Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta
Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).
Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.
Kommentit (19930)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, osa on myös tietämättömiä näistä kaupunkien sakkomaksuista. Se on yksi syy miksi työttömiä laitetaan työkokeiluun, koska kaikista työttömistä, jotka ovat olleet tietyn aikaa työttöminä menee sakkomaksu valtiolle. Osa kaupungeista maksaa monta miljoonaa euroa vuodessa sakkomaksuja työttömistä valtiolle.
Hoitaja Hönnöö on jo usseempaan kertaan kokkeeltu
ja hyväksi toettu
tyhjästä on paha nyhjästä
helepommalla piässöö rahaa töissä saamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä on sairaaloissa osastoilla työkokeilussa auttamassa osastonsihteeriä, työtön saa omat tunnukset Lifecareen, työttömiä on myös sairaalan arkistossa kuntouttavassa työtoiminnassa ja palkkatuella sairaalan infossa ja hallintorakennuksessa toimistotöissä.
Jee, ihanaa hönö pääsee laittamaan Lifecareen naapureiden ja tuttavien sairaustietoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaisnainen jäi kiinni. Sillä ei ole tutkintoa ja siksi se mollaa Suomen tradenomeja 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
PLEASE
olkaa kilttejä ja peukuttakaa minua HOITAJAA
kaikki te nöyryytetyt ja mollatut hoitajat
olette samassa veneessä minun hoitsu Hönö Tiaisen kanssa!
jatkuu......Kun joku sairastuu töissä niin häntä aletaan haukkua, että on käynyt ravintolassa juomassa viiniä ja nyt saikuttaa veronmaksajien piikkiin.
Vain niitä arvostetaan, jotka on työttömiä eikä saikuta.
Tradenomi Hönö Tiaisesta alkaa paistaa epätoivo ;DDDDDDDDDDDD
psykoosi tulilla???!!!! kirjoitti:
Hih trade ei keksi mitään omaa, sen sijaan lainaa sun aivoituksia. Nolo
Lääkitys unohtunut? kirjoitti:
jatkuu...... kirjoitti:
sellaista siis Hönön sielunelämä tammikuussa -22
Voi Hönön ukkoparkaa, ja anoppia.
Noita vuodatuksia kun lukee, ymmärtää hullun ajatuksenjuoksua. Hullu ei vaan itse ymmärrä, syyllisiä ovat aina kaikki muut.
Miten Hönö tulee sitten pärjäämään, kun ei ukko ole enää vähän pitämässä jöötä hönöilystä??????
Noh, kaipa yht.kunta Hönöstä huolen pitää??? tai sitten ei, lapsiparat!
Niin Hönöä en sääli. Koska Hönö on ilkeä, kateellinen ja huonokäytöksinen.
tää oli kyllä paras:
Vaimolle joka joutuu rakastamaan miehen uutta naista joka päivä laitetaan sellaiseen palveluun ja hommataan lääkkeet. Sellaista se on se miehen auttaminen.
=psykoosi tulilla???!!!!]Tamperelaisesta alkaa paistaa epätoivo ;DDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisestä alkaa paistaa epätoivo ;DDDDDDDDDDDD
Eläkeläinen ei keksi mitään omaa, sen sijaan lainaa sun aivoituksia. Nolo
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys unohtunut? kirjoitti:
jatkuu...... kirjoitti:
sellaista siis tamperelaisen sielunelämä tammikuussa -22
Voi Tamperelaisen ukkoparkaa, ja anoppia.
Noita vuodatuksia kun lukee, ymmärtää hullun ajatuksenjuoksua. Hullu ei vaan itse ymmärrä, syyllisiä ovat aina kaikki muut.
Miten Tamperelainen tulee sitten pärjäämään, kun ei ukko ole enää vähän pitämässä jöötä ??????
Noh, kaipa yht.kunta Tamperelaisesta huolen pitää??? tai sitten ei, lapsiparat!
Niin Tamperelaista en sääli. Koska hän on ilkeä, kateellinen ja huonokäytöksinen.
tää oli kyllä paras:
Vaimolle joka joutuu pelkäämään miehen laulua joka päivä laitetaan seuralais-palveluun ja hommataan lääkkeet. Sellaista se on se vaimojen auttaminen.
Siis oikeesti?! Onhan se ihan hirveätä, jos omat tamperelaiset eivät tykkää, työnantaja inhoaa ja saa raivareita :( Työsuhteet ovat lyhyitä, tuettuja pätkiä, eivätkä jatku, vaikka miten mielistelisi ja nuoleskelisi. Ainoa paikka missä mielettömyytensä saa esiin on tämä palsta. Täällä sit pyörii 24/7, ei tosiaankaan ole ihme jos nuppi tutisee entistäkin enemmän.
Jos ukkokin on jatkuvasti töissä, niin ei huomaa (tai halua huomata), miten muija käy ylikierroksilla.
Kunnes sitten taas kierre katkeaa lopulliseen höyrähdykseen ja hoitojaksoon.
Sama sitten taas hetken kuluttua uudelleen. Lääkitys pitäisi ehdottomasti tuollaisen Tamperelaisdn tapauksessa antaa säännöllisinä pistoksina, ihan jo lastenkin vuoksi. Ilkeää luonnetta ne pistokset eivät tietenkään paranna, mutta ehkä vähän lievittäisivät.
jatkuu...... kirjoitti:
jatkuu...... kirjoitti:
Kun joku sairastuu syöpään niin häntä aletaan haukkua, että on käynyt ravintolassa juomassa viiniä ja nyt saikuttaa veronmaksajien piikkiin.
Vain niitä arvostetaan, jotka käy töissä eikä saikuta.
Tiedetään heti, että työntekijässä vika, herkkuja, alkoholia kulunut ja paisunut
=jatkuu......Ennen jätettiin työntekijätkin rauhaan ja pidettiin heidän puolia. Nykyään ei ja työntekijää tullaan syyllistämään saikuttamisesta. Tullaan tenttaamaan onko ottanut hiusväriä, käyttänyt meikkiä, juonut alkoholia, syönyt herkkuja sairaslomalla.
Sanotaan niin kuin työntekijöille että elämäntavat ei haittaa kunhan maksat sairaslomasi itse eikä niin, että muut maksavat sen verovaroista.
nukkuukohan se ens yönä, on ihan hiilenä 😂
Vai oikein inflaatiotarkistus, heh. Rosvoukselle keksivät yhtä taidokkaita nimi kuin Kekkoslovakiassaan. Selluköpejä hyödyttävä devalvaatio oli yleishyödyllistä. Idän tukkukaupassa maailman nyt luopuman öljyn tuotot oli vaurautta. YYA oli puolueettomuussopimus, vaikka se velvoitti sotilaalliseen yhteistyöhön sodan syttyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vai oikein inflaatiotarkistus, heh. Rosvoukselle keksivät yhtä taidokkaita nimi kuin Kekkoslovakiassaan. Selluköpejä hyödyttävä devalvaatio oli yleishyödyllistä. Idän tukkukaupassa maailman nyt luopuman öljyn tuotot oli vaurautta. YYA oli puolueettomuussopimus, vaikka se velvoitti sotilaalliseen yhteistyöhön sodan syttyessä.
Igo r herännyt.
Eläkehullu taas linjoilla.💩🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kyllä, että vanhemmatkin ikäluokat tajuavat nykyajan vaikeudet, mutta eivät sitä, että jonkun muun täytyisi tulla passaamaan teille kaikki valmiiksi eteen. Vaikeuksia on ollut aina, mutta aiemmin kukaan ei edes kuvitellut, että asiat olisivat jonkun muun kuin omissa käsissä.
Teitä eläkeläisiä on miljoona kuusisataa tuhatta eikä teille riitä hoitajia 15 vuoden sisällä, mutta se on teidän oma ongelma.
Näyttäisi se olevan kovin monien muidenkin ongelma, kun koko ajan siitä täällä paasataan. Mitä hittoa se esimerkiksi juuri sinua liikuttaa? Pälä pälä pälä. Ikään kuin ei olisi muita ongelmia ihmisillä. Jos oikeasti olet huolissasi eläkeläisten tulevasta hoitamisesta, niin ehkä tekisit jotain muuta siinä, kuin kirjoittaisit tänne, että eipä ole muitten ongelma.
Sinun ongelmasi tuntuu olevan kovastikin.
Eiköhän se hoitajapula kosketa ihan joka ikäluokkaa. Ja pahimmin kenties juuri nuoria, joilla ei ole varaa käyttää yksityispalveluja. Ei siihen ole varaa valtaosalla tavallisista eläkeläisistäkään, mutta ei ole nuoremmillakaan. Huolehdi sinä siitä. Se voi olla edessäsi milloin tahansa.
Ainakin minun työpaikallani on työterveyshuollon palvelut heikentyneet huomattavasti siitä, mitä ne oli kymmenen vuotta sitten. Eikä ole linja menossa ylöspäin, päinvastoin.
Miks? Boomereiden luoman järjestelmän takia minä olen kohta kuollut. Kun te olisitte edes osanneet pitää huolta työvoimareservistä. Boomer-äitini kulutti minut loppuun. Nauti lääketokkurasta jonka 1969-1979 syntynyt lekuri sinulle määrää.
Työvoimareservistä? Siis olisi pitänyt tehdä enemmän lapsia? No montakos olet itse tehnyt?
Montako sisarusta olisit halunnut, kymmenen?
Mulla on seitsemän, ja oli ainainen puute kaikesta. Vain kaksi nuorinta sai käydä oppikoulun, ja minut koulutti vanhin siskoni pienestä palkastaan. Olisiko sinusta siihen?
Hölise sinä siinä työvoimareservistä, kun oma ikäluokkasi ei ole huolehtinut siitä senkään vertaa.
Surullista miten vauva y ll ä pito on ihan sokea näiden itätrollien riidankylvöille. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kyllä, että vanhemmatkin ikäluokat tajuavat nykyajan vaikeudet, mutta eivät sitä, että jonkun muun täytyisi tulla passaamaan teille kaikki valmiiksi eteen. Vaikeuksia on ollut aina, mutta aiemmin kukaan ei edes kuvitellut, että asiat olisivat jonkun muun kuin omissa käsissä.
Teitä eläkeläisiä on miljoona kuusisataa tuhatta eikä teille riitä hoitajia 15 vuoden sisällä, mutta se on teidän oma ongelma.
Näyttäisi se olevan kovin monien muidenkin ongelma, kun koko ajan siitä täällä paasataan. Mitä hittoa se esimerkiksi juuri sinua liikuttaa? Pälä pälä pälä. Ikään kuin ei olisi muita ongelmia ihmisillä. Jos oikeasti olet huolissasi eläkeläisten tulevasta hoitamisesta, niin ehkä tekisit jotain muuta siinä, kuin kirjoittaisit tänne, että eipä ole muitten ongelma.
Sinun ongelmasi tuntuu olevan kovastikin.
Eiköhän se hoitajapula kosketa ihan joka ikäluokkaa. Ja pahimmin kenties juuri nuoria, joilla ei ole varaa käyttää yksityispalveluja. Ei siihen ole varaa valtaosalla tavallisista eläkeläisistäkään, mutta ei ole nuoremmillakaan. Huolehdi sinä siitä. Se voi olla edessäsi milloin tahansa.
Ainakin minun työpaikallani on työterveyshuollon palvelut heikentyneet huomattavasti siitä, mitä ne oli kymmenen vuotta sitten. Eikä ole linja menossa ylöspäin, päinvastoin.
Miks? Boomereiden luoman järjestelmän takia minä olen kohta kuollut. Kun te olisitte edes osanneet pitää huolta työvoimareservistä. Boomer-äitini kulutti minut loppuun. Nauti lääketokkurasta jonka 1969-1979 syntynyt lekuri sinulle määrää.
Järjestelmää on luotu jo 1800-luvulta asti ja teillä boomereiden jälkeläisillä on ollut 30 vuotta aikaa tehdä muutoksia. Tälläkin hetkellä olette eduskunnassa huima enemmistö, itse asiassa siellä on enää vain yksi boomeri-ikäinen!!!!
Ja katsokaa hallitusta!
Oi voi, kun ei ole evästeitä käytössä niin ei näe. Mutta on se tamperelainen hönö nimen keksijä pimeä akka ja paha tourette, kuten sen viesti mongerruksista näkee. Sillä ei ole mitään tutkintoa ilmankos se meuhkaa tradenomeille ;DDDDDD