Mitä mieltä? Lääkäri kirjoitti diagnoosin..
Lyhyesti. Multa löydettiin maksasta jotain, eka sanottiin loiseksi, sitten joksikin nestemuodostumaksi(?). Olin sairaalassa 2pvä . Sitten todettiin kasvaimeksi. Suuri, melkein 20cm. Koepalan tulokset ylihuomenna. Lääkäri sanonu vain että usein hyvälaatuisia mutta varaudu tietenkin. Olen alle 30v. Kotiutuspäivänä lääkäri kirjoitti sairaslomaa yli kuukauden ja huomasin että oli kirjoittanut diagnoosiin että pahalaatuinen kasvain , vaikka mulle ei olla sanottu muuta kuin että ihme tapaus ym.!! Kivaa on ollu tässä sitten muutama päivä ihmetellä. Mitä
mieltä.? Joku lääketiedettä tunteva?
Kommentit (24)
Olisko varmuuden vuoksi kirjottanut, että varmasti menee Kelassa läpi kuukauden sairasloma eikä jää kokonaan työnantajan maksettavaksi jos Kela ei suostu maksamaan.Tällainen optimistinen arvaus, mutta eihän se lääkäri voi varmasti tietää ennen koepalatulosten valmistumista.
Soita todistuksen kirjoittaneelle lääkärille ja kysy. Jos hänen mukaansa dg ei vielä varma, voi kyseessä olla häthätää tehty todistus. Mutta soita ja kysy. Voimia joka tapauksessa. Terv. Lääkäri
Sanasta sanaan:
"Merkittävin työkykyä alentava sairaus, vamma tai elimen luovutus:
Määrittelemätön maksan pahanlaatuinen kasvain".
Ja thats it! Ylihuomenna tosiaan koepalan tulos ja mitään muuta ei olla sanottu!!!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:27"]Ei oo latinaksi, kuin tossa on vaan toi työnantajalle teksti, mikä kaikissa sairauslomapapereissa. Ni siinä lukee tuo pahanlaatuinen kasvain. Miten lääkäri voi na säikyttää ihmisiä jos se ei ole pahanlaatuinen?! Ja sitähän ei voi tietää kai vielä
[/quote]
Höpö höpö. Ei varmasti lue.