Miten voi työttömällä kaverillani olla varaa juoda 3 hedelmän mehua? Sehän on todella kallista
Jotenkin tuntuu että tuet ovat aivan liian korkealla tasolla...
Kommentit (28)
On hurjan kallista, reilu 2 euroa litra!
Tai et tiedä hänestä niin paljoa kuin luulet tietäväsi.
Halvempaa se on kuin ananasmehu...
Hän karsii jostain muusta. Ostaa punalapuilla ja vertailee hintoja joten jää rahaa ostaa jotain ns. kalliimpaa. Hän ehkä käyttää hävikkiruokakauppoja. Tekee itse alusta asti enemmän kuin vaikkapa sinä.
syä pääs tai oikeastaan voisit tehdä jotain muutakin itsesi suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hän karsii jostain muusta. Ostaa punalapuilla ja vertailee hintoja joten jää rahaa ostaa jotain ns. kalliimpaa. Hän ehkä käyttää hävikkiruokakauppoja. Tekee itse alusta asti enemmän kuin vaikkapa sinä.
Taitaa olla rovo, ehkä tarkoituksena että joku intoutuu oikeasti selittämään miksi jollain työttömällä on varaa johonkin väärään. Mutta kai tuommoisiakin ihmisiä voi olla
Mulla kestää tuo litra viikon. En juo kerralla kun puoli lasillista päivässä...
Millaista on olla typerys, ap? Mielelläni kuulisin ajatuksiasi.
Suomalainen työtön saa juoda vain kuravettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla rovo, ehkä tarkoituksena että joku intoutuu oikeasti selittämään miksi jollain työttömällä on varaa johonkin väärään. Mutta kai tuommoisiakin ihmisiä voi olla
Niin ehkä, mutta mullakin on niin tylsää että lähdin vastailemaan.
Suomen parhaat kuulalaakerit. RAUTIA.
Työttömien pitäisi kiillottaa joka aamu töihin lähtevien kengät. Jos on hyvin kiilloitettu voisi saada palkinnoksi Brazil appelsiinimehua lasillisen, lantrattuna.
Persesuomalaiset eivät ole aitoja suomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Persesuomalaiset eivät ole aitoja suomalaisia
Silakkapaska kita kiinni!
tämä aloitus on jo huvittava typeryydessään