160 cm/56 kg
Kommentit (17)
Voi taivas!
Mistä näitä läskihulluja riittää?
Riippuu täysin kehonkoostumuksesta, eli rasvaprosentista. Mutta et nyt läski tolla painolla ole.
Peili sen näyttää. Riippuu ihan täysin kehonkoostumuksesta sekä rasvaprosentista. Jos itse painaisin 56kg (olen 163cm) olisin varmasti todella hoikka.
Minä olisin jos mitat olisi mun. Nyt olen 169cm ja 53kg ja 1,5-2 kg pois niin häipyy tuo makkara tuosta housunkaulukselta....kyllä sen vielä tänä kesänä taas hävitä, aina alkukesästä se ilmaantuu :(
Riippuu mistä koostut.
Itse olen 160/55, treenaan ~2h päivässä sekä aerobista että lihaskuntotreeniä. Vaatekokoni on paidoissa 34 tai XS, housuissa joko sama tai 36/S.
Läski? I don't think so :)
Jos ei löydy tissejä, nii sitten joo. Itte oon 165/50 ja E-kuppi, ilman tissei tää paino ois mulle liikaa. Kuntoilen 5x viikko.
Riippuu siita ja riippuu tästä. Et ole lihava, mutta senhän tiedät itsekin.
Mä oon 160cm ja 63kg. En ole lihava. Mulla on isot rinnat ja paljon lihasta, saan todella paljon kehuja miehiltä kropastani :)
sopiva ja varmasti kauniit muodot
Riippuu mistä paino koostuu. Lihaksesta vai läskistä ja miten ne ovat sijoittuneet.
riippuu aika paljon sun rasvaprosentista ja lihasten määrästä, miltä sun kroppa näyttää. Tai et siltikään vaikka lihata ei löytyisi, niin läski ole.
itse olen 160cm ja pari vuotta sitten painoin 55 ja peilikuva aika paisunut, mutta ei voi sanoa että läski. Nyt parin vuoden sali ja nyrkkeily treenien jälkeen paino samoissa lukemissa, mutta läski tirissyt ja lihaksia muotoutunut ja kroppa näyttää tosi hyvältä, ainakin mielestäni ja muutkin kehunut treenatun näköistä kroppaani.
Tietysti kropan mallikin vaikuttaa miltä näyttää, onko ne läskit jääny tisseihin ja perseeseen vai perse lähteny ja mahassa jäätävä etureppu jos ymmärsit mitä tarkotin :)
Et todellakaan!