Ripsienpidennys Helsingissä - suosittele tekijää!
Otsikossahan se jo tulikin, eli nyt parhaiden tekijöiden nimiä ja toimipaikkoja jakoon? :)
Kommentit (29)
Harriet - Salon Duessa, parhaat tähän saakka plus hyvä hinta
Täällä tekijät mainostaa itse itseään :D
Todella uskottava ketju.
SALON DUESSASSA OLEN TUKKAA JA RIPSIÄ KÄYNYT LAITTAMASSA KAHDELLA ERI TYTÖLLÄ. MOLEMMAT HYVIÄ
Kauppakeskus Ristikossa Beauty Queens. Oon käyny jo pitkän aikaa Anrilla ja tekee tosi huolellista työtä kohtuuhinnalla. Ripset ollu jo monta vuotta ja ehottomasti paras laittaja tähän mennessä!
skyrider Töölössä! Aivan karmea kokemus. Kävin ottamassa ripsienpidennykset. Kävin eukäteen meilitse viestinvaihtoa varmistaakseni että saan ohuet ja luonnollisen huolitellut klassiset ripset. Paikan omistaja Saukkonen ei ollut varautunut ohuilla klassisilla pidennyksillä ja ympäripuhu minut ottamaan volyymipidennykset selitämällä että vaikka ne ovat kalliimmat niin saa niillä kauniimman tuloksen. Ne hän liimasi alle tunnissa ja jälki oli järkyttävä. Ripset sojotti mikä minnekin suuntaan ja lopputulos oli kaukana huolitellusta. Itkua väänsin kun sieltä lähdin. Menin kotiin ja koetin epätoivoisesti irroittaa ripsiä. Miuluummin olen ilman, kuin tälläisessä pellelookissa. Äänestä jaloillani ja kierrän kaukaa. En suosittele jos etsit huolellista ja hyvää tai edullista tekijää!!!! Karmea, painajaismainen kokemus. Rahat meni niin hukkaan 😢
Kauneushoitola Snow White kauppakeskus Forumin takana on edullinen ja jälki on ollut parasta täällä!! Suosittelen lämpimästi, myös mukava tekijä.
saty kirjoitti:
skyrider Töölössä! Aivan karmea kokemus. Kävin ottamassa ripsienpidennykset. Kävin eukäteen meilitse viestinvaihtoa varmistaakseni että saan ohuet ja luonnollisen huolitellut klassiset ripset. Paikan omistaja Saukkonen ei ollut varautunut ohuilla klassisilla pidennyksillä ja ympäripuhu minut ottamaan volyymipidennykset selitämällä että vaikka ne ovat kalliimmat niin saa niillä kauniimman tuloksen. Ne hän liimasi alle tunnissa ja jälki oli järkyttävä. Ripset sojotti mikä minnekin suuntaan ja lopputulos oli kaukana huolitellusta. Itkua väänsin kun sieltä lähdin. Menin kotiin ja koetin epätoivoisesti irroittaa ripsiä. Miuluummin olen ilman, kuin tälläisessä pellelookissa. Äänestä jaloillani ja kierrän kaukaa. En suosittele jos etsit huolellista ja hyvää tai edullista tekijää!!!! Karmea, painajaismainen kokemus. Rahat meni niin hukkaan 😢
Valitettavasti vastaavantyyppinen kokemus itsellä. Omistaja mukava, mutta vaikka pyyntönä oli luonnolliset ripset niin laittoi keskustelematta todella pitkät ja omille ripsilleni liian raskaat pidennykset. Liimaa oli myös käytetty liikaa. Nopeasti laiton jälkeen raskaat pidennykset kääntyilivät miten sattuu ja jäivät roikkumaan epämääräisesti vaikka oma ripsi ei ollut vielä irtoamisvaiheessa. Huolellisesti laitettuja laadukkaita ripsiä kaipaavalle en voi suositella.
Day Spa Yaden Anna. Teki todella kauniit ja siistit ripset! Suosittelen!