Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet yh ystävät saa kaiken!

Vierailija
25.06.2014 |

Siis ystäväni ovat pariutuneet ja tehneet lapsia n. 19-20v ikäisinä. Olemme samaa ikäluokassa +-0 Samaan aikaan minä elin lapsetonta elämää, ex tempore reissuja esim. Pariisiin heti baarin jälkee.

Itsen olin avioliitossa kun paria kuukautta vaille sain 26v sain lapsen ja vuoden päästä toisen.

Nyt kaikki 3 lapsellista kaveria ovat eronneet, joka toinen viikko saavat nukkua niin,pitkään kuin haluavat, joka toinen viikkoonloppi bilettävät niinn kuin haluavat. Kaikki saa tehdä niin kuin haluaa.

Tiedän että olen olen typerä, ihana mies , hoitaa lapsia samalla tavalla, kumpikin saa omaa aikaa käy vuorotellen baariss jos edes haluaa. Itse olisi kiva käydä, mutta mitä järke on edes lähteä kun tietää että ei voi edes olla,pilkuun, jatkoilla ja nuikkua seuraavaa päivää Ihan Rauhassa ??

Ja silti heillä on ihanat omat lapset ja minä joudun miettimään ja jakamaan kaiken jonkun toisen kanssa..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan terve?

Vierailija
2/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, on sulla ongelmat.

Vierailija
4/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis tohon ikään mennessä jo bailaus ja ryyppäys jääneen historiaan.

Tajua se ettet ole enää mikään teini ja bilehirmu vaan äiti.

Vaihtoehtohan sekin että otat eron jos näät tärkeämmäksi viettää hurjaa "nuoruuttas" ennemmin kun olla yhdessä perheenä.

Tollasten vatipäiden ei kyllä edes pitäisi lisääntyä.

T.äiti 26v

Vierailija
5/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks tää joku homoavioliittojen puolesta taas? :)  

heteroelämä on perseestä... kamppis  

Vierailija
6/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta baarissa käymistä, mutta joskus kun vietetään tyttöjen iltaa, niin vasta kolmen aikaa palailen kotiin ja kyllä mies sitten antaa nukkua niin pitkään kuin haluan seuraavana päivänä. Eli onko se ongelma kuitenkin se mies eikä se, että ne kaverit on eronneita?

Vierailija
7/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa mä oon miettinyt vähän samaa. Siis mulla on pari eronnutta ystäväperhettä ja en tosiaan väitä, että niilläkään olisi helppoa noin yleensä, mut kyllä mua välillä vitsittää sellainen pieni hehkutus esim Facessa miten on ihanaa kun lapset on exällä ja voi tehdä meitä vaan. Mennään pikku lemmenlomille tosta vaan uuden rakkaan kanssa ja vietetään laatuaikaa kun lapset eivät ole kotona. että niinpä niin. Eli jos multa, melko ison perheen hyvässä suhteessa olevalta työssäkäyvältä äiskältä kysytään, niin välillä olen vähän kade. Ja suurimmaksi osaksi pahoillani lasten puolesta. Että kamalan kivaa kun isillä tai äidillä on kamalan kivaa ilman lapsia... Jee! 

Vierailija
8/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedän että ongelma on typerä, mutta Se vapaus____ Ja kumminkin lapset itsellä.. Mikä ihana yhdistelmä,; samalla saa oikeesti lapsivapaata ja omaa aikaa , mutta tietää että huomenna ne on mulla 2 viikkoa ja ei tarvi tapella kumpi käy missä ja koska

Vierailija
9/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi olla pilkkuun, jatkoilla ja nukkua seuraavana päivänä pitkään? Ei kai miehen tarvitse erota osatakseen hoitaa omia lapsiaan?

Vierailija
10/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niiden yh:oiden lapsia hoitaa, kun yh on viihdeputkella?

Vierailija
11/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, alapeukutin viestiäsi vahingossa! :)

Vierailija
12/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:49"]

Tiedän että olen olen typerä, ihana mies , hoitaa lapsia samalla tavalla, kumpikin saa omaa aikaa käy vuorotellen baariss jos edes haluaa. Itse olisi kiva käydä, mutta mitä järke on edes lähteä kun tietää että ei voi edes olla,pilkuun, jatkoilla ja nuikkua seuraavaa päivää Ihan Rauhassa ??

[/quote]

Miksei voi? Juurihan sanoit, että sulla  on ihana mies joka voi hoitaa lapsia... :) Kyllä meillä kumpikin saa halutessaan olla menoissaan niin pitkään kuin haluaa, tai vaikka nukkua koko päivän, kun vaan ennalta sovitaan. Toinen voi vaikka viedä lapset tekemään jotain kivaa kodin ulkopuolella, että kotona on hiljaista. 

Vierailija
13/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sp jos eroaisit. Tuu sitten kertomaan, onko ihanaa.

Vierailija
14/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma erityislasten vanhemmat päätyvät joskus eroon siksi, että saisivat välillä olla ilman lasta ja lisää voimavaroja lapsen hoitoon. Niinkin rankkaa voi lapsen hoitaminen olla... :o/

Vierailija
15/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko biletys normaalia aikuisen perheellisen ihmisen elämää? Ootko ap miettinyt, että sillä ehkä täytetään jotain tyhjyyttäkin (vaikkei sitä ääneen myönnettäisi, varsinkaan Facessa). Voi olla tyhjää, tylsää, vituttaa jos exällä on joku uusi ja lapset siellä... Niin mitäpä muuta sitten kun bilettämään (ryyppäämään). Onpa hienoa.

Vierailija
16/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkä kaiken? Eivät ne päässeet bilettämään Pariisiin parikymppisinä, eiköhän nyt ole heidän vuoronsa niinkuin sinullakin oli vuorosi. 

Kunhan saat  lapsesi isommiksi, olette kaikki vetreitä nelikymppisiä vaikka puumailemaan, niin, sinäkin.

Vierailija
17/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo puuma kommentti! :D t.ap