. Terve 40-kymppinen mies myös ymmärtää, ettei 20-kymppinen nuori ole hänestä kiinnostunut, ja jättää siksikin nolot lähestymisyritykset tekemättä.

[/quote]

Sehän on ihan miehestä kiinni millaisen naisen saa kiinnostumaan, ja eihän tässä elinikäisen liiton solmimisesta sen parikymppisen kanssa kyse ollutkaan..vaan pienestä hauskanpidosta lapsenvahdin ja miehen välillä. Siinä ratkaisee ihan muut asiat kuin tuonvertainen ikäero,ja  joskus vähän vanhempi mies saattaapi olla jopa haluttua tavaraa tuohon tarkoitukseen   ;)  .

Vierailija
55/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole sama asia, mutta työskentelen kesäassarina eräässä toimistossa, jossa 80% työntekijöistä on vanhempia miehiä. Olen ihan nätti, hyväkroppainen 23-vuotias, ja kyllä olen saanut huomiota osakseni: silmillä vinkkailua, huulenheittoa, kehuja... "onpa mukavaa saada silmäniloa tänne meidänkin toimistolle" -tyyppisiä juttuja. Kyllä minua ainakin tuo huomio vain ja ainoastaan oksettaa! En IKINÄ, siis IKIMAAILMASSAKAAN koskisi keheenkään näistä pitkällä tikullakaan.. yhhhhh! Ei meitä parikymppisiä kiinnosta vanhemmat ukkomiehet, kun on nuorempia sinkkujakin tarjolla :) Uskon, että 99% varmuudella tämä babysitterkin ajattelee näin. Joten ap, ei huolta!!:)

Vierailija
56/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 08:15"]

Tämä nyt ei ole sama asia, mutta työskentelen kesäassarina eräässä toimistossa, jossa 80% työntekijöistä on vanhempia miehiä. Olen ihan nätti, hyväkroppainen 23-vuotias, ja kyllä olen saanut huomiota osakseni: silmillä vinkkailua, huulenheittoa, kehuja... "onpa mukavaa saada silmäniloa tänne meidänkin toimistolle" -tyyppisiä juttuja. Kyllä minua ainakin tuo huomio vain ja ainoastaan oksettaa! En IKINÄ, siis IKIMAAILMASSAKAAN koskisi keheenkään näistä pitkällä tikullakaan.. yhhhhh! Ei meitä parikymppisiä kiinnosta vanhemmat ukkomiehet, kun on nuorempia sinkkujakin tarjolla :) Uskon, että 99% varmuudella tämä babysitterkin ajattelee näin. Joten ap, ei huolta!!:)

[/quote]

Juurikin näin! Mutta arvatkaa onko oikeasti kivaa olla tämmöisten ihmisten kotona hoitamassa heidän lapsiaan? Onneksi ne lima ukkelit yleensä lähtivät jonnekin kun olin hoitamassa lapsia. En todellakaan mennyt heruttelemaan sinne isiliineille vaan hankkimaan taskurahaa. Tykkään myös lapsista joten heidän hoitaminen oli mukavaa ja oli hauska seurata heidän kasvuaan ja oivalluksiaan. Sanonpa vielä että suurin osa vanhemmista oli mukavia ja asiallisia työnantajia. -53-

Vierailija
57/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne panee jos silmä välttää, muista vahtia ukkoasi :) .

Vierailija
58/64 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen elokuva "The Babysitter" (löytyy ihan netflixistä)

Mut eiköhän se tyttö oikeasti mielummin kattele omanikäisiään, lapsettomia miehiä.

T. Tyttö 21-v.

Vierailija
59/64 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:07"]Mies sitä ja mies tätä ihan kuin tytöllä ei olisi omaa tahtoa. Ap voi olla ihan huoletta. Ei kaunista kaksikymppistä vanhat äijät kiinnosta.

[/quote]

Jaa ei vai? ;) Miksi täällä palstalla kuvitellaan että kaikki parikymppiset pistävät omanikäisensä etusijalle? Kyllä jonkinasteinen normi on se että mies on vanhempi. Ap:lle suosittelen pelinavauksena ihan pokkana kysymään mieheltänsä "onko toi tyttö pantavan näköinen?" Munaa tulee heti ja seksielämä muutenkin piristyy. :)

[/quote]

Jaha. Vaari uneksii...

Vierailija
60/64 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin ihmettelemään samaa kuin 6.3.: tarvitsetteko te lapsenvahtia, koska sinä olet poissa, vaikka miehesi on kotona?

Kuulostaa siltä, että tuo lastenhoitajan pelkosi on oire. Olette jakaneet perheen roolit liian tiukasti ja sinulla on mennyt omanarvontunto.

Harva kyökkiorja tuntee itsensä haluamisen arvoiseksi.

Moni perheestään vieraantunut isä ajautuu ulkopuolisiin suhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän