Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jalkahoitajat ihmettelee joka kerta lyhyitä varpaankynsiäni

Vierailija
25.06.2014 |

Tykkään käydä jalkahoidossa ja bongailen edukkkaita tarjouksia. Jokainen jalkahoitaja päivittelee ääneen lyhyitä varpaiden kynsiäni. Mielestäni ihan normaalit kynnet. Leikkaan ne aina vain ihan lyhyiksi koska hiukankaaan pidemmät kynnet tuntuvat kengissä ikäviltä.

Onko siis niin että kaikilla naisilla on pitkät varpaiden kynnet?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:27"]

Tarkoittaako ne sitä varpaan reunan yli kasvavaa osaa vai sitä varpaassa kiinni olevaa osaa? Mulla noi jälkimmäiset on useassa varpaassa ihan minit, siis milli-puoltoista pitkät. Itse olen aina ihmetellyt niitä ja voisin kuvitella, että niitä ihmetellään.

[/quote]

Antaako joku kasvaa muka varpaan reunan yli kynnen, johan niillä kiipeää puuhun!

[/quote]Kyllä mun varpaan reuna pysyy kynnen alapuolella, ei se yli kasva.

Vierailija
22/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:45"]Just olin tulossa sanomaan et mun poika pelaa tennistä ja sillä on jouduttu leikkaamaan molempien isovarpaiden kynnet aihioineen pois koska ne kasvoi sisään jatkuvasti ja oli kipeät. Lääkärit sanoi et se johtuu siitä kengurubensamaisesta liikkeestä jotka kohdistuu pelatessa varpaistoon.

[/quote]

Auuuhh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just eilen bongasin netistä kamalan lyhyet kynnet.. isovarpaan nyt ainakin http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/45/2012/06/kynnet8.jpg

Vierailija
24/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:04"]

just eilen bongasin netistä kamalan lyhyet kynnet.. isovarpaan nyt ainakin http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/45/2012/06/kynnet8.jpg

[/quote]

Aika kamalat. Ja kun ne ei ole vain lyhyet, vaan myös sivusuunnassa kapeat, siis ihan muodottomat kaikkineen.

Vierailija
25/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:04"]just eilen bongasin netistä kamalan lyhyet kynnet.. isovarpaan nyt ainakin http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/45/2012/06/kynnet8.jpg

[/quote]

Juu ei ole mulla tällaiset vaan ihan normaalin näköiset. Siksi ihmettelenkin

Ap

Vierailija
26/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan yhtä lyhyet. Ei ole kukaan ihmetellyt. Mutta anna ap ihmetellä ja leikkaa miten itse huvittaa. Jospa se vaan on harvinaista sitten. Kyllä mullakin kampaajalla aina ihmetellään paksuja hiuksia. Ei ne kai pahalla sitä ihmettele!

Vierailija
27/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:17"]Mulla on ihan yhtä lyhyet. Ei ole kukaan ihmetellyt. Mutta anna ap ihmetellä ja leikkaa miten itse huvittaa. Jospa se vaan on harvinaista sitten. Kyllä mullakin kampaajalla aina ihmetellään paksuja hiuksia. Ei ne kai pahalla sitä ihmettele!

[/quote]

Ei se mua haittaa, siis että esim loukkaantuisin. Ihmetyttää vaan se että onko muilla naisilla sitten niin kovin pitkät kynnet...

Ap

Vierailija
28/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:27"]

Tarkoittaako ne sitä varpaan reunan yli kasvavaa osaa vai sitä varpaassa kiinni olevaa osaa? Mulla noi jälkimmäiset on useassa varpaassa ihan minit, siis milli-puoltoista pitkät. Itse olen aina ihmetellyt niitä ja voisin kuvitella, että niitä ihmetellään.

[/quote]

Mun miehellä on samanlaiset, pikkuvarpaan kynsikin on joku puolmilliä, ihan käsittämätöntä.

Vierailija
29/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin korppuiset jalat, että joutuisin tekemään itselleni kunnon jalkahoidon, ennen kuin kehtaisin mennä varsinaiseen jalkahoitoon.

Vierailija
30/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:30"]

Kynsiä ei saakaan nyrhiä liian lyhyiksi. Niiden pitää suojata varpaan päätä ja tuo lyhyeksi leikkaaminen altistaa sisään kasvaville kynsitikuille Mahtavat olla rumat...

[/quote]

Olen nelkyt vuotta pitänyt niin lyhyitä varpaankynsiä kuin vain voi eikä ole kertaakaan ollut kynsitikkuja eikä mitään sisäänkasvaneita.

Vierailija
31/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä annan kasvaa kynsien yhtä pitkiksi varpaiden kanssa, niin keskimmäinen varpaankynsi hiertää viereiseen varpaaseen syvän haavan. Ja tästä ominaisuudesta on tullut nautittua jo muinoin koulussa hiihtotunneilla kun ei sieltä metsästä pois päässy vaikka mono oli ihan verinen. Ja kengän leveydellä ei väliä, sama juttu isoissa crocseissa tai sopivissa juoksukengissä. Avainasia on liikkuminen. Ei se haittais jos istuskelis paikoillaan vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi