Taito/harrastus jota ihailet?
-taitavat pianistit ja viulistit
-rytmitaju
-kyky kertoa arkisetkin tapahtumat hauskasti
-matikkapää
Kommentit (21)
Sellainen lukutaito, että voi opiskella vaikka kahdeksan tuntia yhteen menoon, tai lukea romaanin illassa.
Mä ihailen myös tuo pianon soittoa. Voisin kuunnella sitä ikuisuuden jos osaa soittaa kunnolla.
Käsityöihmisiä. Mitä kaikkea huenoa saisi itselleen jos vain osaisi.
Ystävällisiä ja välittäviä ihmisiä. Mä en vaan osaa välittää tarpeeksi.
Itselläni on tuo kyky kertoa arkisiakin asioita hauskasti. Osaan maustaa ne sopivasti.
Sosiaaliset taidot. Tai pitäisikö sanoa rohkeus. Olen ujo ja siitä syystä en uskalla jutella/matkustella/mennä mihinkään... olisi kiva käydä joskus ulkomailla, mutta kun en uskalla edes Helsinkiin =(.
oikeanlainen sarkasmi on ihan parasta jos joku sen osaa!
luonnostaan hyvät esiintyjät ja puhujat
Laulutaito! Itse kuulostan kuolevalta kissalta mut ystäväni taas enkeliltä. Saattaa alkaa laulamaan ihan yhtäkkiä ja kuuntelen aivan lumoontuneena :D
Kuvaamisen taito (niin elävä kuva, kuin valokuvat)
Hyvä kielitaito
Salilla käynti, en kehdannut käydä viime syksynä kun mitat 68kg ja 162 cm. Vielä vähemmän nyt kun paino 77kg
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:10"]
Sellainen lukutaito, että voi opiskella vaikka kahdeksan tuntia yhteen menoon, tai lukea romaanin illassa.
[/quote]
Jee, mä sain ihailijan.
Mä ihailen niitä, mitä itse en osaa enkä varmaan olisi oppinut harjoittelemallakaan, osa jo mainittuja:
- taitoluistelu ja kaikki sen eri muodot, telinevoimistelu, rytminen voimistelu
- taitavat instrumenttien soittajat, erityisesti piano ja kitara, täällä yksi joka voi kuunnella niitä vaikka kuinka
- hyvä visuaalinen hahmotuskyky
- kondiittorit, kellosepät ym tarkkaa kädentaitoa vaativat ammatit - näitä ihailen enemmän kuin ketään akateemista.
Toisten ihmisten kusettamisen taito - en sitä ihaile, mutta ihmettelen.
Kyky kirjoittaa ja tuottaa hyvää tekstiä
Organisointikyky
Täydellinen ranskan ja venäjän kielitaito
Viittomakieli ja autolla ajo. Mainituista voin lukea romaanin illassa ja mulla on hyvät sosiaaliset taidot.
Käsitöiden osaaminen, virkkaaminen, neulominen... jne. Myös pianoa olisi ihana osata soittaa. Kaikenlainen nikkaroiminen.
Hyvä kielipää, hallitsee esim. kolme-neljä kieltä lähes täydellisesti (esim. suomi- ruotsi-englanti-ranska).
Hyvä muisti (pystyy omaksumaan paljon tietoa lyhyessä ajassa) ja älykkyys (pystyy ymmärtämään vaikeitakin asioita ja omaksumaan paljon tietoa lyhyessä ajassa).
Osaa ratsastaa taitavasti ja lukea hevosta hyvin selästä.
Osaa käsitellä koiria taitavasti ja kouluttaa niitä vaivattomasti.
Kykenee omaksumaan tietoa ja oppimaan nopeasti lyhyessä ajassa.
On empaattinen, sosiaalinen, lämminsydäminen, rehellinen, ja ystävällinen kaikille ihmisille, välittää aidoisti ihmisistä.
Hyvä itsekuri, ihminen joka onnistuu tavoitteissaan; laihduksessa, kuntoilussa, opiskelussa, säästämisessä, on pitkäjännitteinen ja tavoitehakuinen, ahkera ja aikaansaava ihminen.
Hyvä lauluääni ja musikaalisuus.
-purjehtiminen, merenkävijän taidot. Näitä ehkä ylitse muiden.
- piirtäminen
- hyvä sanankäyttö, hyvä kirjoittaja
hyvät karismaattiset esiintyjät