Itku mä oon NIIN nolo...
Menin sitten ihastumaan homoon ja vieläpä tunnustamaan ihastukseni hänelle. Voi luoja mä haluaisin vaipua maan rakoon, hävettää niin pirusti... Tulkitsin hänen käytöksensä niin, että hän olisi myös kiinnostunut, kun flirttaili ja oli niin huomaavainen, ystävällinen ja ihana mua kohtaan pitkän aikaa.. Oi miksi oi miksi??
Kommentit (8)
No mitä sitä häpeemään? Oli varmaan ihan imarreltu kuitenkin?
Älä turhaan nolostele :)
Mitä väliä lopulta? Olen minäkin kerran ihastunut homoon, so? Siinä kehittyy tutka hyvin, jos yhtään ottaa opikseen.
Ellet ole +40v :)
No jos et toisen homoudesta tiennyt, niin eikö se ole äärimmäisen todennäköistä, että ihastut niin epätyypilliseen mieheen, joka on kaikkea sitä, mistä olet unelmoinut?
Minulle taas kävi niinpäin, että arvelin tyyppiä homoksi, ja olihan se. Mutta flirttasi minulle silti, ja minä harmistuin siitä, että mitä pirua tuo pelaa. Ja toinenhan sitten loukkaantui taas siitä.
Tasan ei mene, ei.
Miks ihmeessä homot sit flirttaa naisille jos ei ne kerran ole kiinnostuneita? Mää en tajuuuuuu
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:20"]
Miks ihmeessä homot sit flirttaa naisille jos ei ne kerran ole kiinnostuneita? Mää en tajuuuuuu
[/quote]
Piruuttaan.
Mitä ne siitä saa? Kohottaa itsetuntoa?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:30"]
Mitä ne siitä saa? Kohottaa itsetuntoa?
[/quote]
Epäilemättä. Onhan naisiakin, jotka nimenomaan nauttivat tunteesta, että nyt saa leikkiä, eikä ole vaarassa tulla saalistetuksi. Mutta sitten voi joutua kuitenkin, vaan hiukan eri tarkoituksessa:
En siis todellakaan tiennyt ennen että hän on homo, kunnes tunnustin ihastuneeni häneen ja hän puolestaan kertoo olevansa homo..