Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta

Vierailija
27.06.2021 |

Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).

Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.

Kommentit (20016)

Vierailija
10861/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Valtiolla on rahaa maksaa 5000 euroa ja tuosta isompia kuukausipalkkoja, mutta työttömyyskorvauksia on leikattu ja leikataan.

RAHAA EI OLE, KOSKA TOISET AHNEHTII NE ITSELLE

Ja samalla osa ihmisistä on saastuttanut maapalloa lentokonematkustamisella. Kuka kehtaa olla niin itsekäs, että lentää joka vuosi lentokoneella ulkomaille. AHNE ON AHNE

Vierailija
10862/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Valtiolla on rahaa maksaa 5000 euroa ja tuosta isompia kuukausipalkkoja, mutta työttömyyskorvauksia on leikattu ja leikataan.

Ja samalla osa ihmisistä on saastuttanut maapalloa lentokonematkustamisella. Kuka kehtaa olla niin itsekäs, että lentää joka vuosi lentokoneella ulkomaille. AHNE ON AHNE

Nuo ihmiset saastuttaa ja tuhoaa maapallon

AHNE AHNE AHNE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10863/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ITSEKÄS AHNE, ITSEKÄS AHNE

Vierailija
10864/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan valtion rahoista 5000 palkkaa ja matkustan joka vuosi ulkomaille. Työttömyyskorvauksista leikataan lapsiperheiden ruokarahat mun ulkomaanmatkan ravintolaruokiin. Tarvitsen palkankorotuksen.

Olen ITSEKÄS AHNE, RAHAT ON MULLE

Vierailija
10865/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nostan valtion rahoista 5000 palkkaa ja matkustan joka vuosi ulkomaille. Työttömyyskorvauksista leikataan lapsiperheiden ruokarahat mun ulkomaanmatkan ravintolaruokiin. Tarvitsen palkankorotuksen.

VIIS LAPSISTA, MÄ MEEN ULKOMAILLE

Vierailija
10866/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen hallitus leikkasi 100 päivää ansiosidonnaista lapsiperheiltä.

Mä nostan 5000 palkkaa ja saastutan ulkomaanmatkoilla maapalloa.

Olen ITSEKÄS AHNE, ITSEKÄS AHNE

Vierailija
10867/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen hallitus leikkasi 100 päivää ansiosidonnaista lapsiperheiltä.

Mä nostan 5000 palkkaa ja saastutan ulkomaanmatkoilla maapalloa.

Olen ITSEKÄS AHNE, ITSEKÄS AHNE

Nyt tässä mietin mihin lennän jotta saan saastutettua tarpeeksi paljon maapalloa, KATO MULLA ON TARPEET, lapsiperheistä viis, ei kiinnosta.

Vierailija
10868/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen palkkataulukko Valtiolla oli lehdessä ei ole rahapulasta tietoakaan.

Vierailija
10869/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneet jyrää muut ja vetää Valtion rahat omalle tilille

Vierailija
10870/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 riittäisi kahdelle palkaksi

Vierailija
10871/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5000 riittäisi kahdelle palkaksi

Mutta kun se yksi on AHNE, niin ei voi

Vierailija
10872/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla ei ole mitään rahapulaa, kyse on ainoastaan siitä, että osa jyrää muut ja ahnehtii rahat itselle.

MITÄ AHNEEMPI IHMINEN, SITÄ ENEMMÄN SE ON MATKUSTANUT

Vierailija
10873/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiltä ollaan aina leikkaamassa ja itse saastutetaan maapalloa minkä keriitään.

Eikun lentolippuja tilaukseen.

Työttömän lapselle ei suotaisi edes yhtä päivää huvipuistossa. Kyllä voi ihminen olla itsekäs p.....

Vierailija
10874/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiltä ollaan aina leikkaamassa ja itse saastutetaan maapalloa minkä keriitään.

Eikun lentolippuja tilaukseen.

Työttömän lapselle ei suotaisi edes yhtä päivää huvipuistossa. Kyllä voi ihminen olla itsekäs p.....

Kenen kasvattamia nuo ahneet ihmiset on?

Vierailija
10875/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan kuvitella, mutta jotenkin tuntuu että jopa isovanhempieni sotasukupolvi oli ymmärtävämpää ja mukavampaa kuin lapsensa, eli suuret ikäluokat. Ehkä se ylimielisyys on tullut helpon materian mukana. Asuntolainan söi inflaatio ja kansakoulupohjalla pääsi etenemään johtajan hommiin.

# Mikäs inflaatio söi asuntolainan, ei ainakaan minun lainaani. Maksoin 30 v asuntolainaa. Töitä on riittänyt, kaksi kertaa on työpaikka mennyt alta kun työt lopetettiin. Aina on uusi työ löytynyt kun olen hakenut.

Eläkkeelle jään piakkoin.

10876/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömien pitäisi mennä lakkoon, vaatia lisää korvauksia.

Vierailija
10877/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mitä juttuja. Olen yli 7-kymppinen. Ei elämä tod.ole ollut helppoa. Lähestulkoon yksin hoidin lapseni ja työni rahaa oli niukasti. Tänä päivänä autan pyydettäessä aina lapsiani, myös taloudellisesti pyytämättä.

Vierailija
10878/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka rakennusmiehet oli säännöllisesti 2 vuotta ansiosidonnaisella jo - 90- luvulla. Nyt se onkin yhtäkkiä syntiä.

Ja tottakai ansiosidonnaisesta leikattiin sata päivää pois, koska eläkeläiset ei sitä enää tarvitse.

Vierailija
10879/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisikö rakennusalalla olleet eläkeläiset nyt haukkua, kyllä ansiosidonnainen heille kelpasi.

Vierailija
10880/20016 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs asfalttimiehet, jotka nostaa ansiosidonnaista talvella, yksi oli aina talvet Thaimaassa, voitaisiinko heidät laittaa talveksi työkokeiluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän