Muistathan että liikuntapaikalla ei esiinnytä alusvaatteissa!
Taas oli ulkoreenipaikalla useampi nainen rintaliiveissä ja hyvin minimaalisissa alushousujen kaltaisissa "shortseissa". Ei näin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että sun tätikroppasi ei muutu yhtään vähemmän ryppyseksi ja epähaluttavammaksi, vaikka nuoret kurvikkaat naiset pukeutuisivat säkkeihin?
Mistä päättelet, että aloittajalla on ”tätikroppa”? Esim. itse olen hoikka ja liikunnallinen, mutta IKINÄ en pukeutuisi liian paljastaviin vaatteisiin julkisella paikalla. Se antaa halvan vaikutelman.
Normaali ihminen ottaa huomioon toiset pukeutuessaan eikä esittele paikkojaan. Kaikille ne eivät ole herkullisia kun suoritetaan muuta kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo muutaman vuoden ihmetellyt, miksi varsinkin suomalaiset naisurheilijat esiintyvät kentällä niin minimaalisissa urheiluasuissa. Esim. korkeavyötäröiset bokserimalliset urheiluhousut ovat paljon miellyttävämmät katsella, kun ei housut pienenkin kumarruksen vaikutuksesti työnny persvakoon. Yläosanakin voisi olla hieman peittävämpi toppi. Joo, ymmärrän kyllä, että sitten äijät eivät pysty kuolaamaan katsellessaan kisoja. Mutta voi myös kysyä, mitä varten ne äijät ovat siellä katsomossa tai telkkarin ääressä, kun vain tihrustavat naisten paljaita kannikoita.
Mainitsenpa toisenkin seikan suomalaisten urheilijoiden asuista. Miksi urheilijat ovat kaikki kuin mainostolppia, vaatteet täynnä sponsoreiden mainoksia. Vain edustusasussa ei näy ainakaan kovin paljon mainoksia. Joissakin niitä on ja joitakin urheilijat joutuvat näköjään peittelemään tarralla eli onko väärän firman mainos?
Siis mistä oot saanut käsityksen että tämä koskisi nimenomaan suomalaisia?!
Uimarannalla voi esiintyä niukoissa vaatteissa. Muualla pukeudutaan.
Kun katso esim. Kortetta niin ei toimien osaa päättää onko kyseessä transun urheiluesitys vai maksullisen naisen pilalle menneet kasvot. Hän oli ennen leikkauksia ja hirviökulmia ja -ripsiä kaunis nainen.