Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jalkahoitajat ihmettelee joka kerta lyhyitä varpaankynsiäni

Vierailija
25.06.2014 |

Tykkään käydä jalkahoidossa ja bongailen edukkkaita tarjouksia. Jokainen jalkahoitaja päivittelee ääneen lyhyitä varpaiden kynsiäni. Mielestäni ihan normaalit kynnet. Leikkaan ne aina vain ihan lyhyiksi koska hiukankaaan pidemmät kynnet tuntuvat kengissä ikäviltä.

Onko siis niin että kaikilla naisilla on pitkät varpaiden kynnet?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyet ne oikein on

Vierailija
2/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ne sitä varpaan reunan yli kasvavaa osaa vai sitä varpaassa kiinni olevaa osaa? Mulla noi jälkimmäiset on useassa varpaassa ihan minit, siis milli-puoltoista pitkät. Itse olen aina ihmetellyt niitä ja voisin kuvitella, että niitä ihmetellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:25"]Kuinka lyhyet ne oikein on

[/quote]

Ei tuu varpaan pään yli.

Vierailija
4/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tosi lyhyet ja kerran saunassa yks kaveri ihmetteli lyhyyttä. Outoa, itse en kiinnitä huomiota toisten varpaiden kynsiin.

Vierailija
5/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään pitää kynnet lyhyinä. Jos esim. isovarpaan kynsi tuntuu, kun kosken isoavarvasta viereisellä varpaalla, se häiritsee. Onneksi se on täysin itseni päätettävissä, kuinka lyhyiksi ne leikkaan. :o)

Vierailija
6/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiä ei saakaan nyrhiä liian lyhyiksi. Niiden pitää suojata varpaan päätä ja tuo lyhyeksi leikkaaminen altistaa sisään kasvaville kynsitikuille Mahtavat olla rumat...

Vierailija
7/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:27"]

Tarkoittaako ne sitä varpaan reunan yli kasvavaa osaa vai sitä varpaassa kiinni olevaa osaa? Mulla noi jälkimmäiset on useassa varpaassa ihan minit, siis milli-puoltoista pitkät. Itse olen aina ihmetellyt niitä ja voisin kuvitella, että niitä ihmetellään.

[/quote]

Antaako joku kasvaa muka varpaan reunan yli kynnen, johan niillä kiipeää puuhun!

Vierailija
8/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:30"]Kynsiä ei saakaan nyrhiä liian lyhyiksi. Niiden pitää suojata varpaan päätä ja tuo lyhyeksi leikkaaminen altistaa sisään kasvaville kynsitikuille Mahtavat olla rumat...

[/quote]

No ei ole rumat eikä mitenkään epämuodostuneen näköiset. Mutta en pidä niitä pitkinä vaan leikkaan niin lyhyiksi kun ne saa.

Ap

Vierailija
9/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:27"]

[/quote]

Antaako joku kasvaa muka varpaan reunan yli kynnen, johan niillä kiipeää puuhun!

[/quote]

No sitä minäkin mietin

Ap

Vierailija
10/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään kasvaminen johtuu pyöristetyistä reunoista ei lyhyydestä.

Vierailija
11/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kamalampaa kuin pitkät varpaankynnet.

Vierailija
12/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:33"]Mikään ei ole kamalampaa kuin pitkät varpaankynnet.

[/quote]

Niinpä. Samoin miehellä liian pitkät sormen kynnet. Ällöttää ihan.

Vierailija
13/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva jalkojenhoitaja voisi mennä metsään vaeltamaan vaikka 20 kilometriä ja miettiä sitten miksi jotkut haluavat pitää kynnet lyhyinä. Sukatkin kuluvat puhki varpaista jos kynnet törröttävät pitkinä. Lisäksi varpaankynsien alle kertyy kaikenlaista smegmaa joka haisee järkyttävältä, yök!

Vierailija
14/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuommoisessa jalkahoidossa tehdään? Hierotaanko siinä jalkoja, olisi kiva kokeilla... Onko kallista ja paljonko maksaa?

Vierailija
15/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:39"]Mitä tuommoisessa jalkahoidossa tehdään? Hierotaanko siinä jalkoja, olisi kiva kokeilla... Onko kallista ja paljonko maksaa?

[/quote]

Laitetaan kynnet, hoidetaan kovettumat. Hierotaan jalat. 35-70€

Vierailija
16/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:27"]

[/quote]

[/quote]

Tarkotin sitä osaa, joka kasvaa yli sen kohdan, jossa varvas ja kynsi ovat kiinni toisissaan - varpaan ja kynnen välinen reuna/sauma

Vierailija
17/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida jalkahoitaja harrastaa MITÄÄN liikuntaa ainakaan kengät jalassa. 

Vierailija
18/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin tulossa sanomaan et mun poika pelaa tennistä ja sillä on jouduttu leikkaamaan molempien isovarpaiden kynnet aihioineen pois koska ne kasvoi sisään jatkuvasti ja oli kipeät. Lääkärit sanoi et se johtuu siitä kengurubensamaisesta liikkeestä jotka kohdistuu pelatessa varpaistoon.

Vierailija
19/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kynnet sen verran lyhyinä, ettei niiden alle kerry likaa.

Vierailija
20/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten kynsien pituuksista muttasain lahjaksi sarjalahjakortin jalkahoitoihin kaksi vuotta sitten. Kävin annetut kolme kertaa muutaman kuukauden välein.

Ei olisi pitänyt mennä.

Sen jälkeen kantapäistäni on tulleet halkeilevat korput. Aiemmin olivat ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi