miten kahden perheen lapsia kannatta tutustuttaa
olen lyömässä hynttyitä yhteen miehen kanssa jolla 2 alaikäiustä lasta ja minulla 3, ovat samoja ikiä, osa lapsista tulee asumaan saman katon alla kun saadaan asiat järjestettyä , mutta mikä olisi hyvä tapa alkaa "ryhmäyttää" porukkaa
Kommentit (6)
Tutustuu varmasti itse omaan tahtiin.
Meillä aikoinaan vanhemmat aloittivat tutustuttamisen, kun seurustelivat. Kyläilimme molempien kodeissa, vietimme yhteisiä viikonloppuja, kävimme reissussa. Me lapset saimme ehdottaa missä kodissa olemme yötä ja se oli mukavaa. Yhteinen koti rakennettiin parin vuoden päästä. Nykyään olemme kaikki aikuisia. Mukavia muistoja jäänyt lapsuudesta :)
no ei ne nyt mitenkän voi tutustua itsekseen kun eivät toiaan tunne sanoo ap ja ihmettelee
Vähän riippuu minkä ikäisiä ovat...
ovat 11-17 v siis alaikäiset, aikuiset lapset omillaan ne saa tutustua sitten mieten taitaa nämä nuorimmat pitäisi nitoa yhteen koska yhteen kotiin ollaan muuttamassa
Älä puutu. Ne tekee sen ihan itse. Samoin sinäkin oma-aloitteisesti varmaan tutustut uusiin naapureihin,eikä puolisosi ole keksimässä sota suunnitelmaa,miten sinä kävisin tutustumassa naapurin uuteen Irmeliin.