Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä vukramökiltä kotiin siivoaminen jää kokonaan minun harteille

Vierailija
27.06.2021 |

Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon sitten vain. Mutta oliko edes hauska juhannus?

Vierailija
2/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasiko laituri edes rantaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siellä edes joku osaa ottaa rennosti, eikä hössötä turhia.

Vierailija
4/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tämä tuli ihan puskista... kaikkina aikaisempina juhannuksina se on välittänyt ja ajanut kotiin.

Vierailija
5/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies sinne mökille siivoamaan ja kaasuta matkoihisi.

Vierailija
6/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilasi juhannussiivouksen.

Vierailija
7/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. :(

Muistan niin nämä tällaiset juhannukset (ja muutkin viikonloput) lapsuudestani: isä örvelökännissä kaiken aikaa ja äiti vastuussa koko sirkuksesta. Tuosta viisastuneena valitain raittiin miehen, mutta edelleen tunnen suurta myötätuntoa näitä tällaisia perheitä kohtaan.

Vierailija
8/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan alkaa sitten siivoamaan, eikä täällä palstalla viestitellä.

Vierailija
9/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, millaisia miehiä teillä on. Mun mieheni olisi ymmärtänyt, ettei juo yhtään olutta tai viiniä, jos tänään on ajomatka plus siivous.

Vierailija
11/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi siellä edes joku osaa ottaa rennosti, eikä hössötä turhia.

Jep, kotiin ajaminen on yliarvostettua hössötystä. Ainakin alkoholistin selittelyissä.

Vierailija
12/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itekin pienet tumut ja mies keksiköön miten saatte saman mökin vielä viikoksi :)

Vierailija
13/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni-miehelle ehdottomasti moro ja näkemiin.

Vierailija
14/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itekin pienet tumut ja mies keksiköön miten saatte saman mökin vielä viikoksi :)

Tai hyppää rattiin, huristele kotiin ja jätä mies selviämään siivoamisesta ja kotiinpaluusta yksinään.

Vierailija
15/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksa ymmärtää mikä näissä luuserikänniukoissa viehättää joitakin. Jos itse vajoaisin tuollaiseksi vätykseksi niin pyytäisin itse vaimoani etsimään uuden ja paremman miehen.

Vierailija
16/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä nuo tilanteet. Tarvitsiko edes ambulanssia tilata yöllä. Tai joiko hän muidenkin viinat. Haukkui sinut pystyyn, kun muut eivät olleet kuulemassa, ja he edelleen kaikki luulevat, että hän on hyvä tyyppi.

Mun mies on nyt ex. Koskas sun?

Vierailija
17/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimatkalla voisit miettiä tulisiko elämäsi paremmaksi vai huonommaksi jos ottaisit eron. Itse erosin, tosin pohdintaan kului monta vuotta ja monta pilalle mennyttä mökkireissua. En ole katunut eroa yhtään ainutta kertaa.

Suosittelen sinulle tutustumista alkoholistien läheisille suunnattuun kirjallisuuteen, katso Al-Anon.

Vierailija
18/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies makaa vielä sammuneena rannassa. Vuokraisäntä tulee 30min päästä tarkistamaan mökin.

Vierailija
19/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys vuokranantajaan ja sovi, ettette siivoa ja maksatte sen siivousmaksun. Sitten vain laitat miehen maksamaan. Älä kanna vastuuta yksin. Mies on valinnut nyt näin. Sinäkin voit valita, miten haluat toimia. Varaa voimasi ajamiseen ja aikaa pysähdyksiin, että jaksat

Vierailija
20/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain jaksa ymmärtää mikä näissä luuserikänniukoissa viehättää joitakin. Jos itse vajoaisin tuollaiseksi vätykseksi niin pyytäisin itse vaimoani etsimään uuden ja paremman miehen.

Miksi esiinnyt miehenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi