Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko koskaan "pettänyt" puolisoasi flirttailemalla

Vierailija
25.06.2014 |

oletko koskaan flirttaillut muille tai viestitellyt jonkun kanssa salaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhden töissä tapaamani miehen kanssa aikamoista flirttailua ollut pari kuukautta. Ei ole salaa viestittelyä, eikä muutakaan epäilyttävää, mutta hiukan alkaa tuntua siltä, että täytyy kohta jarrutella, jos vauhti kiihtyy samaan tahtiin. No, ehkä loman aikana rauhoittuu itsestään. Hauskaa on kyllä ollut.

Vierailija
22/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaillut, mutta yhden miehen kanssa viestittelin paljon. En edes salaa tehnyt sitä. Pidin miehestä ja pidän edelleen. Vasta jälkikäteen tajusin, että suhtautuminen mieheen oli ja on edelleen liiankin lämmintä. Oma mies ei tykännyt. Mulla ei ole tapana flirttailla, olen kaikille ystävällinen ja hymyilen kai paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:43"]En ole. Kokisin siitä huonoa omatuntoa vaikka samaa en katsoisikaan pettämisenä jos mieheni niin tekisi. Eikä miehenikään pitäisi jos niin tekisin. Minulla vain omatunto kolkuttaa herkästi ja elän sen mukaan.

[/quote]

Mulla aivan sama homma. Sellainen täysin vitsillä heitetty, puhdasveriset kaksimielisyydet on ok, mutta syvälle silmiin tuijottelu- flirtti ei.