Mammat, kysykää miehiltänne: karvoilla vai ilman?
Tuohon aiempaan ketjuun viitaten. Naiset ovat niin hanakasti omassa kannassaan aiheesta, mutta mitä mieltä ovat miehenne.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:07"]
Mun mies haluaisi, että olisin posliini. Koen sen itse liian vaivalloisena. Olen todella karvainen ja aina se ajeltu iho jostain tulehtuu tai ärsyyntyy. Nuorempana epiloin, vahasin ja ties mitä - mutta tässä elämäntilanteessa (opiskeleva ja työssäkäyvä pienten lasten äiti) mulla on muutakin tekemistä kuin ylläpitää ns. tuheroani - tai jos se ei olisi ajeltu, niin nypittyä kalkkunaa.
[/quote]
Ei saa sitten valittaa, jos mies ei halua sinua.
[/quote]
Saa valittaa. Monesti se vartin parin valitus täällä on se ainut vaihtoehto sille itsensä huoltamiselle. Oli kyseessä sitten läskit tai karvat.
[/quote]Ai duunipäivän aikana tai hiekkalaatikon reunalla :D Anna mennä sinä vaan läskin tai karvojen huoltoa toimistossa tai mammaseurassa, minä en. Ihme oletus taas, että vauvalla käyminen on aito vaihtoehto "omalle ajalle" :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:48"]
Totta mooses valitan juuri siitä, mistä haluan. Toistaiseksi on kelvannut karvojen kanssa.
[/quote]
Kyllä se pippuripihvi ravintolassa on parempi kuin maksalaatikko kotona. Mutta se ei tarkoita, että jättäisi maksalaatikon syömättä, tai että joka päivä kiskoisi ravintolapihviä.
[/quote]
Elämä on.
Karvat pois, koska turkis on murhaa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:33"]kynitty kalkkuna alapäässä sopii hyvin av-wt-mamman yläpäässä
olevaan kananpersetukkaan =)
[/quote]
Niillä kananpersetukillahan ne pahimmat tuherot on :D Vai väitätkö että huolitelluilla, kauniilla ja menestyvillä ihmisillä on aina kaameet turkikset alapäässä? Toi sun logiikkasi ei oikein toimi :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:07"]
Mun mies haluaisi, että olisin posliini. Koen sen itse liian vaivalloisena. Olen todella karvainen ja aina se ajeltu iho jostain tulehtuu tai ärsyyntyy. Nuorempana epiloin, vahasin ja ties mitä - mutta tässä elämäntilanteessa (opiskeleva ja työssäkäyvä pienten lasten äiti) mulla on muutakin tekemistä kuin ylläpitää ns. tuheroani - tai jos se ei olisi ajeltu, niin nypittyä kalkkunaa.
[/quote]
Ei saa sitten valittaa, jos mies ei halua sinua.
[/quote]
Totta mooses valitan juuri siitä, mistä haluan. Toistaiseksi on kelvannut karvojen kanssa.
[/quote]
Et voi silti pakottaa miestäsi nussimaan karvaturria.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:41"]
Mies on nyt töissä, joten en voi kysyä, mutta tiedän hänen vastaavan, että karvoilla.
[/quote]
Tuo "tietosi" voi vaikuttaa myös miten mies vastaa, jos häneltä oikeasti kysyttäisiin.
[/quote]
Ikävää, että joudut elämään niin huonossa liitossa, ettette voi keskustella rehellisesti toistenne mieltymyksistä. Onneksi miunn ei tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:49"]
[/quote]
Mutta eipä mieskään voi pakottaa vaimoa kynimään itseään. Tasapeli.
kerran ajoin pois miellyttääkseni miestä ja hän ei halunnut edes kättä laittaa sinne :D eli vain karvallinen tuntuu kelpaavan. ex taas oli eri mieltä mutta halusi niin paljon seksiä että tuskin huomasi oliko karvoja vai ei
Luomu. Eikä muuten ole mikään harvinaisuus mies, joka pitää luomusta.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:49"]
[/quote]
[/quote]
Joillekin on näköjään omat karvat ja itsepäisyys tärkeämpää mitä parisuhdetta lähentävä hyvä seksi :D
Olen joskus kysynyt, ja kuulemma kumpikin kelpaa ja kaikki siltä väliltä. Tuntuu tykkäävän vaihtelusta :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:49"]
[/quote]
[/quote]
Joillekin on näköjään omat karvat ja itsepäisyys tärkeämpää mitä parisuhdetta lähentävä hyvä seksi :D
[/quote]
Ja jotkut eivät näköjään arvosta naisen oikeutta päättää omasta kehostaan. Hyvä seksi ei ole karvoista kiinni.
Olen joskus kysynyt niin vastaus oli että ei väliä. Suuseksiä en edes halua niin ei ole karvoista sellaista ongelmaa :D
Mies tykkää ilman ja mies itsekkin leikkaa karvat pois. Ei kylläkään suutu jos karva on vähän päässy kasvaa ku ei sitä joka päivä jaksa sheivailla.
Kiitorata, vastasi hän.