Miksi kaikkea pitää suvaita, paitsi suvaitsemattomuutta?
Kommentit (6)
Niin että kaikki pitää hyväksyä mikä ei minua kosketa???
Pitääkö pedofiilitikin hyväksyä kunhan eivät minun lastani ....
Ehkä ihmisillä on erillaisia arvoa ja periaatteita joiden mukaan he arvioivat asioita, kannattavat tai vastustavat
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:27"]
Miksi sinun pitäisi vastustaa asioita joista sinä et itse kärsi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:36"]Niin että kaikki pitää hyväksyä mikä ei minua kosketa???
Pitääkö pedofiilitikin hyväksyä kunhan eivät minun lastani ....
Ehkä ihmisillä on erillaisia arvoa ja periaatteita joiden mukaan he arvioivat asioita, kannattavat tai vastustavat
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:27"]
[/quote]
[/quote]
Okei. Muotoilen uudelleen: miksi sinä vastustaisit asioita joista kukaan ei kärsi? Sinä voit elää omien periaatteidesi mukaan mutta miksi yrität pakottaa muutkin elämään niiden mukaan? Etkö voi hyväksyä sitä, että jokainen elää omien periaatteidensa mukaan? Miksi juuri sinun periaatteesi ovat ne joita muidenkin pitäisi noudattaa? Miksi sinä luulet jotenkin erityisessä asemassa?
Suvaitsevaiset on oikeesti kaikkein pahimpia, ne ei suvaitse yhtään jos on vähänkään eri mieltä vaikka olis perusteet asialle, eikä asia olis ees periaatteessa suvaitsemattomuutta.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:58"]Suvaitsevaiset on oikeesti kaikkein pahimpia, ne ei suvaitse yhtään jos on vähänkään eri mieltä vaikka olis perusteet asialle, eikä asia olis ees periaatteessa suvaitsemattomuutta.
[/quote]
Mitä suvaitsevaiset eivät nyt suvaitse?