Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa, että meillä näin vastuullisia kisaturisteja kuten tämä "Peter"

Vierailija
26.06.2021 |

"Nyt puhuu Pietarista palannut kisaturisti, joka juhlii juhannusta Himoksen massafestareilla"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f1cf278-59f9-45ec-b801-e6e3a2aa3791

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden Petereiden käsissä on maamme tulevaisuus. Voi hyvä luoja. Onnea Peterin vanhemmille, hyvin olette kasvattaneet poikanne.

Svedupetereiden käsissä ei ole muu kuin maamme ulisemisen tulevaisuus.

Et sitten lukenut ensimmäisiä lauseita artikkelista. Peter on keksitty nimimerkki. Hän voi olla vaikka Pertti, Päivi tai Pikkuhenkilö todellisuudessa.

Vierailija
42/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi noin nuorella olla iho tuossa kunnossa?

Nyt on typerä kommentti. Tyyppi on vasta 20v. ja juuri silloinhan yleensä nuorilla ja varsinkin nuorilla miehillä on iho-ongelmia kasvoissa ja kropassa, jos on esim. aknea. Mulla, naisella, oli tuossa iässä ihan kammottava akne kasvoissa ja sitä oli selässäkin, tais siis on vieläkin vaikka olen jo 50v. Minkä sille voi, jos on saanut pas*at geenit. Nuorilla miehillä taitaa vaikuttaa sekin, jos on korkea testosteroni, eli pahempi akne silloin. 

Älä sinä kauhistele muiden ikäviä iho-ongelmia, koska se aiheuttaa vaan entistä enemmän häpeää, kun ei pysty olemaan yhtä siloposkinen kuin muut hyvät geenit omaavat. Vieläkin tässä iässä olen epävarma kasvojen ihostani (selkää kukaan ei näe), joka on täynnä näppyjä, arpia, punaisuutta jne... mietin miksi en voinut saada kaunista ihoa synnyinlahjaksi, vaan olen tällainen rupikonna ja ei auta yhtään, että kanssaihmiset kauhistelevat palstoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän kaverit ajattelevat Peteristä?

Itse en ainakaan haluaisi olla tuollaisen kaverin seurassa.

Ei tuollaisen kavereidenkaan aivotoiminta riitä ajattelemiseen. Lika barn leka bäst.

Vierailija
44/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää Peter itse pelaa jalkapalloa, kuten jutussa väitetään, niin montako peliä hän on nähnyt jos tuo oli varmaan paras peli minkä nähnyt? Ja kuvat eivät kyllä vahvista, että pelaisi jalkapalloa.

Mutta jos tarina on tosi, niin on kyllä melkonen sankari.

Ruumiinrakenteesta päätelleen Peter pelaa puulakin Ö-divarissa, siellä ei oo kovin montaa joukkuetta. 

Minäkin pelaan salibandya. Sen jätän kyllä myös aina siitä kertoessani että pubiliigassa ja joukkueemme on aina viimeisten joukossa.

Vierailija
45/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi noin nuorella olla iho tuossa kunnossa?

Nyt on typerä kommentti. Tyyppi on vasta 20v. ja juuri silloinhan yleensä nuorilla ja varsinkin nuorilla miehillä on iho-ongelmia kasvoissa ja kropassa, jos on esim. aknea. Mulla, naisella, oli tuossa iässä ihan kammottava akne kasvoissa ja sitä oli selässäkin, tais siis on vieläkin vaikka olen jo 50v. Minkä sille voi, jos on saanut pas*at geenit. Nuorilla miehillä taitaa vaikuttaa sekin, jos on korkea testosteroni, eli pahempi akne silloin. 

Älä sinä kauhistele muiden ikäviä iho-ongelmia, koska se aiheuttaa vaan entistä enemmän häpeää, kun ei pysty olemaan yhtä siloposkinen kuin muut hyvät geenit omaavat. Vieläkin tässä iässä olen epävarma kasvojen ihostani (selkää kukaan ei näe), joka on täynnä näppyjä, arpia, punaisuutta jne... mietin miksi en voinut saada kaunista ihoa synnyinlahjaksi, vaan olen tällainen rupikonna ja ei auta yhtään, että kanssaihmiset kauhistelevat palstoilla. 

Älä selittele ruttokasa.

Vierailija
46/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, finninen pojankloppi. Tyypillinen au- lapsi, koulupudokas, jolle ei ole opetettu kotona mitään. Tässä tulos. Näitä Suomi elättää.

Vierailija
47/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää Peter itse pelaa jalkapalloa, kuten jutussa väitetään, niin montako peliä hän on nähnyt jos tuo oli varmaan paras peli minkä nähnyt? Ja kuvat eivät kyllä vahvista, että pelaisi jalkapalloa.

Mutta jos tarina on tosi, niin on kyllä melkonen sankari.

Ruumiinrakenteesta päätelleen Peter pelaa puulakin Ö-divarissa, siellä ei oo kovin montaa joukkuetta. 

Peter taitaa olla oikeasti päivi.

Vierailija
48/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näille pitäisi keksiä joku sanktio.

Tartuntatautilaki mahdollistaa vaikka Konnunsuon pakkokaranteenikeskuksen avaamisen jos poliiseilta loppuu putkatiloista ja on epäilys, että karanteenissaolija voi levittää tautia.

Vierailija
49/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on sitä tasoa, että yhteiskunta taitaa aika pitkän pennin säästää, jos korona Peterin korjaa. En oikeasti ymmärrä, miten näitä kisaturisteja ei laitettu pakolliseen karanteeniin samaan tapaan kuin aiemmin Skopjen lennoilla tulleita.

Mitähän sekään auttaa jos ko. henkilöt "ei aio karanteenia pitää". Kun ei sitäkään mitenkään pystytä valvomaan.

Nämä kisabussit ja muut turistit olisi pitänyt ajattaa joutsenoon tai konnunsuolle.

Vierailija
50/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on spontaani... eli mitä-välii-hei tyyppi. Itse ei koe pystyvänsä viikon karanteeniin, mutta silti menee maihin, jonka jälkeen sitä vaaditaan.

Vierailija
51/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanan rantaruottalaiset Peettärit, mitkään yhteiset säännöt ei noita koske!

Jätit sitten lukematta artikkelissa olevan lauseen, jossa kerrottiin nimen Peter olevan nimimerkki. Hän voi olla todellisuudessa sinun kaimasi sukunimeä myöten. Koronauutisissa ei ole kertaakaan vielä ollut uutista, joss etenkin suomenruotsalaiset olisivat rikkoneet koronaohjeistusta. Pienen yhteisön paine pakottaa käyttäytymään ihmisiksi.

Vierailija
52/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on sitä tasoa, että yhteiskunta taitaa aika pitkän pennin säästää, jos korona Peterin korjaa. En oikeasti ymmärrä, miten näitä kisaturisteja ei laitettu pakolliseen karanteeniin samaan tapaan kuin aiemmin Skopjen lennoilla tulleita.

Mitähän sekään auttaa jos ko. henkilöt "ei aio karanteenia pitää". Kun ei sitäkään mitenkään pystytä valvomaan.

Nämä kisabussit ja muut turistit olisi pitänyt ajattaa joutsenoon tai konnunsuolle.

Konnunsuohan remontoitiin viimeksi mukavammaksi vuonna 2015. Perhehuoneissakin on satsattu kodinomaisuuteen. Ehkä sanonnan ”s…n takana on tilaa” voisi muuttaa muotoon Konnunsuolla on tilaa 🤔?

Vierailija
53/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaiset Peterit ja kanssaidioottinsa saavat käytöksellään (ja tautien levittämisellään) aikaan sen, että tänäkin kesänä perutaan tapahtumat ja festarit, ja ravintola-alan työntekijät lomautetaan tai irtisanotaan taas. Toivottavasti ravintolapuolen yrittäjät muistavat Peterin + muut kisaturistit, kun alkavat taas valittaa rajoituksista.

Vierailija
54/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta koko haastattelussa oli tämä kohta: "Peter ei liiemmin miettinyt koronaa Pietarin matkaa varatessaan. Hän luotti siihen, että osaisi vältellä tartuntaa paikan päällä tarpeeksi hyvin."

Siis tyyppi joka juoksee bussista toiseen ja ilman minkään asteen karanteenia juoksee tuhansien ihmisten bileisiin ilmoittaen että aikoo juhlia ihan normaalisti. Videon perusteella siellä vedetään iloisesti väentungoksessa letkajenkkaa eli ihan liki ollaan toisissa kiinni, ventovieraissa.

Huoh. Semmonen tyyppi sitten luotti siihen, että osaa väistellä tartuntaa. Kun ei kuitenkaan tee yhtikäs mitään, väistääkseen tartuntaa.

Vierailija
55/55 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan rantaruottalaiset Peettärit, mitkään yhteiset säännöt ei noita koske!

Jätit sitten lukematta artikkelissa olevan lauseen, jossa kerrottiin nimen Peter olevan nimimerkki. Hän voi olla todellisuudessa sinun kaimasi sukunimeä myöten. Koronauutisissa ei ole kertaakaan vielä ollut uutista, joss etenkin suomenruotsalaiset olisivat rikkoneet koronaohjeistusta. Pienen yhteisön paine pakottaa käyttäytymään ihmisiksi.

Varmasti kaltaiseni suomalaisuudesta ylpeä ottaakin nimimerkikseen Peter. Ajattele kana aivoillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi