lähden suviseuroihin "esittämään" lestaadiolaista
Eli olen värjännyt tummat hiukseni luonnollisen näköiseksi ja ostin harmaita, ruskeita eli tylsiä vaatteita. Kieroa..;)
Kommentit (45)
Nooo olitko valelestana suviseuroissa ap?
Ei siellä huomaa kuka on sydämestään uskovainen, mutta Jumala huomaa. Kaikkea sitä kirjoitetaankin.
Suviseurat ohi haikea olo. Ensi kesänä Suviseurat Vaasassa :). -37
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:05"]Ei hitsit, mäkin haluaisin tulla mukaan!!!
Mihis nää teinit siksi aikaa?
[/quote]Tuu ihmeessä ja teinit mukaan. Ette tule katumaan käyntiä. Siellä on hyvä olla kaikilla ja kivat muistot jää:).
[/quote]
Ne ei suostuneet lähtemään :(
Suviseuroista palattu, en voi väittää etteikö minua olisi pahasti katsottu kun värjäsinkin hiukset takaisin punaiseksi ennen lähtöä :D mut joo viihdyin kyllä, jumala puheita en kuunnellut sillä ihmisiähän lähdin sinne katsomaann. Ja vastaus teidän kysymyksiin, SAIN SEKSIÄ! Eli ei turha reissu ;) kysymyksiä?
Ap
Ap ei ollut seuroissa, joten hän värjäytti turhaan hiukset maantienharmaiksi ja osti mummokuteita.
Olin seuroissa, juuri kerroin että olin siellä punapäänä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:40"]Suviseuroista palattu, en voi väittää etteikö minua olisi pahasti katsottu kun värjäsinkin hiukset takaisin punaiseksi ennen lähtöä :D mut joo viihdyin kyllä, jumala puheita en kuunnellut sillä ihmisiähän lähdin sinne katsomaann. Ja vastaus teidän kysymyksiin, SAIN SEKSIÄ! Eli ei turha reissu ;) kysymyksiä?
Ap
[/quote]
missä seurat olivat? Millainen 'motto' siellä oli tänä vuonna?
Olin seuroissa, juuri kerroin että olin siellä punapäänä.
Ap
Koti on jumalan valtakunta oli puheenaiheena ja pyhäjoellehan sitä reissuttiin joensuusta :)
Ap
Kannattais varmaan hankkia elämä.
Lestadiolaiset lähtevät suviksiin näyttäytymään. Moni heistä pukeutuu siis muodikkaasti. Juuri siksi, että eivät voi muuten laittautua niin sitten koreilevat oireilevat. Joten ainakin vaatteet uusiksi.
Aika harmaa käsitys sulla, mä ainakin käytän kirkkaita värejä :) tosin en oo lähdössä suviseuroihin, eikä mun tarvi esittää lestadiolaista
Miksi sinun pitää esittää lestadiolaista? Kyllä sinne Suviseuroihin voi tietääkseni mennä ihan omana itsenään (en ole tosin koskaan itse ollut siellä).
Voi hitto ei kun kaupoille. Olin varman et nuo kuteet ois kelvannu. Kirjoitan muuten suviseuroista minun silmin blogia niiden aikaab :)
Ei lestadiolaiset käytä vain ruskeita tai harmaita vaatteita. Nuoriso pukeutuu muodikkaasti.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:58"]
Eli olen värjännyt tummat hiukseni luonnollisen näköiseksi ja ostin harmaita, ruskeita eli tylsiä vaatteita. Kieroa..;)
[/quote]
Tää on niin laimeeta.... Ei sinne tarvi mennä esittämään mitään! En itse ole lesta, vaan väritukkainen korvakorutäti, jolla on lestadiolaisia asiakkaita ja joka vuosi asiakkaani toivottavat tervetulleiksi suviseuroihin ja lupaavat, että kahvit tarjotaan, jos vain tulen sinne! En ole mennyt, enkä ymmärrä moniakaan asioita siinä uskossa, mutta tilaisuus on kaikille avoin!
Ei hitsit, mäkin haluaisin tulla mukaan!!!
Mihis nää teinit siksi aikaa?
Suviseuroissa kuuluu olla viimeisen päälle edustavana ja ruskettuneena, ilman meikkiä tai korviksia toki...
No mihin tuolla jutulla ajat? Nautitko huomiostasi, vai onko tarkoitus nolata meitä, nautitko siitä? Turha vaiva.