oletko koskaan "pettänyt" puolisoasi flirttailemalla
oletko koskaan flirttaillut muille tai viestitellyt jonkun kanssa salaa?
Kommentit (23)
En flirttaillut, mutta yhden miehen kanssa viestittelin paljon. En edes salaa tehnyt sitä. Pidin miehestä ja pidän edelleen. Vasta jälkikäteen tajusin, että suhtautuminen mieheen oli ja on edelleen liiankin lämmintä. Oma mies ei tykännyt. Mulla ei ole tapana flirttailla, olen kaikille ystävällinen ja hymyilen kai paljon.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:43"]En ole. Kokisin siitä huonoa omatuntoa vaikka samaa en katsoisikaan pettämisenä jos mieheni niin tekisi. Eikä miehenikään pitäisi jos niin tekisin. Minulla vain omatunto kolkuttaa herkästi ja elän sen mukaan.
[/quote]
Mulla aivan sama homma. Sellainen täysin vitsillä heitetty, puhdasveriset kaksimielisyydet on ok, mutta syvälle silmiin tuijottelu- flirtti ei.
On yhden töissä tapaamani miehen kanssa aikamoista flirttailua ollut pari kuukautta. Ei ole salaa viestittelyä, eikä muutakaan epäilyttävää, mutta hiukan alkaa tuntua siltä, että täytyy kohta jarrutella, jos vauhti kiihtyy samaan tahtiin. No, ehkä loman aikana rauhoittuu itsestään. Hauskaa on kyllä ollut.