Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Helmin, 20, rakkauden tunnustus Dannylle, 78, - ikäerorakkaus on sitä parasta!

SamuliPaulaharju
26.06.2021 |

Olen onnellinen näiden kahden puolesta. Olen onnellinen siksi että olen itse 60v mies ja olisi ihanaa löytää nuori rakkaus. Mikä siinä on niin pahaa kahden täysikäisen ihmisen välillä. en ymmärrä. Upeaa!

https://www.como.fi/uutiset/ellei-tama-ole-rakkaudentunnustus-helmilta-…

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komee mies sä oot katkera mummu

Vierailija
22/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On komee mies sä oot katkera mummu

Kato nyt oikeesti sitä kurttusta pappaa. Väitätkö sinä ihan tosissasi sitä komeaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen rasismi täällä velloo. Ikääntyvä ei saisi nuoren kanssa olla. Painukaa nyt jo....ttuun

Mitä tekemistä tällä asialla on rasismin kanssa? Ja nuorten kuuluu olla keskenään ja vanhojen pappojen pelaamassa keskenään dominoa.

Vierailija
24/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nyt näe että 90% näistä ketjun kommenteista on saman ihmisen näppiksestä, ihan irrallisia sutkautuksia.

Como-lehden toimittaja käy ihan säännöllisesti palstalla kalastelemassa klikkejä uutisiusna kun saavat provikkaa niistä. Toinen vastaava ketju on tuo näppylä olikin melanooma! jota tämä samainen sankari nostelee random "kommenteilla" säännöllisesti.

Vierailija
25/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Danny on edes tuonut Helmin julkisuuteen? Joo, Helmi on varmaan itse halunnut esille, mutta miksei Danny vain sanonut että se ei ole hyvä idea?

Vierailija
26/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen mielipuuhaa on muiden haukkuminen.

Siinä olette loistavia ja sitä teette tauotta.

Vierailija
27/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatusivusto tuo Como. Helmin sukunimeksi kirjoittavat Loukasheimo. 😆

Vierailija
28/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa Dannya, vanha kurttuinen pappa. Tollasia on oikeesti vanhainkodeissa. Sairas tuon tytön täytyy olla jos tuollaisen papan kanssa vehtaa.

No mutta, vanhustenkodeissakin vanhat miehet ovat hyvin kärkkäitä, älkääs nyt antaa heidän naatiskella kun tilaisuus tulee.

Vierailija
29/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ihan sama kunhan et tule tunkeutumaan seuraan. Inhottaa nuo sedät jotka eivät tajua että heistä ei olla sillä lailla kiinnostuneita.

Vierailija
30/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa Dannya, vanha kurttuinen pappa. Tollasia on oikeesti vanhainkodeissa. Sairas tuon tytön täytyy olla jos tuollaisen papan kanssa vehtaa.

Jos tuon näköinen ukko olisi rahaton pultsari aseman kupeessa, niin moniko tyttö kiinnostuisi? Vaikka tämä pultsari olisi hyvä laulamaan?

Vierailija
31/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa spämmäämästä klikkiuutisia palstalle ja kirjoita juttuja joita klikataan ihan jutun itsensä takia.

Tällainen klikkimainoskalastelu on laitonta ja palstan sääntöjen vastaista.

vit-tuako sä piipität... mä saan jakaa mielenkiintoisia uutisia vaikka iitin tiltusta keskustelua herättääkseni ja jos se ei sua nappaa niin vedä ittes kiikkuun pöllö

vAI Vielä laitonta my ass

Uuu, nice. We have a badass over here. 

Vierailija
32/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ukkeli kun saa kireää rusinaa,nuuh.

Vierailija
33/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisoo.

Vierailija
34/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Lipsanen osaa tyylin kuten edesmennut isänsä. Surullista, mies ei viisastu ei sitten millään, vaikka voisi jo tuossa iässä viisastua.

Vierailija
35/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seisoo.

Siihen se sitten jääkin :(

Vierailija
36/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa spämmäämästä klikkiuutisia palstalle ja kirjoita juttuja joita klikataan ihan jutun itsensä takia.

Tällainen klikkimainoskalastelu on laitonta ja palstan sääntöjen vastaista.

vit-tuako sä piipität... mä saan jakaa mielenkiintoisia uutisia vaikka iitin tiltusta keskustelua herättääkseni ja jos se ei sua nappaa niin vedä ittes kiikkuun pöllö

vAI Vielä laitonta my ass

Kyllä sinä siellä näppiksen takana uhoat. Tule sanomaan sama päin naamaa niin katsotaan.

Vierailija
37/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Dannyn Village People tyyli hinttiliiveineen ja koppalakkeineen oli kyllä huvittava.

Vierailija
38/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seisoo.

Siihen se sitten jääkin :(

Näin on,ikävä kyllä. En saa dannyn heilan anaalia. Mutta kuvitella voin.

Vierailija
39/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny vanhainkotiin ja Helmi huostaan sekä muuta henkisen puolen apua hänelle. Tuossa iässä ei ole tervettä olla romanttisesti kiinnostunut papasta, jolla elämä voi loppua koska tahansa. Danny on vanhus ja sen huomaa monesta asiasta eikä vähiten höperyydestä.

Vierailija
40/77 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen rasismi täällä velloo. Ikääntyvä ei saisi nuoren kanssa olla. Painukaa nyt jo....ttuun

Jees, paistaako kade läpi näillä kimittäjillä? Miksi pitäisi olla samanikäisiä ja 60% todennäköisyydellä kohta erotaan? Ja jättää putkahtaneet lapset äidittömäksi/isättömäksi? Tai ollaan vaan samanikäisten kaa ja toinen saa ja kuolee syöpään? Tai löytää "paremman"? Vai annammeko pariskunnan ihan itse päättää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi