Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni laihtui ja muuttui inhottavaksi!

Vierailija
25.06.2014 |

Paras kaverini pyysi multa tukea laihdutukseen viime vuoden lopulla. Tein hänelle treeniohjelman ja ruokavalioon ehdotuksia ja kalorilaskuja. Sanoin, että tarjoan pidennetyn viikonloppuloman kun vaaka näyttää -30kg. Asutaan kaukana toisistamme, mutta soiteltiin paljon ja tsemppasin ja tuin viestin ja facebookissa. -30kg saavutettiin ja innoissani varasin meille matkan heinäkuulle Pariisiin.

Vietimme juhannuksen yhdessä. Ystäväni on upean näköinen, terve ja hyvinvoiva. Harmikseni myös muuttunut ihan mulkuksi. Aivan itseään täynnä ja leuhka. Ei osallistunut mihinkään, ruuanlaittoon, jälkien siivoukseen, saunan lämmitykseen yms. Vaihtoi kymmeniä asuja ja makoili tuolissaan. Kaiken hupuksi meni miesten kanssa saunaan ja esitteli vartaloaan ja käski miesten arvostella kouluarvosanoin.. (no nyt jo ehkä naurattaa..). Istui ja kiehnäsi miesten sylissä ja esitti jotain ihmeellistä prinsessan roolia.

Mitä tapahtui ystävälleni?? Onko tää lopullista vai joku laihtumiseen liittyvä vaihe.. Mitä meidän reissusta tulee, en tasan kestä häntä tuollaisena.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat on lepposii

Vierailija
2/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävän tututlta.

Mä menetin ystäväni myös, kun hän laihtui. Tuon kaikenlaisen ylimielisyyden ja esittelyn ja kiehnäämisen huippuna oli, kun hän yritti monta kertaa iskeä mun miestä eikä edes myönnä sitä.

Eikä ole muuttunut paremmaksi vaikka aikaa on mennyt jo monta vuotta (ollaan siis edelleen väleissä ja jutellaan silloin tällöin, mutta ystävyyttä meidän välillä ei enää ole).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo :D

Vierailija
4/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on itseluottamus noussu ryminällä ylös ja ilmeisesti pienen pissin kera?

Vierailija
5/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin hänelle ihan suoraan, että tuo käytös ei todellakaan ole asiallista. Hommiin osallistutaan niin kuin muutkin ja ukkojen sylissä kiehnääminen ja arvosanojen pyytely on lähinnä naurettavaa ja lapsellista.

Vierailija
6/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:34"]

Heillä on itseluottamus noussu ryminällä ylös ja ilmeisesti pienen pissin kera?

[/quote]

vai oliko se itsetunto :D

Vierailija
7/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku tilapäinen vaihe, joka saattaa kestää vähän aikaa, mutta menee ohitse. Laihduta sinäkin lisää ja laittaudu oikein hyvännäköiseksi, niin tiedät, miltä hänestä tuntuu. Ärsyttävältähän tuo kuulostaa, mutta varmaankin menee tosiaan ohitse.

Vierailija
8/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samanlainen kokemus. Jouduin katkaisemaan välit laihduttaneeseen ystävään, kun sielä läskin alta paljastuikin ku*ipää.

Vierailija
9/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laihtunut -30kg, niin se iho usein tulee jälkijunassa, joten löysää nahkaa varmasti riittää ja rinnat ovat todennäköisesti ajokoiran korvat. Mutta hienoa toki, että onnistui laihduttamaan.

Vierailija
10/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tosiaan sitten noussut kusta päähän oikein litratolkulla.

Vierailija
11/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tosi kiva :/ ota etäisyyttä ja jos ihmettelee minne hävisit niin sano suoraan. Tuollainen käytös kun ystävälläsi on nyt, ei ole ystävän käytöstä.

Vierailija
12/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä tulee jotenkin "voittanut" olo ku onnistuu laihduttamisessa hyvin.

Sit se näkyy noin ,että "olen tosi hyvä ja mä saan kaiken läpi mitä yritän".

Hän ei silti välttämättä mitään pahaa tarkoita käyttäytymisellään.

Ehkä se on jotain kokemattomuutta ja rajojen kokeilua.Anteeksi ehkä vähän sekavaa tekstiä.

Vierailija
13/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri muuttui kusipääksi laihdutettuaan, eikä edes hirveästi, korkeintaan 10kg, mutta entisestä leppoisasta, huumorintajuisesta pullanmussuttajasta tuli ärsyttävä supershootien juoja, joka ei voi sietää läskiä kenessäkään saati että joku syö pullaa. Huumorintaju on kadonnut ja jos valitat että onpa paska ilma kun taivaalta tulee kesäkuussa räntää, vastaa tämä että hänelle ei ole huonoja ilmoja, aina voi lähteä lenkille.

Vierailija
14/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on sama vaihe. Ei meinaa pokka pysyä kun hän kehuu itseään "lahjakkaaksi urheilun saralla" (jaksaa polkea crosstrainerilla 20min), mainostaa olevansa perfektionisti (kun oppi yhden tanssisarjan) :D jne, joten, ehkä neuvoni on yrittää ottaa huumorilla :)

Vierailija
15/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajat tekee kovasti töitä ja on surullisia kun ei näytä omasta mielestään kivalta. Sittenku ne laihtuu niin itsevarmuus nousee hirmuisesti ja ne ei tajuu vaan elää siinä fiiliksessä mitä ne ei ole ikinä saanut kokea. Joten kaksipiiippuinen juttu, mutta toi käytös ei ole kyllä kivaa...

Vierailija
16/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ohimenevä vaihe. Ehkä hänestä tuntuu, että nyt voi lopulta "alkaa elää"? Että arastelun aika on ohi?

Toivottavasti vaihe tosiaan menee ohi ja ystäväsi löytää uuden tasapainoisen minänsä.

Vierailija
17/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat ällöttävän huomionkipeitä miehissä kiehnääjiä, vaikka vartalo olisi samoissa mitoissa. Kaverin todellinen luonne on vasta päässyt esiin, ennen oli saanut tylympiä reaktioita miehiltä.

Vierailija
18/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ vähän pyöreämmillä ei yleensä ole sitä 100% itsevarmuutta ja ne on vähän kiltimpiä ja rauhallisia. Laihduttuaan ajattelee (jotkut, en yleistä) että voi nyt tehdä vaikka mitä kun on ns. hyvännäköinen

-16

Vierailija
19/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin -18kg ja en ole huomannut itsessäni tuollaisia piirteitä. En ole laittanut facebookkiin mitään ennen ja jälkeen kuvia yms. Itsetunto on noussut sen verran että uskallan ostaa "laihojen" vaatteita. Toki kysyttäessä vastaan että olen supertyytyväinen saavutukseeni enkä olisi ikinä uskonut onnistuvani. Kuittailuja olen aina saanut tuosta lenkkeilystä kun olen aina mennyt vaikka kiviä satais taivaalta.

Vierailija
20/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni naapurissa sama homma, mutta surullisempi tarina. Nainen (nyt 45v)on aina ollut pyöreä, muttei lihava. Laihdutti 4-5vuotta sitten itsensä todella hoikkaan kuntoon ja alkoi käymään jopa postilaatikolla alusvaatteissa ja seksi-hepeneissä. SItten alkoi bilettäminen kiinnostaa ja aviomies (olleet 20v yhdessä) sai muuttaa pois. No välissä tapahtunut vaikka mitä, mutta nyt tämä henkilö on kuin tukiainen, ihan sekainen, ilmeet hitaita ja fyysisestikin oudon kankea tai tönkkö. Laiha on edelleen, mutta pää omituisen turvonnut. Tämän hetkinen mieskin on melkein aina humalassa. Säälittää hyvä ja normaali ihminen on nyt tuossa jamassa. 

Liekö sitten liian iso muutos ihmisille, jotka ovat olleet aina pyöreitä, kun yhtäkkiä saa huomiota.