Avokki pyysi, et alkaisin myymään itseäni?
Mitä ajatella tästä? Ensin luulin sen pilailevan, mutta ehkä se oli tosissaan. Jäi vuosi sitten työttömäksi ja itse opiskelen. Yhteinen lapsikin on. Lupasi jopa etsiä "turvallisia" asiakkaita.
Kommentit (37)
Ei ole edes provo 😐. Nauroin ensin ja sanoin, että miehille maksetaan enemmän ja et avokki varmaan voi ottaa setä-asiakkaita jonossa, jos tahtoo. Mutta silloin se rupesi sönkkäämään nettiilmoituksesta ja asiakkaiden valikoinnista. Jäi häiritsemään tosi paljon ja mietin mikä tässä on takana. Kuulemma mitään akuuttia rahapulaa ei ole. Voiko mies edes ehdottaa tuollaista jos rakastaa?
Kertoo sinun älykkyydestäsi paljon. Tuollaisen helmen kanssa lapsi , ou jee :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes provo 😐. Nauroin ensin ja sanoin, että miehille maksetaan enemmän ja et avokki varmaan voi ottaa setä-asiakkaita jonossa, jos tahtoo. Mutta silloin se rupesi sönkkäämään nettiilmoituksesta ja asiakkaiden valikoinnista. Jäi häiritsemään tosi paljon ja mietin mikä tässä on takana. Kuulemma mitään akuuttia rahapulaa ei ole. Voiko mies edes ehdottaa tuollaista jos rakastaa?
Eihän se sua rakasta yhtään tippaakaan ja rahapulassaan aikoi sua kaupata.
Se ei ainoastaan rakasta vaan myös ehdoitta kunnioittaa sinua. Hän kokee, että olet hänen yläpuolellaan kaikessa ja hän haluaa koko elämänsä elää kanssasi, koska olet hänen mielestään parasta, mitä elämältä voi saada. Korostetaan vielä erikseen ranskalaisin viivoin, mitä kaikkea miehen ehdotus tarkoittaa:
- ehdoton kunnoitus sinua kohtaan
- on korviaan myöden sinuun rakastunut
- haluaa jakaa elämänsä tuollaisen naisen kanssa koko loppuelämänsä
Onnea sinulle <3
Kaikki on mahdollista vaukkupalstalla.
Tämä juttu on taattua vaukkupalstakamaa.
No vaadi siltä maksua seuraavalla kerralla.
Tuollaiset miehet ovat alinta pohjasakkaa. Ihminen ei voi paljoa tuota alemmas enää vajota.
Epäilen että tämä aloitus oli provo.
Onko kyse jostain miehen fantasian toteutuksesta?
Vierailija kirjoitti:
No vaadi siltä maksua seuraavalla kerralla.
Tämä.
Roolileikit pystyyn ja hinnaston tekoon. Asiakkaana oma mies.
Minunkin pyysi. Ihan kuin pienten lasten äidillä olisi aikaa vielä myydä seksiäkin. Hänelle itselleen ei tullut mieleen mennä töihin. No sitten kun minä tein kaksivuorotyötä niin otti uudestaan puheeksi kun en saanut tarpeeksi palkkaa suhteessa hänen kehittämiin kuluihin. Eikä vieläkään miettinyt itse menevänsä töihin.
Onhan "helmi" mieheksi, jos tuo totta! Kannattais varmaan ap nostaa sitä kuuluisaa kytkintä, vai oletteko eri mieltä?
Kyllähän tuo aika yleistä on että yhteistuumin tuota harrastetaan, kyllähän sillä nopeasti hankkii talot ja tavarat mutta ei sovi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin pyysi. Ihan kuin pienten lasten äidillä olisi aikaa vielä myydä seksiäkin. Hänelle itselleen ei tullut mieleen mennä töihin. No sitten kun minä tein kaksivuorotyötä niin otti uudestaan puheeksi kun en saanut tarpeeksi palkkaa suhteessa hänen kehittämiin kuluihin. Eikä vieläkään miettinyt itse menevänsä töihin.
Siis mitä mä juuri luin? Miksi olet tuollaisen miehen kanssa???
Uskon tämänkin, ja mielestäni kaikki miehet pitäisi tuhota. Olenhan av-mamma.
Voiskohan tuosta tehdä rikosilmoituksen? Paritus on rikos.
Oli miten oli, ota ero. Juokse jo. Mene vaikka turvakotiin lapsen kanssa, ja kerro siellä, että mies yrittää parittaa sinua. Takuuvarmasti saat jäädä turvakotiin, saat sitä kautta asunnon ja uuden, paremman elämän, jossa ei tarvitse tuollaisia juttuja kuunnella. Myös mahdollisen huoltajuuskiistan kannalta on hyvä, että menet turvakotiin ja kerrot, mitä mies sanoi. Olet vahvemmilla sitten oikeudessa, jos lapsen huoltajuudesta tulee kiistaa.
Ehkä se haluaa katsella ja runkata samalla?
JOS tämä olisi totta käskisin avokin ensin näyttää mallia. Sitten voisi harkita.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sinun älykkyydestäsi paljon. Tuollaisen helmen kanssa lapsi , ou jee :)
Ei liity välttämättä älykkyyteen, vaan persoonallisuuteen. Narsistiset vanhemmat lapsuudessa, rajoja rikottu.
Provon taso -1/5