Ihanaa! Helmin, 20, rakkauden tunnustus Dannylle, 78, - ikäerorakkaus on sitä parasta!
Olen onnellinen näiden kahden puolesta. Olen onnellinen siksi että olen itse 60v mies ja olisi ihanaa löytää nuori rakkaus. Mikä siinä on niin pahaa kahden täysikäisen ihmisen välillä. en ymmärrä. Upeaa!
https://www.como.fi/uutiset/ellei-tama-ole-rakkaudentunnustus-helmilta-…
Kommentit (77)
Iltalehdessä pariskunnan juhannuskuvat. Ekassa kauempaa otetussa kuvassa selkeästi alkaa Helmissä olla tuttuja piirteitä. Ennen syksyä Helmille ilmestyy "uusi look" otsiksella, kun Danny muokkaa nuoresta taas Armikopiota. Jotain traumoja isäsuhteessa tms. on oltava, että 20v suostuu tuohon, edes julkisuudesta tai rahasta. Millaiset vanhemmat hänellä on? Kaiken tämän ja uuden biisin sanojen perusteella Danny alkaa vaikuttaa jo ihan oikeasti pe.....
Onko Eerika kommentoinut nyt jälkeenpäin suhteen alkua Dannyyn?
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä pariskunnan juhannuskuvat. Ekassa kauempaa otetussa kuvassa selkeästi alkaa Helmissä olla tuttuja piirteitä. Ennen syksyä Helmille ilmestyy "uusi look" otsiksella, kun Danny muokkaa nuoresta taas Armikopiota. Jotain traumoja isäsuhteessa tms. on oltava, että 20v suostuu tuohon, edes julkisuudesta tai rahasta. Millaiset vanhemmat hänellä on? Kaiken tämän ja uuden biisin sanojen perusteella Danny alkaa vaikuttaa jo ihan oikeasti pe.....
Jotain traumoja täytyy Dannyllakin olla kun itse pitää tuota samaa tukkamallia vuosisadasta toiseen ja koittaa kaikista naisista muokata jotain 70-luvun Armeja. Täytyy olla hyvin sairas mies päästään.
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi nuorin tyttäreni on saman ikäinen kuin Erika Vikman ja kun Erika seurusteli Dannyn kanssa, mietin miten itse suhtautuisin, jos oma tyttäreni olisi hänen sijassaan... Pako sanoa, etten olisi ollut kovinkaan iloinen. Ja tämä Helmi on vielä nuorempi ja haastattelujen perusteella ihan lapsi vielä. Nuorin tyttäreni on 4 vuotta nuorempi kuin Helmi. En missään nimessä haluaisi, että hän toisi näytille miehen, joka on omaa isääni vanhempi 😐
Jos mun tyttäreni toisi kotiin tuollaisen vanhan perv*n, ottaisin haulikon ja ajaisin ukon mäkeen. Ja niin tekisi jokainen vastuullinen vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain traumoja täytyy Dannyllakin olla kun itse pitää tuota samaa tukkamallia vuosisadasta toiseen ja koittaa kaikista naisista muokata jotain 70-luvun Armeja. Täytyy olla hyvin sairas mies päästään.
Kyllä joo hänen oma tyylinsä kertoo myös jostain...
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten sanoa, että Erika oli kauniimpi Dannyn kanssa ollessaan kuin nyt jälkeenpäin tai ennen Dannyä. Että hälle se Dannyn stailaus sopi.
Danny on jämähtänyt, tyylikäs/aikaa seuraava ihminen muokkaa tyyliään "ajan mukaan", hän heiluu ihme nahkaliiveissä/pääkallosormuksissa ja hiustyyli pysyy vaikka haivenet senkun harvenevat.
Olen myös miettinyt kuinka rikas Danny lopulta on, joo, aikanaan on ollut Danny-showt ym. mutta tuosta on jo pitkä aika. Ex-vaimonsa (vai ovatko edelleen paperilla naimissa?) sen sijaan on todella rikas nainen. Tarkoitan sitä, että varallisuutta varmasti on, mutta on eri asia onko ns. "Kimi Räikkönen" tai "Antti Tuisku", molemmilla rahaa mutta painivat kuitenkin ihan eri sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten sanoa, että Erika oli kauniimpi Dannyn kanssa ollessaan kuin nyt jälkeenpäin tai ennen Dannyä. Että hälle se Dannyn stailaus sopi.
No ei kyllä todellakaan ollut.
Kyllähän ap saattaa jostain lähemmäs 100-vuotiaan naisen hyvinkin löytää, jos ikäerosuhteet niin innostavat. Matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö danny tango pariisissa anaalikohtauksen tyttöystävälleen,voita pyllyyn ja sitten patukkaa vatsallaan.
Pakko runkata!!!ohhhh
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö danny tango pariisissa anaalikohtauksen tyttöystävälleen,voita pyllyyn ja sitten patukkaa vatsallaan.
Muista tuon leffan,viimeinen tango pariisissa,marlon brando. Hyvä anaaliseksi kohtaus.
Sun tuleva puoliso on vielä syntymättä, joten malttia. Mun puoliso taapertaa jo päiväkodissa...
Ne, jotka puolustelevat tätä suhdetta ovat joko itse setämiehiä tai tietämättömiä nuoria. On jo nyt helppo nähdä, että Helmille jää tuosta suhteesta traumat.
Härskit miehen kuvatukset uskovat, että Dannyllä ja Helmillä on oikea suhde. Kuvittelevat, että heille itsellekin löytyy nuori ja kaunis nainen. Dannyn ja Helmin tarina on käsikirjoitettu ja kaikki käänteet suunniteltu etukäteen. Antaahan se toivoa epätoivoisille, että minullekkin voi käydä näin, vaikka olen ruma, vanha ja etova.
Miten tämä ällöttävä ketju saa olla täällä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ap saattaa jostain lähemmäs 100-vuotiaan naisen hyvinkin löytää, jos ikäerosuhteet niin innostavat. Matoa koukkuun.
Sori, kiihotun vain 15-24v naisista.
T. Ap
Noi laituri- ja veneen ähkien vesille työntö -kuvat näyttävät ihan manipulaatioilta. Taustakin ihan tekaistun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, kiihotun vain 15-24v naisista.
T. Ap
Ne tuskin sinusta, paitsi jos sinulla on rahaa
Danny aina vanhentaa noi naiset hetkessä, Erikasta tuli nopeasti nelikymppinen ja nyt Helmikin on jo kolmekymppinen :D
Danny on aina pukeutunut tosi juntisti. Sekoitus Abbaa ja Village Peoplea 🙄