Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänhalu mennyt! Ulosotto vie 90 euron veropalautuksen syksyllä!

Vierailija
27.06.2021 |

Olisin niin tarttenut vähän ylimääräistä rahaa

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ajattele että uo-summa vähenee.

Vierailija
2/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs oppii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ulosotossa olevan pidä pitää etukäteen huolta siitä, ettei veroprosentti ole liian iso?

Vierailija
4/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Maksa velkasi.

Vierailija
5/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin ulosotossa, niin minä viilasin veroprosentin aina niin matalaksi, että joka vuosi tuli mätkyt. En niitäkään koskaan maksanut. Ei ikinä pi hankkia itselleen palautuksia!

Vierailija
6/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee viemään niin kauan kunnes olet velkasi saanut hoidettua, ja se on ihan oikein. Myös mahdollinen perintö kelpaa heille.

Vierailija
7/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse olin ulosotossa, niin minä viilasin veroprosentin aina niin matalaksi, että joka vuosi tuli mätkyt. En niitäkään koskaan maksanut. Ei ikinä pi hankkia itselleen palautuksia!

Et taida ymmärtää, miten verotus toimii?

Vierailija
8/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin se toimii.

Eri.

Vierailija
9/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tilinumero ja isäsi kengännumero niin laitan summan tilillesi.

Vierailija
10/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin se toimii.

Eri.

Ja höpön löpön. Veroprosenttiaan voi kyllä nostaa, mutta ei laskea.

Vierailija
11/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tilinumero ja isäsi kengännumero niin laitan summan tilillesi.

Mitä? Taasko isokenkäisten kakarat saa enämpi?

Vierailija
12/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummonen veropalautus Itse saan 3400 ulosottoon ei mene euroakaan

Vierailija
13/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Saisin minäkin helposti parikymmentä tonnia veronpalautusta, jos vain nostaisin veroprosenttiani hieman ylöspäin.

Vierailija
14/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on niin naurettavan pieni palautus,ettei sillä mitään saisikaan.

Vierailija
15/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Voi! Olet elänyt vähän   yli varojesi ja nyt sinuun luottaneille yritetään saada ainakin osa rahoistaan takaisin viranomaisteitse. Eikö se todellakaan ole sinun mielestäsi oikein?

Vierailija
16/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa huonosti hoitanut verotusasiasi, kun olet antanut korotonta lainaa valtiolle noinkin paljon. Mitä järkeä? 

Vierailija
17/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa huonosti hoitanut verotusasiasi, kun olet antanut korotonta lainaa valtiolle noinkin paljon. Mitä järkeä? 

Maksetaanhan sille korkoa. Paremmin tuolla tienaa kuin ylimääräisten makuuttaminen pankkitilillä.

Vierailija
18/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mä nostin veroprosenttia tarkoituksella vähän yli, ja saan palautuksia 1200€. Ne menee ulosottoon tietysti, mutta hyvähän se vaan on. Sen lisäksi maksan joka kk hieman isompaa maksua ulosottoon kuin palkan perusteella tarvitsisi ja teen jokusen kerran vuodessa ylimääräisiä lyhennyksiä, kun saan rahaa kerättyä (mm s-bonukset, lahjarahat, kirppismyynnit). Myös lomautuksen aikana maksoin saman summan ulosottoon, vaikka tulojen pienentyessä olisin voinut maksaa vähemmän.

Velat lyhenee, sehän se tarkoitus on.

Vierailija
19/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mä nostin veroprosenttia tarkoituksella vähän yli, ja saan palautuksia 1200€. Ne menee ulosottoon tietysti, mutta hyvähän se vaan on. Sen lisäksi maksan joka kk hieman isompaa maksua ulosottoon kuin palkan perusteella tarvitsisi ja teen jokusen kerran vuodessa ylimääräisiä lyhennyksiä, kun saan rahaa kerättyä (mm s-bonukset, lahjarahat, kirppismyynnit). Myös lomautuksen aikana maksoin saman summan ulosottoon, vaikka tulojen pienentyessä olisin voinut maksaa vähemmän.

Ymmärrän Ap miltä sinusta tuntuu. Kun on ulosotossa niin pienikin lisä käyttörahaa piristäis mieltä. Itse olen ollut ulosotossa 5.5 vuotta. Velkaa ole 46000 euroa. Elokuussa maksan viimeisen erän. Pikku hiljaa on tullut tunne että elämä voittaa. Minun ulosottoon päätyminen oli ihan omaa tyhmyyttäni. N 58

Vierailija
20/39 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän Ap miltä sinusta tuntuu. Kun on ulosotossa niin pienikin lisä käyttörahaa piristäis mieltä. Itse olen ollut ulosotossa 5.5 vuotta. Velkaa ole 46000 euroa. Elokuussa maksan viimeisen erän. Pikku hiljaa on tullut tunne että elämä voittaa. Minun ulosottoon päätyminen oli ihan omaa tyhmyyttäni. N 58

Kiitos. Voitko lainata 40 euroa maksan 50 euroa takaisin 2.7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän