oletko koskaan "pettänyt" puolisoasi flirttailemalla
oletko koskaan flirttaillut muille tai viestitellyt jonkun kanssa salaa?
Kommentit (23)
Av-mamman mukaan se on viatonta ja piristää päivää. Huomionhakua se on.
Olen, tosin olen myös nainut salaa.
No minusta se ei kyllä ole missään määrin pettämistä jos ei ole aikomuskaan mennä flirttiä pidemmälle.
Juu kyllä olen. Ja aivan varmasti miehenikin on. Silti en ole missään vaiheessa kuvitellutkaan pettäväni sen flirttailun kohteen kanssa.
Näiden ihmisten mielestä runkkaaminenkin on pettämistä.
En ole. Kokisin siitä huonoa omatuntoa vaikka samaa en katsoisikaan pettämisenä jos mieheni niin tekisi. Eikä miehenikään pitäisi jos niin tekisin. Minulla vain omatunto kolkuttaa herkästi ja elän sen mukaan.
jos sanoo toiselle pitävänsä hänestä enemmän kuin saisi ja ottaa tietoisesti hieman etäisyyttä, lasketaanko se pettämiseksi? treffikutsuun vastasin kieltävästi ja totesin vain että mies on mahtava ja olisi mukavaa viettää aikaa enemmänkin, mutta varattu kun olen niin en voi.
-ap
Minä en ole pettäny eikä avovaimo.
Vituttaa henkilöt av-palstalla jotka hymiön kanssa vihjailee omasta pettämisestä. Miksi ?
Pieni flirtti on ihan ok
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:29"]jos sanoo toiselle pitävänsä hänestä enemmän kuin saisi ja ottaa tietoisesti hieman etäisyyttä, lasketaanko se pettämiseksi? treffikutsuun vastasin kieltävästi ja totesin vain että mies on mahtava ja olisi mukavaa viettää aikaa enemmänkin, mutta varattu kun olen niin en voi.
-ap
[/quote]
Varmaan ylikireän kukkahattutädin pilkunnussintaa, mutta tästä saa sen kuvan, et hei kyllähän mä sua panisin, mut tota mun mies saattais vaan suutahtaa... Eli en mä siks kieltäydy koska rakastaisin mun miestä ja kunnioittaisin meidän liittoa, vaan koska en vain halua et miehelle tulee paha mieli.
En viesti, mutta flirttailen jatkuvasti. Ei se ole pettamista!
Meidän parisuhteeseen ei kuulu muille flirttailu. Jos kaipaa huomiota ja vihjailua sillä silmällä, sen voi tehdä ihan luvan kanssa sinkkuna. Kyllä minä suuttuisin jos mies vetäisi flirttiä jonkun naisen kanssa, se ylittää meidän parisuhteen rajat.
Joka päivä, jos flirttailu on mukamas pettämistä :)
Olen flirttaillut face to face, ihan selvinpäin. Tunsin itseni jälkeenpäin tyhmäksi ja oli syyllinen olo, joten päätin jättää siihen kertaan. Rakastan miestäni, joten en halua loukata häntä tai sotkea omaa päätäni käyttäytymällä tyhmästi.
En ole pettänyt puolisoani. Flirttailu ei ole pettämistä. Sitä harrastin viimeksi tänään. Tuli hyvä mieli ja piristi päivää. Eikö kaikki muka joskus flirttaile?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:13"]En ole pettänyt puolisoani. Flirttailu ei ole pettämistä. Sitä harrastin viimeksi tänään. Tuli hyvä mieli ja piristi päivää. Eikö kaikki muka joskus flirttaile?
[/quote]
En ole viestitellyt salaa kenenkään kanssa. Ei ole ollut sellaiseen tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:29"]jos sanoo toiselle pitävänsä hänestä enemmän kuin saisi ja ottaa tietoisesti hieman etäisyyttä, lasketaanko se pettämiseksi? treffikutsuun vastasin kieltävästi ja totesin vain että mies on mahtava ja olisi mukavaa viettää aikaa enemmänkin, mutta varattu kun olen niin en voi.
-ap
[/quote]
Ei tuo ole pettämistä, vaan fiksua kieltäymystä. Jos olisit hyväksynyt treffikutsun, silloin alkaisi olla pettäminen lähellä. Ei omista tunteista pidä kokea syyllisyyttä, mutta käytöksestään vastaa kukin itse.
Av-mamman mukaan se on viatonta ja piristää päivää. Huomionhakua se on.