Ihanaa! Helmin, 20, rakkauden tunnustus Dannylle, 78, - ikäerorakkaus on sitä parasta!
Olen onnellinen näiden kahden puolesta. Olen onnellinen siksi että olen itse 60v mies ja olisi ihanaa löytää nuori rakkaus. Mikä siinä on niin pahaa kahden täysikäisen ihmisen välillä. en ymmärrä. Upeaa!
https://www.como.fi/uutiset/ellei-tama-ole-rakkaudentunnustus-helmilta-…
Kommentit (77)
Ihana pari, toivon heille kaikkea hyvää.
Rakkaus voittaa kaikki esteet (kuten ulkopuolisten asettamat ikävaatimukset).
Kateus tässä onkin mielenkiintoinen pointti. Mille tässä ollaan kateellisia? Olenko minä, 40v nainen, kateellinen, koska itse haluaisin tuon vanhuksen? Toisaalta tyttäreni on aikalailla Helmin ikäinen ja jos katson vaikka hänen kavereita ja poikakaveria niin olenko kateellinen, että en itse saa niin nuorta seuraa? Minusta he näyttävät lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Kateus tässä onkin mielenkiintoinen pointti. Mille tässä ollaan kateellisia? Olenko minä, 40v nainen, kateellinen, koska itse haluaisin tuon vanhuksen? Toisaalta tyttäreni on aikalailla Helmin ikäinen ja jos katson vaikka hänen kavereita ja poikakaveria niin olenko kateellinen, että en itse saa niin nuorta seuraa? Minusta he näyttävät lapsilta.
Niinpä. Kovin kuitenkin mammoja ottaa päähän esim ne ketjut joissa miehet keskustelevat ulkkarinaisistaan vaikka tuskinpa ne miehet mitään suomen parhaimpia ovat.
Oletko rikas ja kuuluisa?
Kyllä silloin voit löytää nuoren naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ap saattaa jostain lähemmäs 100-vuotiaan naisen hyvinkin löytää, jos ikäerosuhteet niin innostavat. Matoa koukkuun.
Sori, kiihotun vain 15-24v naisista.
T. Ap
En ole kirjoittanut tuota, vaan häirikkö. T ; oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kovin kuitenkin mammoja ottaa päähän esim ne ketjut joissa miehet keskustelevat ulkkarinaisistaan vaikka tuskinpa ne miehet mitään suomen parhaimpia ovat.
Ketään ei kiinnosta teidän postimyyntimorsiamet, uskokaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on 67 ja liikkuu paljon ja on aktiivinen, mutta vanhushan hän jo on. Herranjumala jos isä raahaisi parikymppisen tytön kotiinsa, niin yrittäisin saada molemmat pakkohoitoon.
Ei ole vanhusta nähnytkään. 87v alkaa olemaan vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta teidän postimyyntimorsiamet, uskokaa jo.
Kovasti näyttää katkerilta naisilta nousevan savu korvista.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nyt näe että 90% näistä ketjun kommenteista on saman ihmisen näppiksestä, ihan irrallisia sutkautuksia.
Como-lehden toimittaja käy ihan säännöllisesti palstalla kalastelemassa klikkejä uutisiusna kun saavat provikkaa niistä. Toinen vastaava ketju on tuo näppylä olikin melanooma! jota tämä samainen sankari nostelee random "kommenteilla" säännöllisesti.
Tuon Comon rinnalla jopa Seiska on tasokas laatulehti.
katulaulaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa Dannya, vanha kurttuinen pappa. Tollasia on oikeesti vanhainkodeissa. Sairas tuon tytön täytyy olla jos tuollaisen papan kanssa vehtaa.
Jos tuon näköinen ukko olisi rahaton pultsari aseman kupeessa, niin moniko tyttö kiinnostuisi? Vaikka tämä pultsari olisi hyvä laulamaan?
Mielenkiintoinen väite. Luulet, siis että tyttö kiinnostuu nuoresta rahattomasta pultsarista?
Ei tuossa mistään rakkaudesta ole kyse win- Windows situation molemmille. Eikös tämä mimi yrittänyt iskeä muitakin julkkismiehiä enne Dannya?
"Danny 78 ähkäisi ja työnsi Helmin 20, veneen vesille" kirjoittaa Iltalehti. Tais ähkiä ja työntää muutakin...
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mistään rakkaudesta ole kyse win- Windows situation molemmille. Eikös tämä mimi yrittänyt iskeä muitakin julkkismiehiä enne Dannya?
Ai jotain Frederikkiä? Vai ketä niitä vanhoja hönöjä onkaan..
Hyi että. Olen saman ikäinen kuin Helmi, enkä koskaan huolisi noin vanhaa pappaa. Oman ikäiseni on paljon parempia.
Ei täällä toimittajat kirjoittele, mutta sen sijaan voisin väittää että se joka dissaa tuota suhdetta on yksi ja sama joka näppäilee näitä vanhus/Helmi hyväksikäytetty/ällö juttujaan
On ilmeisesti vanhempi nainen joka haluaisi olla dannylle se oikee, mutta ei vaan pysty
Tämä on kyllä hyvä
https://www.como.fi/uutiset/sanna-teki-hyvan-huomion-dannyn-ja-helmin-y…
Thaimaassa aina valehtelen että olen hyvin varakas ja olen etsimässä vaimoa viettämään kanssani miljonäärielämää omassa maassani. Helposti pääsee koeajamaan tolla niksillä.