Mammat, kysykää miehiltänne: karvoilla vai ilman?
Tuohon aiempaan ketjuun viitaten. Naiset ovat niin hanakasti omassa kannassaan aiheesta, mutta mitä mieltä ovat miehenne.
Kommentit (57)
Ei mitään väliä, tykkää siitä että vaihtelee. Pyysi kerran että jättäisin jonkun kuvion tai kiitoradan eteen mutta en jaksanut. Nuolee, oli karvat tai ei. Posliinia kehuu sileäksi.
Itse tykkään itselläni enemmän karvattomasta, mutta mukava kun ei koko ajan tarvitse olla poistamassa karvoja ja saa antaa kasvaakin välillä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:28"]
Tuohon aiempaan ketjuun viitaten. Naiset ovat niin hanakasti omassa kannassaan aiheesta, mutta mitä mieltä ovat miehenne.
[/quote]
Ehdottomasti kuulemma siistitty karvoitus. Ei siis mitään rehottavaa puskaa, mutta ei missään nimessä paljaallakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:41"]
Mies on nyt töissä, joten en voi kysyä, mutta tiedän hänen vastaavan, että karvoilla.
[/quote]
Tuo "tietosi" voi vaikuttaa myös miten mies vastaa, jos häneltä oikeasti kysyttäisiin.
Ilman, hänkin tykkää ajella omansa pois.
Eikös se ole mamma itse joka saa omasta kehostansa ja sen karvoista päättää?
Miksi edes kysyä mieheltä sellaista mihin tällä ei ole mitään sanavaltaa.
Mun mies haluaisi, että olisin posliini. Koen sen itse liian vaivalloisena. Olen todella karvainen ja aina se ajeltu iho jostain tulehtuu tai ärsyyntyy. Nuorempana epiloin, vahasin ja ties mitä - mutta tässä elämäntilanteessa (opiskeleva ja työssäkäyvä pienten lasten äiti) mulla on muutakin tekemistä kuin ylläpitää ns. tuheroani - tai jos se ei olisi ajeltu, niin nypittyä kalkkunaa.
Kuulemma ei luomuna mutta ei täysin posliininakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:05"]Eikös se ole mamma itse joka saa omasta kehostansa ja sen karvoista päättää?
Miksi edes kysyä mieheltä sellaista mihin tällä ei ole mitään sanavaltaa.
[/quote]
Onko se muka niin paha asia, jos haluaa miellyttää miestään?
Näitä karva-aloituksia on nyt kaks tässä etusivulla. Eilen täällä pyöri vielä yksi muu ketju. En kuitenkaan vieläkään ole saanut vastausta siihen kysymykseen, että mikä ihme niissä muiden ihmisten alapääkarvoituksissa oikein mietityttää? Ihan päivittäinkö näitä juttuja ajattelet. Ja minkälainen ihminen olet muuten? En mä jaksa jonkun naapurin Eilan tussukarvoituksesta olla huolissaan.
kynitty kalkkuna alapäässä sopii hyvin av-wt-mamman yläpäässä
olevaan kananpersetukkaan =)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:07"]
Mun mies haluaisi, että olisin posliini. Koen sen itse liian vaivalloisena. Olen todella karvainen ja aina se ajeltu iho jostain tulehtuu tai ärsyyntyy. Nuorempana epiloin, vahasin ja ties mitä - mutta tässä elämäntilanteessa (opiskeleva ja työssäkäyvä pienten lasten äiti) mulla on muutakin tekemistä kuin ylläpitää ns. tuheroani - tai jos se ei olisi ajeltu, niin nypittyä kalkkunaa.
[/quote]
Ei saa sitten valittaa, jos mies ei halua sinua.
Olen joskus aikaisemmin kysynyt ja on ihan sama. Kummassakin on kuulemma viehätyksensä. Tykkää jopa sellaisesta vanhanajan tuuheasta karvakolmiosta joka itseä kyllä ahdistaisi jos jalkovälissä asuisi majava.
Itse siistin, mutta posliinin jätän astioille ja vessanpöntölle. Olen muutamia kertoja kokeillut posliinia ja se on sen yhden päivän mukava ja sileä. Seuraavana päivänä se on kutiseva, näppyläinen ja ihastuttavan sänkinen. Vahaukset ja epiloinnit ei ole minun juttu. Sääriin kokeillut ja siitä sain vaan sisäänpäinkasvaneita karvoja, pieniä mustelmia eikä edes kaikki karvat lähteneet irti. En edes uskalla ajatella mitä tapahtuisi alapäässä. Mikään sileys ei ole sen helvetillisen tuskan arvoista. Olen synnyttänyt luomusti kolme kertaa ja täytyy sanoa, että epilointi on kamalampaa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:07"]
[/quote]
[/quote]
Totta mooses valitan juuri siitä, mistä haluan. Toistaiseksi on kelvannut karvojen kanssa.
Tiedän kysymättäkin että ilman, muttei ole koskaan sheivaamattomastakaan kieltäytynyt :D Yleensä molemmat tosin sheivataan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:25"]
Näitä karva-aloituksia on nyt kaks tässä etusivulla. Eilen täällä pyöri vielä yksi muu ketju. En kuitenkaan vieläkään ole saanut vastausta siihen kysymykseen, että mikä ihme niissä muiden ihmisten alapääkarvoituksissa oikein mietityttää? Ihan päivittäinkö näitä juttuja ajattelet. Ja minkälainen ihminen olet muuten? En mä jaksa jonkun naapurin Eilan tussukarvoituksesta olla huolissaan.
[/quote]
Epävarma luonne. Tai kokee itsestä poikkeavat asiat uhkaavina tai inhottavina, tai jopa houkuttelevina!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:07"]
[/quote]
[/quote]
Saa valittaa. Monesti se vartin parin valitus täällä on se ainut vaihtoehto sille itsensä huoltamiselle. Oli kyseessä sitten läskit tai karvat.
Miehen sanoin, "kaikki muu käy paitsi täysin posliini". Siistityllä puskalla mennään, sitä on vaivatonta ylläpitää.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:48"]
Totta mooses valitan juuri siitä, mistä haluan. Toistaiseksi on kelvannut karvojen kanssa.
[/quote]
Kyllä se pippuripihvi ravintolassa on parempi kuin maksalaatikko kotona. Mutta se ei tarkoita, että jättäisi maksalaatikon syömättä, tai että joka päivä kiskoisi ravintolapihviä.
Ilman. Toisaalta ei ole koskaan karvoista valittanut jos joskus rehottaa, mutta aina jaksaa ihailla karvatonta.
Minun mieheni myös töissä, mutta tiedän kysymättäkin: täysin ilman karvoja. Itse en tykkää saada suuseksiä, mutta joskun mies kuitenkin antaa ja kaikesta huolimatta hänelle todella tärkeää, että olen karvaton.