Miten olette saaneet litteän vatsan?
En ole ylipainoinen, urheilen 3 kertaa viikossa (ryhmäliikuntaa salilla), mutta maha pömpöttää silti aina. Miten helkkarissa sen sais edes vähän litteämmäksi??
Kitos vinkeistä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:53"]
En usko, että kaikki litteävatsaiset ihmiset on jollain paleoruokavaliolla ja vetää 200 vatsalihasliikettä päivässä. Runsas liikunta ja terveellinen ruokavalio pitäisi helvetti riittää.
[/quote]
Tuo jälkimmäinen lause, missä niin sanotaan että näin pitäisi olla? Eihän tuo miehillekään ihan yksinkertaista ole, miksi sitten naisillekaan?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:56"]
Mulla on sama ongelma :( Syön 1500-1700 kcal päivässä ja liikun monta kertaa viikossa, maha ei vaan pienene yhtään :( Juuri todettiin pco, johtunee siitä. Laihduttaminen on kuulemma tällöin erittäin vaikeaa, mikä ei lohduta yhtään.
[/quote]
1500-1700 kcal päivässä lienee liikaa sinulle. Kokeile 1100-1300 muutaman viikon ajan.
Syvien vatsalihasten treenaus!! Jos syvät vatsalihakset on hyvässä kunnossa, ei mahan pitäisi pömpöttää.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 15:31"]
Mulla on sama ongelma :( Syön 1500-1700 kcal päivässä ja liikun monta kertaa viikossa, maha ei vaan pienene yhtään :( Juuri todettiin pco, johtunee siitä. Laihduttaminen on kuulemma tällöin erittäin vaikeaa, mikä ei lohduta yhtään.
[/quote]
1500-1700 kcal päivässä lienee liikaa sinulle. Kokeile 1100-1300 muutaman viikon ajan.
[/quote]
Niinhän tuo taitaa olla, itse asiassa noudatan 5:2 dieettiä sen lisäksi, että tavallisena päivänä syön tuon 1500-1700 kcal edestä. En tiedä, pitäisikö lisätä viikkoon vielä kolmas paastopäivä
Kysyjälle: pco on rakkulaiset munasarjat, melko yleinen sairaus (tai ehkä ennemminkin "tila") naisilla, aiheuttaa hormonien epätasapainoa ja insuliiniresistenssiä mikä vaikeuttaa laihtumista.
.
Hyväkarppaamalla ja 5:2:lla. Tuohon sitten vähän salitreeniä tai pilatesta. Ruokavalio vaikuttaa eniten, heti jos syö hiilareita on maha pallona!
Yritin tehdä vatsalihasliikkeitä jalat koukussa selällään maaten, en päässyt yhtään irti lattiasta. :(
Onko jotain helpompaa keinoa aloittelijalle vai nousenko ylös joku päivä jos harjoittelen joka pv?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:05"]En ole ylipainoinen, urheilen 3 kertaa viikossa (ryhmäliikuntaa salilla), mutta maha pömpöttää silti aina. Miten helkkarissa sen sais edes vähän litteämmäksi??
Kitos vinkeistä.
[/quote]
Mulla oli raskauksien jälkeen todella löllö maha, ja olin jo varma, että sitä ei pois saa(raskaudet pilanneet jne). Ostin Jutan superdieetin ja sillä lähti. Eli siis käytännössä puhdas ruoka ja salitreeni. Aktiivisesti olen liikkunut aina
Joillain ihmisillä on yksinkertaisesti luonnostaan pieni pömppis. Ei se pahalta näytä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:06"]
http://jennyntreenit.blogspot.fi/2014/02/suuri-vatsalihasbloggaus-osa-2.html
[/quote]
Ihana tuo pieni sinipukuinen herra! :D
Jaa-a. Mulla on järjettömän kokoisen pömppömahan poisto-operaatio käynnissä. Oon käynyt salilla ja pilateksessa, jumpissa ja tanssimassa. Oon tehnyt vatsalihasliikkeitä jopa 300 päivässä. Oon käynyt kavitaatiohoidossa. Ainoo mikä näyttää edes jollain lailla tepsivän on nälkäkuuri. Oon syönyt kuukauden verran 300-1000 kaloria päivässä (useimmin sentään siellä yläpäässä) ja nyt on hävinnyt neljä kiloa iltapainosta mitattuna. Mulla voi vaihdella yli 2 kg yhden päivän aikana paino, eli nestettä kertyy... Vatsa on pienentynyt 94cm-> 89 cm. Paljon pitää vielä kitua.
[/quote]
Mikä on pco?
treenaathan myös syviä vatsalihaksia ja istut ja seisot ryhdikkäästi?
Onko mahdollista saada litteä vatsa ihan normaalilla ruokavaliolla ja liikunnalla?
5x viikkoon vähintään 200 vatsalihasliikettä, sarjoissa. Siihen päälle syvät ja kierrevatsat ja hoover. Loppureeni koostuukin selkälihaksista, jalkalihaksista, yläkropasta ja punnerruksista. Litteä, ja timmi, vatsa löytyy :)
Kaikki turha vilja pois. Tuore leipä pois. Olut yms hiiva/mallas tuotteet pois.
Hiilarit minimiin ja vettä paljon. Pilates-tyyppisiä vatsaliikkeitä joka päivä.
En usko, että kaikki litteävatsaiset ihmiset on jollain paleoruokavaliolla ja vetää 200 vatsalihasliikettä päivässä. Runsas liikunta ja terveellinen ruokavalio pitäisi helvetti riittää.